79% pokolenia milenialsów preferuje marki z mobilnym portalem obsługi klienta. 67% klientów wolą samoobsługę. 66% próbuje rozwiązać problemy samodzielnie. 22% porzuca koszyk z powodu braku informacji. 90% ruchu na portalu klienta pochodzi z artykułów z bazy wiedzy. Portale klientów przesyłają 1% zgłoszeń.
Porównaj LiveAgent z innymi platformami
LiveAgent to opłacalne rozwiązanie do obsługi klientów, umożliwiające integrację różnych kanałów komunikacji, takich jak e-maile, media społecznościowe i telefon. Jest wykorzystywane przez wiele zadowolonych klientów od wielu lat.
Szukasz alternatywy dla Samange?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.
Sendy to aplikacja umożliwiająca wysyłanie newsletterów mailowych z masowym śledzeniem i integracją z innymi kanałami komunikacji, takimi jak LiveAgent. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele.
LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach