Oprogramowanie Helpdesk dla branży HR

Zbliż się do kandydatów dzięki LiveAgent. Sortuj swoją komunikację według priorytetów i nigdy nie trać żadnych informacji o kandydatach. Zarządzaj kontaktami i uprość przepływ pracy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bądź w kontakcie ze swoimi kandydatami

Co łączy wszystkich kandydatów? Lubią zadawać pytania. Za każdym razem te pytania są inne. Czat na żywo w czasie rzeczywistym, a nawet call center daje swobodę natychmiastowego odpowiadania na potrzeby kandydatów. Skoncentruj się na kliencie i stwórz lojalną bazę dzięki LiveAgent dla liderów HR.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Zdobądź więcej potencjalnych klientów

P Podaj pomocną dłoń & gwskazówki nawet po godzinach pracy. Zaimplementuj LiveAgent na swojej stronie i daj klientom możliwość łączenia się z Tobą w czasie rzeczywistym dzięki czatowi na żywo. Twórz połączenia i zdobywaj więcej potencjalnych klientów o każdej porze dnia.

Pokieruj swoich przyszłych współpracowników

Dzięki możliwościom LiveAgent dla liderów HR Twoi przyszli klienci (a nawet współpracownicy) mogą zwrócić się do konkretnej osoby ze swoimi potrzebami. Mają oni konkretne pytanie dotyczące JD, obowiązków lub wynagrodzenia? Połącz ich z przedstawicielem HR.

interview-illustration

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Nie czekaj! Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Ticket+Czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm każdej wielkości.

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zRekrutacja HR
Szukasz alternatywy dla Helprace? Widziałeś LiveAgent? Przyjrzyj się korzyściom i dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą.

Szukasz alternatywy

Rozwiązanie LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, umożliwiające szybką reakcję na zgłoszenia i śledzenie potrzeb użytkowników.

Dowiedz się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta dla swoich przyszłych konsumentów online. LiveAgent może pokazać Ci, jak to zrobić dobrze.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

LiveAgent oferuje demo, gdzie użytkownicy mogą ucząc się osiągać cele biznesowe, takie jak zwiększenie satysfakcji klientów lub generowanie większej sprzedaży. Platforma oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia i program partnerski. Użytkownicy mogą uzyskać informacje o cenach, usługach, integracjach i funkcjach. LiveAgent posiada także funkcje zarządzania zgłoszeniami i łączenia ich z preferencjami użytkownika.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.

Szukasz alternatywnego rozwiązania dla Olark? Zapoznaj się z możliwościami LiveAgent, narzędzami i wielokanałowym wsparciem za świetną cenę.

Szukasz alternatywy dla Olark?

Platforma LiveAgent oferuje obsługę klienta poprzez czat w czasie rzeczywistym, umożliwiając interakcję z przedstawicielami firmy. Dodatkowo, skupia się ona na potrzebach millenialsów i młodych dorosłych, poruszając tematy związane z modą, technologią, sztuką i sportem. LiveAgent tworzy lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu dla pomocy technicznej na różnych platformach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

LiveAgent dla branży motoryzacyjnej zapewnia wiele opcji kontaktu z lojalnymi klientami dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży motoryzacyjej

Nowy model strategii komunikacji: daj klientom 24/7 wsparcie i przyspiesz sukces swojego salonu samochodowego. Zarezerwuj demo już teraz!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo