Porównaj typy kont LiveAgent

LiveAgent Pricing

Free

Free

Free account with limitations

$0 /mo
  • Custom Domain
  • E-mail Ticketing
  • Contact Forms
  • Automation, SLA, API
  • Forum & Knowledge base
  • iOS & Android apps
Ticket

Ticket

Full-sized Ticketing Solution

$15 /mo
  • All from Ticket +
  • Live Chat
  • Visitor Monitoring
  • Chat Invitations
  • Feedback Management
  • Multibrand Support
  • Chat Reports
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Live Chat on top of Ticketing

$29 /mo
  • All from Ticket+Chat +
  • *NEW* Cloud Call Center
  • Advanced Social Channel
  • Time Tracking
  • Audit Log
  • Advanced Reports
  • Gamification
All-Inclusive

All-inclusive

All features under one roof

$39 /mo
  • All from Ticket+Chat +
  • *NEW* Cloud Call Center
  • Advanced Social Channel
  • Time Tracking
  • Audit Log
  • Advanced Reports
  • Gamification
List of all features > > > >
Agent seat $0/month $15/month $29/month $39/month
Ticket history 7 Days Unlimited Unlimited Unlimited
E-mail Ticketing 1 Email address Unlimited Unlimited Unlimited
Live Chat 1 Chat button Unlimited Unlimited
Call center support 1 Phone number Unlimited
Custom domain parking
Contact forms
Merge tickets
Split tickets
Custom mail templates
Ticket mass actions
Export tickets
Email notifications
Custom ticket fields
To Solve Algorythm
Canned answers
Business hours
Internal tickets
SPAM filters
Attachments
Basic Reports
Knowledge Base
Customer Forum
Customer Portal
Ticket satisfaction survey
iPhone/Android apps
Feedback management
EU/US Data Center
Rules & Time rules
Departments
Advanced Reporting
SLAs with Reports
Multibrand Support
Contacts & Groups
Load data from your CRM
API & Integrations
Real-time visitors monitor
Chat invitations
Chat Satisfaction Surveys
Video call
IVR
Call routing & transfers
Hardware IP phone
Unlimited call storage
Gamification
Sound configuration $5/month
Facebook $39/month
Twitter $39/month
Instagram $39/month
Viber *SOON* $39/month
Audit Log $9/month
Search & replace $9/month
Time Tracking $19/month
Additional Knowledge Base $19/month $19/month $19/month
Branding Free $19/month $19/month $19/month
Customer Service 24/7 24/7 24/7 24/7
White Glove Setup

Aby Twój bezpłatny plan LiveAgent był aktywny, loguj się na swoje konto co najmniej raz na 21 dni, w przeciwnym razie Twoje konto zostanie automatycznie zawieszone.
Możesz uaktualnić swoją bezpłatną subskrypcję w dowolnym momencie, aby mieć nieograniczoną historię ticketów, więcej funkcji i brak ograniczeń w liczbie przycisków czatu na żywo,
adresów e-mail, numerów telefonów i formularzy kontaktowych.

Szukasz lepszego oprogramowania działu pomocy?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Jesteś gotowy przejść do LiveAgent

Często zadawane pytania

Absolutnie tak! Chcemy, aby firmy zapisały się do naszego bezpłatnego planu LiveAgent, korzystały z podstawowych funkcji helpdesku, ale jednocześnie potrzebujemy ograniczeń, aby minimalizować nadużycia. Dlatego możemy pomóc mniejszym firmom w rozwoju i potencjalnej aktualizacji do naszego nieograniczonego planu z pełnym zestawem funkcji.

Zmiana konta bezpłatnego na 14-dniowy okres próbny i odwrotnie nie jest technicznie możliwa. Nie martw się, w każdej chwili możesz przejść z bezpłatnego konta na płatną subskrypcję. Pamiętaj jednak o tym, że później nie będziesz mógł wrócić do darmowego konta. Wiedz też: bezpłatne konta mają ograniczenia, więc testowanie wszystkich dostępnych funkcji LiveAgent jest możliwe dopiero po uaktualnieniu do płatnego planu lub utworzeniu innego 14-dniowego darmowego konta próbnego.

Jasne! Zapewniamy najnowocześniejsze zabezpieczenia. Nasze konta są hostowane w renomowanych centrach danych chronionych całodobowym nadzorem. Współpracujemy również z wieloma badaczami bezpieczeństwa, aby upewnić się, że aplikacja spełnia najnowsze standardy bezpieczeństwa. Wszystkie konta zawierają szyfrowanie SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo danych.

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe, w tym Mastercard, VISA, Diners i American Express. Akceptujemy również płatności za pośrednictwem systemu PayPal. Jeśli chcesz skorzystać z innego rodzaju metody płatności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@liveagent.com.

Twoja obsługa klienta jest sezonowa i musisz dodawać lub usuwać agentów w określonych okresach? Wystawimy Ci rachunek tylko za rzeczywiste użytkowanie.

Nie. Nie ma żadnych umów. Rozliczamy się co miesiąc. Możesz obniżyć i uaktualnić swój plan oraz dodawać lub usuwać agentów w dowolnym momencie. Nie ma żadnych opłat konfiguracyjnych, a obsługa klienta i aktualizacje produktów są zawsze bezpłatne.

Aby zapewnić błyskawiczną obsługę, dane Twojego konta będą zlokalizowane w najbliższym centrum danych na podstawie Twojej lokalizacji geograficznej. Obecnie posiadamy centra danych w Dallas (USA), Newark (USA), Londynie (Wielka Brytania), Frankfurcie (Niemcy) i Bratysławie (Słowacja). Dane naszych europejskich klientów znajdują się w jednym z naszych europejskich centrów danych i działamy zgodnie z RODO.

Chcemy, aby wszyscy nasi klienci mogli skutecznie korzystać z naszych usług niezależnie od żadnych warunków. Jeśli niektórzy klienci wykorzystują zbyt dużo danych lub naruszają zasady tak, że może to mieć wpływ na innych użytkowników, możemy skontaktować się z takimi osobami i omówić zmianę ich wykorzystania i limitów danych lub anulować ich konta. Zastrzegamy sobie również prawo do zmiany limitów konta bez wcześniejszego powiadomienia.

Jesteśmy tu dla Ciebie! Nie wahaj się rozpocząć rozmowy na czacie na żywo lub wysłać do nas e-mail na adres support@liveagent.com. Nasze wsparcie działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie z wakacjami, a my z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytanie. Jesteśmy również online na czacie na żywo i dostępni przez telefon w godzinach pracy w większości stref czasowych.

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.