Oprogramowanie wsparcia klienta, z którym lepiej zadbasz o klientów

Świetne oprogramowanie wsparcia klienta pozwala ci na zapewnianie doskonałej obsługi. Z naszym kompleksowym rozwiązaniem, które stawia na indywidualizację, szybkość i skuteczność, możesz skupić się na budowaniu wartościowej relacji z klientem.

Z LiveAgent wszystkie wiadomości klientów z różnych kanałów trafią do jednej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej, do której dostęp uzyska cały zespół. Dzięki temu twoi pracownicy zobaczą historię interakcji z klientem, co pozwoli im za zapewnienie lepszej obsługi.

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania wsparcia klienta

Kluczem do sukcesu w obsłudze klienta jest dobra relacja z klientem. Jeśli chcesz ją zbudować, musisz odpowiadać na zapytania klientów szybko, efektywnie i z indywidualnym podejściem. Jednak wiele firm online ma problemy z zarządzaniem obsługą klienta, co znacznie utrudnia rozwiązywanie problemów i zapytań.

pytania

Oto najczęściej zgłaszane problemy w zarządzaniu obsługą klienta:

undraw bandeja de entrada limpiar w2ur (1)

Zaginione maile

Większość programów poczty e-mail nie ułatwia pracy we współdzielonej skrzynce odbiorczej, bo po prostu nie została stworzona z myślą o współpracy. Na przykład, kiedy używasz Outlooka, możesz usunąć wyniki pracy współpracownika i żadna ze stron się o tym nie dowie. W rezultacie łatwo przeoczyć, zgubić lub nawet usunąć wiadomości. Z LiveAgent cały twój zespół uzyska dostęp do współdzielonej skrzynki odbiorczej, która znacznie ułatwi współpracę.

Spóźnione odpowiedzi

Klienci, którzy długo czekają na odpowiedź, tracą cierpliwość i zaufanie do firmy. Niestety, tak działa obsługa klienta. Szczególnie widoczne jest to w organizacjach z dużym zespołem wsparcia klienta. Przeoczenie maila może mieć bardzo złe skutki. 

Z LiveAgent możesz ustawić przypomnienia dla maili o wysokim priorytecie. Dzięki temu twój zespół zajmie się ważnymi mailami, zanim będzie za późno.

kobieta pracująca przy biurku
kampania email qa8y

Utrudniona współpraca

Jeśli posiadasz duży zespół obsługi klienta, praca w tradycyjnej poczcie email może być bardzo ciężka. Na przykład, jeśli pracownik na urlopie dostanie ważną wiadomość, łatwo o niej zapomnieć lub ją przeoczyć.

Rozwiązanie? LiveAgent oferuje współdzieloną, firmową skrzynkę odbiorczą, dzięki której twój zespół rozdzieli między sobą pracę niedostępnych pracowników.

Zarządzanie wynikami

Bez współdzielonego systemu do zarządzania komunikacją z klientami ciężko ocenić wyniki swojego zespołu. LiveAgent pozwoli ci na monitorowanie przepływu wiadomości między twoim zespołem a klientami. Z łatwością wychwycisz problemy lub nagrodzisz pracowników, którzy zapewniają klientom świetną obsługę.

Kobieta patrząca na wykres

Poznaj Live Agent- wielokanałowy system zarządzania komunikacją

obsluga klienta niemozliwa wspolpraca przez email

Wszystkie interakcje w jednym miejscu

LiveAgent przechowuje wszystkie wiadomości w jednym miejscu i pozwala ci na zapewnianie doskonałej obsługi klienta.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Obserwuj i odpowiadaj na zapytania

Z LiveAgent twój zespół może śledzić zapytania klientów i odpowiadać na nie. To kompleksowe oprogramowanie, które integruje wszystkie formy komunikacji z klientem.

Trzy różne sposoby

Wielokanałowe rozwiązanie dla twojej firmy

Nieważne, czy klient kontaktuje się z tobą przez call center, czat na żywo, media społecznościowe, czy email. LiveAgent to wysoko zintegrowane rozwiązanie, z którym twój zespół może być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami.

Uścisk dłoni

Efektywna komunikacja z LiveAgent

Kluczem do zadowolenia klientów jest komunikacja, dlatego LiveAgent zapewnia tobie i twojemu zespołowi narzędzia do efektywnej.

Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu ticketowego i automatyzacji, która pozwala na zapewnianie wyjątkowej obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

Zaawansowane funkcje

LiveAgent oferuje narzędzia, z którymi możesz diametralnie zmienić wyniki swojego zespołu i zwiększyć zadowolenia klientów. Dzięki tym narzędziom komunikacja z klientami przez wiele kanałów będzie przebiegać bez zakłóceń.

ticket email
oszczędności dwkw

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Nasze oprogramowanie wsparcia posiada najlepsze wyniki na rynku i wygrywa z innymi oprogramowaniami obsługi klienta, które są znacznie droższe i posiadają mniej funkcji.

Mobilna aplikacja obsługi klienta

Świetna obsługa klienta oznacza zapewnianie wsparcia poprzez wiele kanałów. Dlatego stworzyliśmy własną aplikację na Androida i iOS, która jest całkowicie połączona z twoim oprogramowaniem. 

Nawet, jeśli twoi pracownicy nie siedzą przed komputerami, mogą być w kontakcie z klientami przez email, telefon i media społecznościowe — wszystko przez aplikację. Rezultat? Szybkie rozwiązywanie problemów.

aplikacja na telefon mr4r
undraw połączony świat wuay

W pełni wielojęzyczny

Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest używane na całym świecie i obsługuje wiele języków, w części lub całości. Nasza aplikacja dostępna jest w 40+ językach i pozwala na używanie znaków specjalnych czy akcentów.

Dzięki temu twój zespół może odpowiadać na pytania i problemy klientów w ojczystym języku, a twoi klienci mogą szukać pomocy we własnym języku.

Funkcje, których potrzebujesz

Z naszym intuicyjnym systemem ticketowym masz dostęp do wszystkich interakcji z klientami jednocześnie. Co więcej, możesz zautomatyzować wiele najczęściej wykonywanych zadań. Twój zespół może błyskawicznie zmieniać formę komunikacji, a LiveAgent dostosuje się do potrzeb twojej branży przez formularze kontaktu i zindywidualizowane centrum pomocy.

LiveAgent nieustannie się rozwija i pracuje nad nowymi funkcjami. Już teraz oferujemy ponad 179 funkcji dla obsługi klienta i ponad  40 integracji.

podsumowania funkcji jg7a

Ponad 21 000 firm nie może się mylić

LiveAgent zaufało wiele z największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie. Przeczytaj historie naszych klientów, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może pomóc ci w zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów oraz odnieść poziom swojej obsługi klienta.

instalacja aplikacji mbdv

LiveAgent dostosuje się do twojej firmy

LiveAgent to kompleksowe narzędzie wsparcia klienta dla nowych i istniejących firm. Jeśli dopiero założyłeś swój biznes, oprogramowanie pozwoli ci na szybkie zbudowanie bazy klientów i zdobycie ich lojalności. Jeśli pozycja twojej firmy jest już ustalona na rynku, a ty chcesz podnieść poziom swojej obsługi klienta, integracja wszystkich interakcji z klientami z różnych kanałów do jednego, scentralizowanego systemu ułatwi i usprawni pracę twojego zespołu.

LiveAgent został zaprojektowany z myślą o wielu rodzajach firm i nasze oprogramowanie świetnie sprawdza się w firmach o różnych rozmiarach. Nieważne, w jakiej działasz branży i jak duża jest twoja firma — możemy pomóc ci polepszyć komunikację z klientami.

Czym jest oprogramowanie wsparcia klienta?

Oprogramowanie wsparcia klienta pozwoli tobie i twojemu zespołowi na zarządzanie interakcjami z klientami. LiveAgent to rozwiązanie SaaS, które organizuje wszystkie twoje wiadomości w jednym, przejrzystym systemie.

Twoi klienci chcą skontaktować się z tobą poprzez wiele różnych kanałów, takich jak email, telefon, messenger czy czat na żywo, więc uniwersalna skrzynka odbiorcza pomoże twoim pracownikom lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej je rozwiązywać. Co więcej, LiveAgent zabezpiecza twoją wewnętrzną komunikację, dzięki czemu dane twoich klientów będą z tobą bezpieczne.

Satysfakcja klientów jest kluczem do sukcesu twojej firmy i społeczności eCommerce. Oprogramowanie wsparcia klienta pomoże ci znacznie ulepszyć twoją komunikację z klientami. Twój zespół będzie w stałym kontakcie z klientami poprzez różne kanały, a ty będziesz mógł monitorować wyniki twojego działu obsługi klienta.

undraw faq rjoy
odkryj lista rzeczy do zrobienia a49b

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie

Rynek oprogramowania obsługi klienta jest przepełniony, a każdy producent oferuje inne narzędzia. Jak przy każdym zakupie, musisz wziąć pod uwagę potrzeby twojej branży, wielkość firmy i osobiste preferencje.

Większość dostawców oprogramowania oferuje podstawowe funkcje, takie jak ticketowanie, czat na żywo i funkcje analizy. Do bardziej zaawansowanych funkcji należą automatyzacja, liczne systemy bazy wiedzy i narzędzia do współpracy.

W LiveAgent poszliśmy o krok dalej. Wbudowaliśmy call center w nasze oprogramowanie, zapewniając łatwe przełączanie między rozmowami telefonicznymi a innymi formami komunikacji. LiveAgent obsługuje też media społecznościowe: możesz odpowiadać na wiadomości z mediów społecznościowych bezpośrednio ze swojego panelu komunikacji. Nasz wyjątkowy system ticketowy organizuje wszystkie wiadomości w jednym miejscu.

Porównanie oprogramowań wsparcia klienta

Wybranie odpowiedniego oprogramowania wsparcia klienta może być przytłaczającym zadaniem. Dlatego LiveAgent dostosowuje się do twoich potrzeb. Jeśli twój dział obsługi klienta to tylko jedna osoba, nie martw się: LiveAgent zorganizuje wszystkie wiadomości za ciebie. Jeśli zapytaniami twoich klientów zajmuje się duży zespół, LiveAgent ułatwi współpracę i zwiększy zadowolenie twoich klientów.

Interfejs LiveAgent, pełen przydatnych funkcji, jest intuicyjny i łatwy do nauczenia. Co więcej, zawiera wskaźnik, który mierzy skuteczność twojej obsługi klienta. Oferujemy LiveAgent w świetnej cenie — możesz korzystać ze wszystkich wymienionych funkcji w cenie kolacji dla dwóch osób.

test aplikacji reah

Będziesz w dobrych rękach!

Jeśli dalej nie jesteś przekonany, zadzwoń do nas. Wytłumaczymy ci, jak twoja firma może wykorzystać LiveAgent, żeby usprawnić komunikację i obsługę klienta. Dostosujemy oprogramowanie do twoich potrzeb. Od lat pracujemy z tysiącami firm i jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy im wszystkie narzędzia potrzebne do zapewniania wyjątkowej obsługi klientom.

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.