Oprogramowanie Helpdesk dla branży HR

Zbliż się do kandydatów dzięki LiveAgent. Sortuj swoją komunikację według priorytetów i nigdy nie trać żadnych informacji o kandydatach. Zarządzaj kontaktami i uprość przepływ pracy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bądź w kontakcie ze swoimi kandydatami

Co łączy wszystkich kandydatów? Lubią zadawać pytania. Za każdym razem te pytania są inne. Czat na żywo w czasie rzeczywistym, a nawet call center daje swobodę natychmiastowego odpowiadania na potrzeby kandydatów. Skoncentruj się na kliencie i stwórz lojalną bazę dzięki LiveAgent dla liderów HR.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Zdobądź więcej potencjalnych klientów

P Podaj pomocną dłoń & gwskazówki nawet po godzinach pracy. Zaimplementuj LiveAgent na swojej stronie i daj klientom możliwość łączenia się z Tobą w czasie rzeczywistym dzięki czatowi na żywo. Twórz połączenia i zdobywaj więcej potencjalnych klientów o każdej porze dnia.

Pokieruj swoich przyszłych współpracowników

Dzięki możliwościom LiveAgent dla liderów HR Twoi przyszli klienci (a nawet współpracownicy) mogą zwrócić się do konkretnej osoby ze swoimi potrzebami. Mają oni konkretne pytanie dotyczące JD, obowiązków lub wynagrodzenia? Połącz ich z przedstawicielem HR.

interview-illustration

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Nie czekaj! Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Ticket+Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm każdej wielkości.

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zRekrutacja HR
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Biała lista służy do zezwalania na logowanie tylko z określonych adresów IP lub zakresów adresów IP. Dowiedz się więcej o umieszczaniu adresów IP na białej liście w tej witrynie.

Dziennik audytu

Firma oferuje narzędzia do obsługi klienta, program lojalnościowy i blog. LiveAgent oferuje czat na żywo, ale ceny są wysokie. Dziennik audytu pozwala śledzić zmiany i działania użytkowników.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.

Szablony powiadomień umożliwiają przygotowanie szablonów, z których możesz później skorzystać. W ten sposób Ty i członkowie Twojego zespołu zaoszczędzicie dużo czasu.

Szablony powiadomień

Artykuły poruszają tematy rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, obsługi reklamacji. Szablony powiadomień ułatwiają pracę zespołu obsługi klienta, oszczędzając czas i zautomatyzowując pracę. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, ułatwiając wielokanałową obsługę klienta.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x