Dodaj tutaj swój tekst nagłówka

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Blok nagłówka z formularzem próbnym (z tłem)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML, klient logo za pomocą krótkiego kodu lub Jednopunktowe często zadawane pytania na schema.org.

Aby uzyskać więcej ważnych informacji, odwiedź naszą github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok kart poziomych

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli potrzebujesz pogrubienia i kursywy, możesz to zrobić.

Blok cenowy - dwa pakiety (bez tła)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML.

Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Kompleksowe rozwiązanie call center dla małych firm i dużych organizacji

Połącz wszystkie swoje media społecznościowe w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent helpdesk software szczyci się najszybszym widżetemczatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Osiągnąćaktywność, oferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większym zadowoleniem klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń .

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZarys strony docelowej dla PPC
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x