Odzyskaj porzucone koszyki

Wskaźniki porzucania koszyków odzwierciedlają wąskie gardła w procesie zakupowym. Przyczyną często jest brak odpowiedzi na pytania kupujących lub zbyt skomplikowany proces kupowania.

LiveAgent daje Ci szansę na znaczne ograniczenie liczby porzuconych koszyków i odzyskanie straconych klientów dzięki zaawansowanym funkcjom czatu i automatyzacji.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definicja porzucania koszyka

Czym jest porzucanie?

Porzucanie to termin, który w e-commerce oznacza, że odwiedzający stronę opuścił ją przed wykonaniem określonej akcji. Dobrymi przykładami porzucania jest porzucanie koszyków. W takiej sytuacji odwiedzający dodaje produkty do koszyka, ale opuszcza stronę bez kupowania ich.

Jaki wskaźnik porzucania koszyków jest w porządku?

Nasze najświeższe dane odnośnie porzucania koszyków w 2019 roku wskazują, że globalna średnia wartość porzucania koszyków to 69,91% we wszystkich sektorach.

Trzeba jednak brać pod uwagę, że ten wskaźnik może się różnić w zależności od sektora, ponieważ procesy kupowania i zachowanie użytkowników jest bardzo odmienne.

Akceptowalny wskaźnik opuszczania koszyka
Zwalcz porzucanie koszyków

Jak możesz zwalczyć porzucanie koszyków?

Opuszczanie koszyków w handlu internetowym może wywoływać dużo frustracji, stresu i bólu. Na szczęście, takie taktyki jak poprawienie doświadczenia użytkownika, ułatwienie checkoutu czy budowanie zaufania, lojalności i świadomości marki mogą obniżyć wskaźnik porzucania koszyków. Nasi klienci udowadniają, że wdrożenie wielokanałowego systemu help desk ułatwia pracę i przynosi świetne efekty.

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Dlaczego klienci porzucają koszyki?

Za długi lub za skomplikowany check-out

Aby Twoi klienci nie szukali alternatyw u konkurencji, upewnij się, że udostępniasz im bieżące wsparcie w zakupach – szczególnie jeśli jest to długi lub skomplikowany proces.

Checkout może być uznany za skomplikowany jeśli prosisz klienta o wiele danych lub wymuszasz rejestrację, zanim kupią produkt. Pamiętaj, że ten proces powinien być tak prosty i szybki jak to tylko możliwe.

Complicated and lengthy checkout
Brak wsparcia

Brak wsparcia

Zapewniając bieżące wsparcie w procesie checkout, możesz obniżyć wskaźnik porzucania koszyków o kilkadziesiąt procent. Zwiększysz dzięki temu wskaźnik konwersji.

Tylko przeglądają

Kupujący zawsze szukają najlepszej oferty – nawet jeśli dodali już produkty do koszyka w Twoim sklepie, mogą porównywać warunki u innych. Nie zdecydowali się jeszcze, u kogo zrobią zakupy.

Dzięki zaproszeniom do czatu, możesz poprawić doświadczenie klienta i w ten sposób zachęcić go do zakupu w Twoim sklepie.

Tylko przeglądam

Sposoby na ograniczenie porzucania koszyków

Dymki czatu na żywo

Zapewnij dostęp do czatu na żywo

Według badań Forrester, 44% internetowych konsumentów twierdzi, że “otrzymanie odpowiedzi na pytania od konsultanta w trakcie zakupów online jest jedną z najważniejszych funkcji, jakie może oferować strona.”

Podgląd

Sprawdzaj strony wyjścia

Określ, w których miejscach dokładnie Twoi klienci porzucają zakupy. Zaawansowane funkcje LiveAgent pozwalają Ci obserwować, na której stronie przebywa Twój klient, i jak długo ją przegląda.

koło zębate

Przyspiesz ładowanie strony

Szybki widget czatu na żywo jest sposobem na efektywne pozyskanie klientów. LiveAgent może się obecnie chwalić najszybszym widgetem na rynku.

Integrations pricing-icon

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

53% klientów porzuci swoje internetowe zakupy jeśli nie mogą szybko znaleźć odpowiedzi na pytania. Udostępnij im wsparcie przez czat na żywo, FAQ, media społecznościowe, maila i inne kanały!

Zwalcz porzucanie koszyków z LiveAgent

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Oferuj wsparcie w czasie rzeczywistym

Zobacz na naszym filmiku jak możesz na bieżąco wspierać odwiedzających Twoją stronę.

Wykorzystaj proaktywne zaproszenia do czatu, aby zachęcić użytkowników do rozmowy. Pójdź o krok dalej z zaawansowanymi funkcjami LiveAgent, sprawdzając na której stronie jest odwiedzający, i jak dużo czasu na niej spędza.

Zautomatyzuj maile o porzuconych koszykach

Jeśli ustawisz odpowiednią automatyzację, LiveAgent wyśle maile przypominające o porzuconym koszyku po wybranym przez Ciebie czasie.

Takie wiadomości cieszą się otwieralnością powyżej 45% i wskaźnikami CTR na poziomie 50%. Równie wysoka jest konwersja – około 50%.

Automatyzuj maile
Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Polegaj na najwyższych standardach bezpieczeństwa

LiveAgent oferuje najwyższej klasy zabezpieczenia, spełniające najświeższe standardy. Twoja prywatna komunikacja jest zaszyfrowana i bezpieczna, przechowywana na serwerach w Unii Europejskiej, Stanach Zjednoczonych lub Azji w zależności od Twoich preferencji. LiveAgent jest też w pełni zgodny z RODO i wdraża najnowsze dobre praktyki bezpieczeństwa w branży SaaS.

Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

black Slido logo

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Prócz zapewniania wsparcia w czasie rzeczywistym, LiveAgent pomoże Ci usprawnić i połączyć wszystkie Twoje kanały kontaktu.

Podepnij do Twojego konta LiveAgent nielimitowaną liczbę numerów, maili, kont społecznościowych, baz wiedzy i portali klientów. Zapewniaj szybkie i efektywne wsparcie we wszystkich kanałach, z których korzystają Twoi klienci.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Utwórz portal samoobsługowy w LiveAgent

Stwórz portale do samoobsługi

Tworząc portale self-service, dajesz klientom możliwość samodzielnego znalezienia odpowiedzi na swoje pytania. Czat na żywo jest często wykorzystywaną drogą kontaktu, ale niektórzy klienci mogą nie czuć się swobodnie, rozmawiając z obsługą klienta. Udostępnij bazę wiedzy lub portal dla klientów i zwiększ wiarygodność Twojego biznesu.

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Najczęściej recenzowane i najlepsze

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Pełen funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Zadowoleni klienci? Bezcenne

Zapewnij nienaganne bieżące wsparcie i zmniejsz liczbę porzuconych koszyków w Twoim sklepie. Z LiveAgent to łatwe.

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zZmniejsz wskaźnik porzucania koszyka
CST uczy przedstawicieli klientów, jak używać pozytywnego języka, odpowiadać wartościami lub komunikować się ze złym klientem. Kliknij po więcej.

Szkolenie z obsługi klienta

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące partnerstwo, blog, subskrypcję newslettera i możliwość utworzenia konta. Darmowe konto dostępne. Obsługa klienta to kluczowa interakcja między klientem a firmą, wymagająca szkolenia zespołu, dostępności i słuchania klientów. Szkolenie z obsługi klienta (CST) to rozwój wiedzy, umiejętności i kompetencji pracowników, zwiększający satysfakcję klientów. Rodzaje szkoleń to m.in. szkolenie prowadzone przez instruktora, webinar, e-learning, mentoring, instrukcje, EPSS.

Relacje z klientami to relacje, które każda firma ma z klientami. Bez względu na to, jak duża jest firma, znaczenie relacji z klientami jest ogromne.

Relacje z klientem

Budowanie lojalnych relacji z klientami poprzez doskonałą obsługę i wysokiej jakości produkty przynosi korzyści i przewagę konkurencyjną. Transparentne działania i uczciwość budują zaufanie klienta.

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Zarządzanie obsługą klienta to kluczowa część sukcesu firmy. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, pozwalając budować lojalne relacje i zapewniając doskonałą obsługę.

Obsługa klienta to interakcja między klientem a dostawcą usług. CS pomaga ludziom rozwiązywać ich problemy i buduje relacje z klientami.

Obsługa klienta

Poprawa obsługi klienta wymaga rozwijania umiejętności komunikacyjnych zespołu, wielokanałowej obsługi i systemu automatyzującego pracę agentów. Kluczowa jest także empatia i znajomość produktów.

Własna czy zlecona obsługa klienta? Przeczytaj i poznaj plusy i minusy obu rodzajów obsługi klienta w artykule Akademii LiveAgent.

Własna a zlecona na zewnątrz obsługa klienta

Wewnętrzna i zewnętrzna obsługa klienta mają swoje zalety i wady. Decyzja zależy od potrzeb, budżetu i rodzaju produktu firmy. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta, wspierając firmy w efektywnej komunikacji z klientami.

Istnieje wiele sposobów na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Może dotyczyć zrozumienia potrzeb klienta lub skorzystania z wysokiej jakości pomocy technicznej, takiej jak LiveAgent.

Skuteczna obsługa klienta

Błędy w obsłudze klienta mogą prowadzić do niezadowolenia klientów, takie jak brak komunikacji, niesłuchanie klientów i brak archiwizacji rozmów. Skuteczna obsługa klienta wymaga wiedzy, szkolenia personelu i słuchania klientów. Doskonała obsługa przekracza podstawowe potrzeby klienta i buduje lojalność.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x