Czy chciałbyś dostać coś więcej niż tylko czat na żywo dla obsługi klienta? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy.
Daj swoim klientom więcej możliwości kontaktowania się z Twoją firmą. LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. W ten sposób możesz pokryć wszystkie kanały komunikacji. Niezawodny system biletowy w logiczny sposób organizuje komunikację, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – pomaganiu klientom.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Nasz live chat jest najszybszym rozwiązaniem na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy!
Oszczędzaj! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desk.
Ponad 175 funkcji pomocy technicznej ułatwi efektywną obsługę klienta.
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.
Czat na żywo to jedynie element skutecznego oprogramowania do pomocy technicznej, takiego jak LiveAgent. Niezawodny system obsługi zgłoszeń zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji. System ticketowy śledzi wszystko i zamienia komunikację w zgłoszenia, dzięki czemu niczego nie przegapisz.
Oprócz wszystkich przydatnych narzędzi, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i baza wiedzy, LiveAgent oferuje również ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.
Live chat to świetne narzędzie zapewniające szybką i skuteczną obsługę klienta. Właśnie dlatego widget czatu na żywo powinien działać tak szybko, jak to możliwe.
LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Docieraj do klientów i odpowiadaj im błyskawicznie!
To wszystko, o czym wspomnieliśmy, możesz dostać za mniej niż myślisz. LiveAgent oferuje trzy świetne, płatne plany z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które pomogą Twojemu działowi pomocy technicznej. Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu.
Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.