Czy chciałbyś dostać coś więcej niż tylko czat na żywo dla obsługi klienta? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy.
Daj swoim klientom więcej możliwości kontaktowania się z Twoją firmą. LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. W ten sposób możesz pokryć wszystkie kanały komunikacji. Niezawodny system biletowy w logiczny sposób organizuje komunikację, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – pomaganiu klientom.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasz live chat jest najszybszym rozwiązaniem na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy!
Oszczędzaj! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desk.
Ponad 175 funkcji pomocy technicznej ułatwi efektywną obsługę klienta.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.
Czat na żywo to jedynie element skutecznego oprogramowania do pomocy technicznej, takiego jak LiveAgent. Niezawodny system obsługi zgłoszeń zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji. System ticketowy śledzi wszystko i zamienia komunikację w zgłoszenia, dzięki czemu niczego nie przegapisz.
Oprócz wszystkich przydatnych narzędzi, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i baza wiedzy, LiveAgent oferuje również ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.
Live chat to świetne narzędzie zapewniające szybką i skuteczną obsługę klienta. Właśnie dlatego widget czatu na żywo powinien działać tak szybko, jak to możliwe.
LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Docieraj do klientów i odpowiadaj im błyskawicznie!
To wszystko, o czym wspomnieliśmy, możesz dostać za mniej niż myślisz. LiveAgent oferuje trzy świetne, płatne plany z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które pomogą Twojemu działowi pomocy technicznej. Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu.
Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach