Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów

Zadbaj o zadowolenie klientów, zapewniając nienaganną obsługę na każdym kanale.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Oprogramowanie do customer success dla lepszej obsługi klienta

Świetne narzędzie wsparcia klienta pozwala Ci na zapewnianie doskonałej obsługi. Z naszym kompleksowym rozwiązaniem, które stawia na indywidualizację, szybkość i skuteczność, możesz skupić się na budowaniu wartościowej relacji z klientem.

Z LiveAgent wszystkie wiadomości klientów z różnych kanałów trafią do jednej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej, do której dostęp uzyska cały zespół. Dzięki temu Twoi pracownicy zobaczą historię interakcji z klientem, co pozwoli im za zapewnienie lepszej obsługi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania do wsparcia klienta

Kluczem do sukcesu w obsłudze klienta jest dobra relacja z klientem. Jeśli chcesz ją zbudować, musisz odpowiadać na zapytania klientów szybko, efektywnie i z indywidualnym podejściem. Jednak wiele firm online ma problemy z zarządzaniem obsługą klienta, co znacznie utrudnia rozwiązywanie problemów i zapytań.

questions illustration

Podczas zarządzania zapytaniami help desk najczęściej zgłaszane są następujące problemy:

inbox cleanup - illustration

Zaginione maile

Większość programów poczty e-mail nie ułatwia pracy we współdzielonej skrzynce odbiorczej, bo po prostu nie zostały stworzone z myślą o współpracy. Na przykład, kiedy używasz Outlooka, możesz usunąć wyniki pracy współpracownika i żadna ze stron się o tym nie dowie. W rezultacie łatwo przeoczyć, zgubić, lub nawet usunąć wiadomości. Z LiveAgent cały Twój zespół uzyska dostęp do współdzielonej skrzynki odbiorczej, która znacznie ułatwi współpracę.

Opóźnione odpowiedzi

Trzymanie klientów w niepewności i z brakiem wsparcia nie jest najlepszą praktyką obsługi klienta – niestety jednak często tak to działa. Szczególnie widoczne jest to w organizacjach z dużym zespołem obsługi klienta, a przeoczenie nawet pojedynczego maila może przynieść poważne konsekwencje.

Z LiveAgent możesz ustawić przypomnienia dla maili o wysokim priorytecie. Dzięki temu Twój zespół zajmie się ważnymi mailami, zanim będzie za późno.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Utrudniona współpraca

Jeśli posiadasz duży zespół obsługi klienta, praca poprzez tradycyjną pocztę email może być bardzo ciężka. Na przykład, jeśli pracownik na urlopie dostanie ważną wiadomość, łatwo może o niej zapomnieć lub ją przeoczyć.

Rozwiązanie? LiveAgent oferuje współdzieloną, firmową skrzynkę odbiorczą, dzięki której Twój zespół rozdzieli między sobą pracę niedostępnych pracowników.

Zarządzanie wynikami

Bez współdzielonego systemu do zarządzania komunikacją z klientami ciężko ocenić wyniki swojego zespołu. LiveAgent pozwoli Ci na monitorowanie przepływu wiadomości między Twoim zespołem a klientami. Z łatwością wychwycisz problemy lub nagrodzisz pracowników, którzy zapewniają klientom świetną obsługę.

Cartoon woman looking at graph

Poznaj LiveAgent - platformę sukcesu klienta

Obserwuj i odpowiadaj na zapytania

Z LiveAgent Twój zespół może śledzić zapytania klientów i odpowiadać na nie. To kompleksowe oprogramowanie, które integruje wszystkie formy komunikacji.

Wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy

Nieważne, czy klient kontaktuje się z Tobą przez call center, czat na żywo, media społecznościowe, czy email – dzięki kompleksowemu rozwiązaniu LiveAgent Twój zespół może być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami.

Efektywna komunikacja z LiveAgent

Kluczem do zadowolenia klientów jest komunikacja, dlatego LiveAgent zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi narzędzia do efektywnego kontaktu z klientami.

Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu obsługi zgłoszeń i automatyzacji, która pozwala na wyjątkowe wsparcie naszych klientów

black Slido logo

Zaawansowane funkcje

LiveAgent oferuje narzędzia, z którymi możesz diametralnie poprawić wyniki swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie klientów. Dzięki możliwościom LiveAgent, wielokanałowa komunikacja z klientami będzie przebiegać bez zakłóceń.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Najlepszy stosunek jakości do ceny

LiveAgent posiada najlepsze wyniki na rynku i wygrywa z innymi oprogramowaniami obsługi klienta, które są znacznie droższe i posiadają mniej funkcji.

Mobilna aplikacja obsługi klienta

Świetna obsługa klienta oznacza zapewnianie wsparcia poprzez wiele kanałów. Dlatego stworzyliśmy własną, całkowicie kompatybilną aplikację na Androida i iOS.

Nawet, jeśli Twoi pracownicy nie siedzą przed komputerami, mogą być w kontakcie z klientami przez email, telefon i media społecznościowe — wszystko dzięki aplikacji mobilnej. Rezultat? Szybkie rozwiązywanie problemów.

Mobile application - illustration
connected world map

W pełni wielojęzyczny

Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest używane na całym świecie i obsługuje wiele języków. Nasza aplikacja dostępna jest w 40+ językach i pozwala na używanie znaków specjalnych czy akcentów.

Dzięki temu Twój zespół może odpowiadać na pytania i problemy klientów w ojczystym języku, a Twoi klienci mogą szukać pomocy we własnym języku.

Funkcje, których potrzebujesz

Z naszym intuicyjnym systemem obsługi zgłoszeń masz dostęp do wszystkich interakcji z klientami jednocześnie. Co więcej, możesz zautomatyzować wiele najczęściej wykonywanych zadań. Twój zespół może błyskawicznie zmieniać formę komunikacji, a LiveAgent dostosuje się do potrzeb Twojej branży przez formularze kontaktu i zindywidualizowane centrum pomocy.

LiveAgent nieustannie się rozwija i pracuje nad nowymi funkcjami. Już teraz oferujemy ponad 179 funkcji dla obsługi klienta i ponad  40 integracji.

features overview - integration

Ponad 21 000 firm nie może się mylić

LiveAgent zaufało wiele z największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie. Przeczytaj historie naszych klientów, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może pomóc również Twojej firmie w zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów oraz podnieść poziom obsługi Twoich klientów.

app installation - illustration

LiveAgent dostosuje się do potrzeb Twojej firmy

LiveAgent to kompleksowe narzędzie wsparcia klienta dla nowych i istniejących firm. Jeśli udało Ci się wystartować z własnym biznesem, oprogramowanie pozwoli Ci na szybkie zbudowanie bazy klientów i zdobycie ich lojalności. Jeśli Twoja firma jest już znana rynku, a Ty chcesz podnieść poziom swojej obsługi klienta, integracja wszystkich interakcji z klientami z różnych kanałów w jednym, scentralizowanym systemie, usprawni pracę Twojego zespołu.

LiveAgent został zaprojektowany z myślą o wielu sektorach i nasze oprogramowanie świetnie sprawdza się w firmach o różnych rozmiarach. Nieważne, w jakiej działasz branży i jak duża jest Twoja firma — możemy pomóc Ci polepszyć komunikację z klientami.

Czym jest oprogramowanie wsparcia klienta?

Oprogramowanie wsparcia klienta pozwoli Tobie i Twojemu zespołowi na zarządzanie interakcjami z klientami. LiveAgent to rozwiązanie SaaS, które organizuje wszystkie Twoje wiadomości w jednym, przejrzystym systemie.

Twoi klienci chcą skontaktować się z Tobą poprzez wiele różnych kanałów, takich jak email, telefon, messenger czy czat na żywo, więc uniwersalna skrzynka odbiorcza pomoże Twoim pracownikom lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej je rozwiązywać. Co więcej, LiveAgent zabezpiecza Twoją wewnętrzną komunikację, dzięki czemu dane Twoich klientów będą bezpieczne.

Satysfakcja klientów jest kluczem do sukcesu Twojej firmy i społeczności eCommerce. Nasze narzędzie pomoże Ci znacznie ulepszyć twoją komunikację z klientami. Twój zespół będzie w stałym kontakcie z klientami poprzez różne kanały, a Ty będziesz mógł monitorować wyniki Twojego działu obsługi klienta.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie?

Rynek narzędzi obsługi klienta jest przepełniony, a każdy producent oferuje inne narzędzia. Jak przy każdym zakupie, musisz wziąć pod uwagę potrzeby Twojej branży, wielkość firmy i osobiste preferencje.

Większość dostawców oprogramowania oferuje podstawowe funkcje, takie jak system obsługi zgłoszeń, czat na żywo i panel analityczny. Do bardziej zaawansowanych funkcji należą automatyzacja, liczne systemy bazy wiedzy i narzędzia do współpracy.

W LiveAgent poszliśmy o krok dalej. Wbudowaliśmy call center w nasze oprogramowanie, zapewniając łatwe przełączanie między rozmowami telefonicznymi a innymi formami komunikacji. LiveAgent obsługuje też media społecznościowe: możesz odpowiadać na wiadomości otrzymane w social media bezpośrednio ze swojego panelu komunikacji. Nasz wyjątkowy system zgłoszeń organizuje wszystkie wiadomości w jednym miejscu.

Porównanie oprogramowań wsparcia klienta

Przy tak wielu opcjach dostępnych na rynku wybór oprogramowania zapewniającego sukces klienta może być trudnym zadaniem. Dlatego stworzyliśmy LiveAgent, aby był jak najbardziej zwinny. Jeśli masz tylko jednego członka zespołu obsługi klienta, nie ma problemu: LiveAgent utrzyma wszystkie wiadomości w porządku. Jeśli masz duży zespół zajmujący się zapytaniami klientów, LiveAgent umożliwi im współpracę i zapewni Twoim klientom jak najlepsze wrażenia.

LiveAgent oferuje wszystkie te funkcje za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu użytkownika, który jest łatwy do nauczenia i na podstawie którego możesz zobaczyć kluczowe wskaźniki wskazujące, jak dobrze obsługujesz swoich klientów. Korzystanie z LiveAgent to okazja, ponieważ otrzymujesz wszystkie te przydatne funkcje za cenę przeciętnego obiadu dla dwojga.

Mobile testing illustration
Artykuły powiązane zOprogramowanie wsparcia klienta
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Zwiększ satysfakcję klientów i produktywność dzięki narzędziu self-service od LiveAgent. Oferujemy kompleksową obsługę klientów w wielu kanałach bez długoterminowych umów i ukrytych opłat. Wypróbuj za darmo i dołącz do ponad 21 tysięcy zadowolonych użytkowników!

Obsługa klienta to zestaw usług świadczonych przez firmę na rzecz klienta. Jest to również element zarządzania relacjami z klientami.

Obsługa klienta

Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x