Świetne narzędzie wsparcia klienta pozwala Ci na zapewnianie doskonałej obsługi. Z naszym kompleksowym rozwiązaniem, które stawia na indywidualizację, szybkość i skuteczność, możesz skupić się na budowaniu wartościowej relacji z klientem.
Z LiveAgent wszystkie wiadomości klientów z różnych kanałów trafią do jednej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej, do której dostęp uzyska cały zespół. Dzięki temu Twoi pracownicy zobaczą historię interakcji z klientem, co pozwoli im za zapewnienie lepszej obsługi.
Kluczem do sukcesu w obsłudze klienta jest dobra relacja z klientem. Jeśli chcesz ją zbudować, musisz odpowiadać na zapytania klientów szybko, efektywnie i z indywidualnym podejściem. Jednak wiele firm online ma problemy z zarządzaniem obsługą klienta, co znacznie utrudnia rozwiązywanie problemów i zapytań.
Większość programów poczty e-mail nie ułatwia pracy we współdzielonej skrzynce odbiorczej, bo po prostu nie zostały stworzone z myślą o współpracy. Na przykład, kiedy używasz Outlooka, możesz usunąć wyniki pracy współpracownika i żadna ze stron się o tym nie dowie. W rezultacie łatwo przeoczyć, zgubić, lub nawet usunąć wiadomości. Z LiveAgent cały Twój zespół uzyska dostęp do współdzielonej skrzynki odbiorczej, która znacznie ułatwi współpracę.
Trzymanie klientów w niepewności i z brakiem wsparcia nie jest najlepszą praktyką obsługi klienta – niestety jednak często tak to działa. Szczególnie widoczne jest to w organizacjach z dużym zespołem obsługi klienta, a przeoczenie nawet pojedynczego maila może przynieść poważne konsekwencje.
Z LiveAgent możesz ustawić przypomnienia dla maili o wysokim priorytecie. Dzięki temu Twój zespół zajmie się ważnymi mailami, zanim będzie za późno.
Jeśli posiadasz duży zespół obsługi klienta, praca poprzez tradycyjną pocztę email może być bardzo ciężka. Na przykład, jeśli pracownik na urlopie dostanie ważną wiadomość, łatwo może o niej zapomnieć lub ją przeoczyć.
Rozwiązanie? LiveAgent oferuje współdzieloną, firmową skrzynkę odbiorczą, dzięki której Twój zespół rozdzieli między sobą pracę niedostępnych pracowników.
Bez współdzielonego systemu do zarządzania komunikacją z klientami ciężko ocenić wyniki swojego zespołu. LiveAgent pozwoli Ci na monitorowanie przepływu wiadomości między Twoim zespołem a klientami. Z łatwością wychwycisz problemy lub nagrodzisz pracowników, którzy zapewniają klientom świetną obsługę.
Z LiveAgent Twój zespół może śledzić zapytania klientów i odpowiadać na nie. To kompleksowe oprogramowanie, które integruje wszystkie formy komunikacji.
Nieważne, czy klient kontaktuje się z Tobą przez call center, czat na żywo, media społecznościowe, czy email – dzięki kompleksowemu rozwiązaniu LiveAgent Twój zespół może być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami.
Kluczem do zadowolenia klientów jest komunikacja, dlatego LiveAgent zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi narzędzia do efektywnego kontaktu z klientami.
LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu obsługi zgłoszeń i automatyzacji, która pozwala na wyjątkowe wsparcie naszych klientów
Peter Komornik, CEO
LiveAgent oferuje narzędzia, z którymi możesz diametralnie poprawić wyniki swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie klientów. Dzięki możliwościom LiveAgent, wielokanałowa komunikacja z klientami będzie przebiegać bez zakłóceń.
LiveAgent posiada najlepsze wyniki na rynku i wygrywa z innymi oprogramowaniami obsługi klienta, które są znacznie droższe i posiadają mniej funkcji.
Świetna obsługa klienta oznacza zapewnianie wsparcia poprzez wiele kanałów. Dlatego stworzyliśmy własną, całkowicie kompatybilną aplikację na Androida i iOS.
Nawet, jeśli Twoi pracownicy nie siedzą przed komputerami, mogą być w kontakcie z klientami przez email, telefon i media społecznościowe — wszystko dzięki aplikacji mobilnej. Rezultat? Szybkie rozwiązywanie problemów.
Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest używane na całym świecie i obsługuje wiele języków. Nasza aplikacja dostępna jest w 40+ językach i pozwala na używanie znaków specjalnych czy akcentów.
Dzięki temu Twój zespół może odpowiadać na pytania i problemy klientów w ojczystym języku, a Twoi klienci mogą szukać pomocy we własnym języku.
Z naszym intuicyjnym systemem obsługi zgłoszeń masz dostęp do wszystkich interakcji z klientami jednocześnie. Co więcej, możesz zautomatyzować wiele najczęściej wykonywanych zadań. Twój zespół może błyskawicznie zmieniać formę komunikacji, a LiveAgent dostosuje się do potrzeb Twojej branży przez formularze kontaktu i zindywidualizowane centrum pomocy.
LiveAgent nieustannie się rozwija i pracuje nad nowymi funkcjami. Już teraz oferujemy ponad 179 funkcji dla obsługi klienta i ponad 40 integracji.
LiveAgent zaufało wiele z największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie. Przeczytaj historie naszych klientów, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może pomóc również Twojej firmie w zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów oraz podnieść poziom obsługi Twoich klientów.
LiveAgent to kompleksowe narzędzie wsparcia klienta dla nowych i istniejących firm. Jeśli udało Ci się wystartować z własnym biznesem, oprogramowanie pozwoli Ci na szybkie zbudowanie bazy klientów i zdobycie ich lojalności. Jeśli Twoja firma jest już znana rynku, a Ty chcesz podnieść poziom swojej obsługi klienta, integracja wszystkich interakcji z klientami z różnych kanałów w jednym, scentralizowanym systemie, usprawni pracę Twojego zespołu.
LiveAgent został zaprojektowany z myślą o wielu sektorach i nasze oprogramowanie świetnie sprawdza się w firmach o różnych rozmiarach. Nieważne, w jakiej działasz branży i jak duża jest Twoja firma — możemy pomóc Ci polepszyć komunikację z klientami.
Oprogramowanie wsparcia klienta pozwoli Tobie i Twojemu zespołowi na zarządzanie interakcjami z klientami. LiveAgent to rozwiązanie SaaS, które organizuje wszystkie Twoje wiadomości w jednym, przejrzystym systemie.
Twoi klienci chcą skontaktować się z Tobą poprzez wiele różnych kanałów, takich jak email, telefon, messenger czy czat na żywo, więc uniwersalna skrzynka odbiorcza pomoże Twoim pracownikom lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej je rozwiązywać. Co więcej, LiveAgent zabezpiecza Twoją wewnętrzną komunikację, dzięki czemu dane Twoich klientów będą bezpieczne.
Satysfakcja klientów jest kluczem do sukcesu Twojej firmy i społeczności eCommerce. Nasze narzędzie pomoże Ci znacznie ulepszyć twoją komunikację z klientami. Twój zespół będzie w stałym kontakcie z klientami poprzez różne kanały, a Ty będziesz mógł monitorować wyniki Twojego działu obsługi klienta.
Rynek narzędzi obsługi klienta jest przepełniony, a każdy producent oferuje inne narzędzia. Jak przy każdym zakupie, musisz wziąć pod uwagę potrzeby Twojej branży, wielkość firmy i osobiste preferencje.
Większość dostawców oprogramowania oferuje podstawowe funkcje, takie jak system obsługi zgłoszeń, czat na żywo i panel analityczny. Do bardziej zaawansowanych funkcji należą automatyzacja, liczne systemy bazy wiedzy i narzędzia do współpracy.
W LiveAgent poszliśmy o krok dalej. Wbudowaliśmy call center w nasze oprogramowanie, zapewniając łatwe przełączanie między rozmowami telefonicznymi a innymi formami komunikacji. LiveAgent obsługuje też media społecznościowe: możesz odpowiadać na wiadomości otrzymane w social media bezpośrednio ze swojego panelu komunikacji. Nasz wyjątkowy system zgłoszeń organizuje wszystkie wiadomości w jednym miejscu.
Przy tak wielu opcjach dostępnych na rynku wybór oprogramowania zapewniającego sukces klienta może być trudnym zadaniem. Dlatego stworzyliśmy LiveAgent, aby był jak najbardziej zwinny. Jeśli masz tylko jednego członka zespołu obsługi klienta, nie ma problemu: LiveAgent utrzyma wszystkie wiadomości w porządku. Jeśli masz duży zespół zajmujący się zapytaniami klientów, LiveAgent umożliwi im współpracę i zapewni Twoim klientom jak najlepsze wrażenia.
LiveAgent oferuje wszystkie te funkcje za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu użytkownika, który jest łatwy do nauczenia i na podstawie którego możesz zobaczyć kluczowe wskaźniki wskazujące, jak dobrze obsługujesz swoich klientów. Korzystanie z LiveAgent to okazja, ponieważ otrzymujesz wszystkie te przydatne funkcje za cenę przeciętnego obiadu dla dwojga.
Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!
Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!
Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team