Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.
Darmowy czat dla stron internetowych
"LiveAgent to narzędzie komunikacji online, oferujące wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe i rozmowy wideo. Darmowy czat dla stron internetowych to doskonałe narzędzie do obsługi klienta i zwiększania satysfakcji."
Szukasz darmowego oprogramowania czatu na żywo?
Oprogramowanie LiveAgent oferuje alternatywę dla Samange i Freshcaller, zapewniając lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową. Wsparcie w aplikacji oraz darmowe narzędzie czatu na żywo to kluczowe elementy udanego biznesu. Integracja z Twitterem zapewnia rozwiązanie o przystępnych cenach.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.