Czy do obsługi klienta potrzebujesz czegoś więcej niż tylko czatu? Wypróbuj LiveAgent!
LiveAgent to kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie help desk. Dzięki ponad 180 zaawansowanym funkcjom i 40 integracjom narzędzi zewnętrznych LiveAgent to idealny wybór dla zespołów obsługi klienta wszystkich rozmiarów. Przejdź na LiveAgent już dziś i przekonaj się, jakie korzyści przynosi.
Ponad 180 funkcji, które sprawią, że Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.
LiveAgent oferuje mnóstwo możliwości w rozsądnej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz oddzielne funkcje, aby spersonalizować swoje oprogramowanie help desk.
Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Funkcje | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla obsługi klienta za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej.
|
Smartsupp
|
---|---|---|
System zgłoszeń
Zawiera narzędzie, które przetwarza i kataloguje zgłoszenia klientów.
|
LiveAgent oferuje system zgłoszeń.
|
Smartsupp oferuje system zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić na dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
Smartsupp oferuje czat na żywo.
|
Call center
Call center do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje call center.
|
Smartsupp nie oferuje call center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która pozwala na stworzenie portalu klienta, na którym mogą zarejestrować się Twoi klienci, by uzyskać dostęp do swoich przeszłych zgłoszeń oraz treści bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal do samoobsługi.
|
Smartsupp nie oferuje portalu do samoobsługi.
|
Facebook
Integracja Facebooka, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Facebooka.
|
Smartsupp nie oferuje integracji Facebooka.
|
Twitter
Integracja Twittera, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na Tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację Twittera.
|
Smartsupp nie oferuje integracji Twittera.
|
Instagram
Integracja Instagrama, która przechwytuje wszystkie komentarze oraz oznaczenia i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie komentarze i oznaczenia z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Instagrama.
|
Smartsupp nie oferuje integracji Instagrama.
|
Viber
Integracja Vibera, która przechwytuje wszystkie wiadomości i zamienia je w zgłoszenia. Integracja pozwala też użytkownikom odpowiadać na wszystkie wiadomości bezpośrednio z oprogramowania do obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje integrację Vibera.
|
Smartsupp nie oferuje integracji Vibera.
|
Baza wiedzy
Baza wiedzy to zbiór ważnych informacji, takich jak poradniki rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
Smartsupp nie oferuje bazy wiedzy.
|
Forum dla klientów
Miejsce, w którym Twoi klienci mogą prowadzić dyskusje online, umieszczone bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum dla klientów.
|
Smartsupp nie oferuje forum dla klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
Smartsupp nie oferuje automatyzacji i reguł.
|
API
Zbiór funkcji, który pozwala na współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
Smartsupp oferuje funkcje API.
|
Menu głosowe (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym użyć systemu telefonicznego przed połączeniem z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
Smartsupp nie oferuje funkcji IVR.
|
Połączenia wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń przez Skype, Zoom czy FaceTime.
|
LiveAgent oferuje połączenia wideo.
|
Smartsupp nie oferuje połączeń wideo.
|
Nielimitowana historia
Zgłoszenia nie tracą ważności ani nie zostają usunięte – możesz wyświetlić je w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nielimitowaną historię.
|
Smartsupp nie oferuje nielimitowanej historii.
|
Nieograniczona ilość witryn
Możesz użyć oprogramowania na nieograniczonej ilości stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Smartsupp oferuje nieograniczoną ilość witryn.
|
Nieograniczona ilość przycisków czatu
Możesz umieścić nieograniczoną ilość przycisków czatu na swojej stronie internetowej.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość przycisków czatu.
|
Smartsupp nie oferuje nieograniczonej ilości przycisków czatu.
|
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili
Możesz otrzymać nieograniczoną ilość zgłoszeń i wiadomości e-mail.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Smartsupp oferuje nieograniczoną ilość zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie połączeń
Nagrywaj każde wykonane i odebrane połączenie oraz odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie połączeń.
|
Smartsupp nie oferuje nieograniczonego nagrywania połączeń.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta działa 24/7 bez ograniczenia liczby zgłoszeń, które możesz wnieść.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
Smartsupp oferuje nieograniczone wsparcie 24/7.
|
Jeśli szukasz bogatej w narzędzia i funkcje aplikacji pomocy technicznej na Androida, jesteś we właściwym miejscu. LiveAgent łączy Cię z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Mówimy tu o poczcie e-mail, czacie na żywo, mediach społecznościowych, call center i bazie wiedzy, a wszystko to w ramach jednego potężnego rozwiązania dla Twojej firmy. Jeśli chcesz być bliżej klientów, najlepszym oprogramowaniem do obsługi klienta, jakie możesz wybrać, jest LiveAgent.
Wszystkimi zapytaniami zarządza się w systemie zgłoszeń, który zapewnia dobrą organizację i wydajność.
Dla większości firm to czat na żywo jest głównym narzędziem do kontaktu z klientami. Czat na żywo musi być szybki, niezawodny i zawsze dostępny na stronie internetowej, pomagając przekształcać odwiedzających witrynę w klientów.
LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Wyświetla wiadomości w zaledwie 2,5 sekundy.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektórych częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, by języki obce stanowiły barierę między Tobą a Twoimi klientami. Możesz liczyć na naszą pomoc.
Sprawdź, jak wypadliśmy w porównaniu ze Smartsupp na podstawie opinii klientów na Capterze
Uzyskanie większej liczby narzędzi obsługi klienta dla swojej firmy nie musi być takie drogie – wręcz przeciwnie.
LiveAgent nie zrujnuje Twojego budżetu. Mamy trzy świetne płatne plany, które zawierają mnóstwo zaawansowanych narzędzi, funkcji i integracji, pozwalających Ci zapewniać najlepsze możliwe wsparcie. Sprawdź nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!
LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.