Szukasz alternatywy dla Pure Chat?

Czy chciałbyś dostać coś więcej niż tylko czat na żywo dla obsługi klienta? LiveAgent to właściwy wybór dla Twojej firmy.

Daj swoim klientom więcej możliwości kontaktowania się z Twoją firmą. LiveAgent oferuje pomoc poprzez e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i bazę wiedzy. W ten sposób możesz pokryć wszystkie kanały komunikacji. Niezawodny system biletowy w logiczny sposób organizuje komunikację, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co ważne – pomaganiu klientom.

4 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Nasz live chat jest najszybszym rozwiązaniem na rynku – wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy!

Torba z pieniędzmi i moneta

Bardziej przystępny cenowo

Oszczędzaj! LiveAgent jest bardziej opłacalny w porównaniu z innymi rozwiązaniami dla help desk.

Integrations pricing-icon

Bogactwo opcji

Ponad 175 funkcji pomocy technicznej ułatwi efektywną obsługę klienta.

increased customer satisfaction

Zwiększona satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia konwersję.

app installation - illustration

Świetna alternatywa Pure Chat

Czat na żywo to jedynie element skutecznego oprogramowania do pomocy technicznej, takiego jak LiveAgent. Niezawodny system obsługi zgłoszeń zapewnia łatwy dostęp do różnych kanałów komunikacji. System ticketowy śledzi wszystko i zamienia komunikację w zgłoszenia, dzięki czemu niczego nie przegapisz.

Oprócz wszystkich przydatnych narzędzi, takich jak poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, call center i baza wiedzy, LiveAgent oferuje również ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji.

Najszybszy czat na żywo

Live chat to świetne narzędzie zapewniające szybką i skuteczną obsługę klienta. Właśnie dlatego widget czatu na żywo powinien działać tak szybko, jak to możliwe.

LiveAgent ma najszybszy widżet czatu na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Docieraj do klientów i odpowiadaj im błyskawicznie!

Watch the website loading time
Savings illustration

Więcej za mniej

To wszystko, o czym wspomnieliśmy, możesz dostać za mniej niż myślisz. LiveAgent oferuje trzy świetne, płatne plany z przydatnymi narzędziami, funkcjami i integracjami, które pomogą Twojemu działowi pomocy technicznej. Świetna obsługa klienta nie musi rujnować Twojego budżetu.

Zobacz nasze plany cenowe, aby dowiedzieć się więcej!

Zobacz, dlaczego firmy przenoszą się do LiveAgent

man and woman winners-illustration

Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym narzędziem obsługi klienta dla małych i średnich firm w 2020. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj już teraz za darmo! Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj nas z innymi narzędziami czatu na żywo

    Artykuły powiązane zAlternatywa Pure Chat
    Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Narzędzie self-service

    Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

    Darmowy czat dla strony internetowej to część serwisu, w której użytkownicy mogą komunikować się z innymi w czasie rzeczywistym. Użytkownicy w jednym pokoju rozmów często mają wspólne zainteresowania.

    Darmowy czat dla stron internetowych

    "LiveAgent to narzędzie komunikacji online, oferujące wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe i rozmowy wideo. Darmowy czat dla stron internetowych to doskonałe narzędzie do obsługi klienta i zwiększania satysfakcji."

    Darmowe narzędzie czatu na żywo od LiveAgent pozwoli Ci na swobodną komunikację oraz zamieni odwiedzających w klientów. Skorzystaj z najszybszego widgetu czatu.

    Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje alternatywę dla Samange i Freshcaller, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Wsparcie w aplikacji oraz darmowe narzędzie czatu na żywo to kluczowe elementy udanego biznesu. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x