Zbuduj dobrobyt dzięki oprogramowaniu do obsługi klientów

Zadbaj o zadowolenie klientów, zapewniając nienaganną obsługę na każdym kanale.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Oprogramowanie do customer success dla lepszej obsługi klienta

Świetne narzędzie wsparcia klienta pozwala Ci na zapewnianie doskonałej obsługi. Z naszym kompleksowym rozwiązaniem, które stawia na indywidualizację, szybkość i skuteczność, możesz skupić się na budowaniu wartościowej relacji z klientem.

Z LiveAgent wszystkie wiadomości klientów z różnych kanałów trafią do jednej, uniwersalnej skrzynki odbiorczej, do której dostęp uzyska cały zespół. Dzięki temu Twoi pracownicy zobaczą historię interakcji z klientem, co pozwoli im za zapewnienie lepszej obsługi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Dlaczego potrzebujesz oprogramowania do wsparcia klienta

Kluczem do sukcesu w obsłudze klienta jest dobra relacja z klientem. Jeśli chcesz ją zbudować, musisz odpowiadać na zapytania klientów szybko, efektywnie i z indywidualnym podejściem. Jednak wiele firm online ma problemy z zarządzaniem obsługą klienta, co znacznie utrudnia rozwiązywanie problemów i zapytań.

questions illustration

Podczas zarządzania zapytaniami help desk najczęściej zgłaszane są następujące problemy:

inbox cleanup - illustration

Zaginione maile

Większość programów poczty e-mail nie ułatwia pracy we współdzielonej skrzynce odbiorczej, bo po prostu nie zostały stworzone z myślą o współpracy. Na przykład, kiedy używasz Outlooka, możesz usunąć wyniki pracy współpracownika i żadna ze stron się o tym nie dowie. W rezultacie łatwo przeoczyć, zgubić, lub nawet usunąć wiadomości. Z LiveAgent cały Twój zespół uzyska dostęp do współdzielonej skrzynki odbiorczej, która znacznie ułatwi współpracę.

Opóźnione odpowiedzi

Trzymanie klientów w niepewności i z brakiem wsparcia nie jest najlepszą praktyką obsługi klienta – niestety jednak często tak to działa. Szczególnie widoczne jest to w organizacjach z dużym zespołem obsługi klienta, a przeoczenie nawet pojedynczego maila może przynieść poważne konsekwencje.

Z LiveAgent możesz ustawić przypomnienia dla maili o wysokim priorytecie. Dzięki temu Twój zespół zajmie się ważnymi mailami, zanim będzie za późno.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Test email campaigns

Utrudniona współpraca

Jeśli posiadasz duży zespół obsługi klienta, praca poprzez tradycyjną pocztę email może być bardzo ciężka. Na przykład, jeśli pracownik na urlopie dostanie ważną wiadomość, łatwo może o niej zapomnieć lub ją przeoczyć.

Rozwiązanie? LiveAgent oferuje współdzieloną, firmową skrzynkę odbiorczą, dzięki której Twój zespół rozdzieli między sobą pracę niedostępnych pracowników.

Zarządzanie wynikami

Bez współdzielonego systemu do zarządzania komunikacją z klientami ciężko ocenić wyniki swojego zespołu. LiveAgent pozwoli Ci na monitorowanie przepływu wiadomości między Twoim zespołem a klientami. Z łatwością wychwycisz problemy lub nagrodzisz pracowników, którzy zapewniają klientom świetną obsługę.

Cartoon woman looking at graph

Poznaj LiveAgent - platformę sukcesu klienta

Obserwuj i odpowiadaj na zapytania

Z LiveAgent Twój zespół może śledzić zapytania klientów i odpowiadać na nie. To kompleksowe oprogramowanie, które integruje wszystkie formy komunikacji.

Wielokanałowe rozwiązanie dla Twojej firmy

Nieważne, czy klient kontaktuje się z Tobą przez call center, czat na żywo, media społecznościowe, czy email – dzięki kompleksowemu rozwiązaniu LiveAgent Twój zespół może być na bieżąco ze wszystkimi wiadomościami.

Efektywna komunikacja z LiveAgent

Kluczem do zadowolenia klientów jest komunikacja, dlatego LiveAgent zapewnia Tobie i Twojemu zespołowi narzędzia do efektywnego kontaktu z klientami.

Peter Komornik

LiveAgent to połączenie świetnego czatu na żywo, systemu obsługi zgłoszeń i automatyzacji, która pozwala na wyjątkowe wsparcie naszych klientów

black Slido logo

Zaawansowane funkcje

LiveAgent oferuje narzędzia, z którymi możesz diametralnie poprawić wyniki swojego zespołu i zwiększyć zadowolenie klientów. Dzięki możliwościom LiveAgent, wielokanałowa komunikacja z klientami będzie przebiegać bez zakłóceń.

email ticketing - illustration
Savings illustration

Najlepszy stosunek jakości do ceny

LiveAgent posiada najlepsze wyniki na rynku i wygrywa z innymi oprogramowaniami obsługi klienta, które są znacznie droższe i posiadają mniej funkcji.

Mobilna aplikacja obsługi klienta

Świetna obsługa klienta oznacza zapewnianie wsparcia poprzez wiele kanałów. Dlatego stworzyliśmy własną, całkowicie kompatybilną aplikację na Androida i iOS.

Nawet, jeśli Twoi pracownicy nie siedzą przed komputerami, mogą być w kontakcie z klientami przez email, telefon i media społecznościowe — wszystko dzięki aplikacji mobilnej. Rezultat? Szybkie rozwiązywanie problemów.

Mobile application - illustration
connected world map

W pełni wielojęzyczny

Nasze oprogramowanie wsparcia klienta jest używane na całym świecie i obsługuje wiele języków. Nasza aplikacja dostępna jest w 40+ językach i pozwala na używanie znaków specjalnych czy akcentów.

Dzięki temu Twój zespół może odpowiadać na pytania i problemy klientów w ojczystym języku, a Twoi klienci mogą szukać pomocy we własnym języku.

Funkcje, których potrzebujesz

Z naszym intuicyjnym systemem obsługi zgłoszeń masz dostęp do wszystkich interakcji z klientami jednocześnie. Co więcej, możesz zautomatyzować wiele najczęściej wykonywanych zadań. Twój zespół może błyskawicznie zmieniać formę komunikacji, a LiveAgent dostosuje się do potrzeb Twojej branży przez formularze kontaktu i zindywidualizowane centrum pomocy.

LiveAgent nieustannie się rozwija i pracuje nad nowymi funkcjami. Już teraz oferujemy ponad 179 funkcji dla obsługi klienta i ponad  40 integracji.

features overview - integration

Ponad 21 000 firm nie może się mylić

LiveAgent zaufało wiele z największych i najbardziej prestiżowych firm na świecie. Przeczytaj historie naszych klientów, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób LiveAgent może pomóc również Twojej firmie w zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów oraz podnieść poziom obsługi Twoich klientów.

app installation - illustration

LiveAgent dostosuje się do potrzeb Twojej firmy

LiveAgent to kompleksowe narzędzie wsparcia klienta dla nowych i istniejących firm. Jeśli udało Ci się wystartować z własnym biznesem, oprogramowanie pozwoli Ci na szybkie zbudowanie bazy klientów i zdobycie ich lojalności. Jeśli Twoja firma jest już znana rynku, a Ty chcesz podnieść poziom swojej obsługi klienta, integracja wszystkich interakcji z klientami z różnych kanałów w jednym, scentralizowanym systemie, usprawni pracę Twojego zespołu.

LiveAgent został zaprojektowany z myślą o wielu sektorach i nasze oprogramowanie świetnie sprawdza się w firmach o różnych rozmiarach. Nieważne, w jakiej działasz branży i jak duża jest Twoja firma — możemy pomóc Ci polepszyć komunikację z klientami.

Czym jest oprogramowanie wsparcia klienta?

Oprogramowanie wsparcia klienta pozwoli Tobie i Twojemu zespołowi na zarządzanie interakcjami z klientami. LiveAgent to rozwiązanie SaaS, które organizuje wszystkie Twoje wiadomości w jednym, przejrzystym systemie.

Twoi klienci chcą skontaktować się z Tobą poprzez wiele różnych kanałów, takich jak email, telefon, messenger czy czat na żywo, więc uniwersalna skrzynka odbiorcza pomoże Twoim pracownikom lepiej zrozumieć problemy klientów i szybciej je rozwiązywać. Co więcej, LiveAgent zabezpiecza Twoją wewnętrzną komunikację, dzięki czemu dane Twoich klientów będą bezpieczne.

Satysfakcja klientów jest kluczem do sukcesu Twojej firmy i społeczności eCommerce. Nasze narzędzie pomoże Ci znacznie ulepszyć twoją komunikację z klientami. Twój zespół będzie w stałym kontakcie z klientami poprzez różne kanały, a Ty będziesz mógł monitorować wyniki Twojego działu obsługi klienta.

customer FAQ - illustration
to do list - illustration

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie?

Rynek narzędzi obsługi klienta jest przepełniony, a każdy producent oferuje inne narzędzia. Jak przy każdym zakupie, musisz wziąć pod uwagę potrzeby Twojej branży, wielkość firmy i osobiste preferencje.

Większość dostawców oprogramowania oferuje podstawowe funkcje, takie jak system obsługi zgłoszeń, czat na żywo i panel analityczny. Do bardziej zaawansowanych funkcji należą automatyzacja, liczne systemy bazy wiedzy i narzędzia do współpracy.

W LiveAgent poszliśmy o krok dalej. Wbudowaliśmy call center w nasze oprogramowanie, zapewniając łatwe przełączanie między rozmowami telefonicznymi a innymi formami komunikacji. LiveAgent obsługuje też media społecznościowe: możesz odpowiadać na wiadomości otrzymane w social media bezpośrednio ze swojego panelu komunikacji. Nasz wyjątkowy system zgłoszeń organizuje wszystkie wiadomości w jednym miejscu.

Porównanie oprogramowań wsparcia klienta

Przy tak wielu opcjach dostępnych na rynku wybór oprogramowania zapewniającego sukces klienta może być trudnym zadaniem. Dlatego stworzyliśmy LiveAgent, aby był jak najbardziej zwinny. Jeśli masz tylko jednego członka zespołu obsługi klienta, nie ma problemu: LiveAgent utrzyma wszystkie wiadomości w porządku. Jeśli masz duży zespół zajmujący się zapytaniami klientów, LiveAgent umożliwi im współpracę i zapewni Twoim klientom jak najlepsze wrażenia.

LiveAgent oferuje wszystkie te funkcje za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu użytkownika, który jest łatwy do nauczenia i na podstawie którego możesz zobaczyć kluczowe wskaźniki wskazujące, jak dobrze obsługujesz swoich klientów. Korzystanie z LiveAgent to okazja, ponieważ otrzymujesz wszystkie te przydatne funkcje za cenę przeciętnego obiadu dla dwojga.

Mobile testing illustration
Artykuły powiązane zOprogramowanie wsparcia klienta
Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Portal klienta LiveAgent umożliwia skuteczną samoobsługę klientów poprzez bazy wiedzy i fora. Zapewnia także wewnętrzne zarządzanie wiedzą dla agentów obsługi klienta, ułatwiając komunikację i interakcje w zespole.

Wydajnie zarządzaj dużą liczbą wiadomości e-mail za pomocą oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail. Dowiedz się więcej o zaletach, funkcjach i nie tylko systemu zarządzania pocztą e-mail!

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail

Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, takie jak LiveAgent, oferuje integrację różnych kanałów komunikacji, uniwersalną skrzynkę odbiorczą, działy i obowiązki, automatyzację marketingu e-mailowego, analitykę, funkcje współpracy zespołowej i szablony e-mail. Może to pomóc w efektywnym zarządzaniu relacjami z klientami i zwiększeniu satysfakcji klientów.

Lepsze narzędzie help desk to lepsza obsługa klienta! Ceny zaczynają się od 15 euro miesięcznie. Rozpocznij 14 dniowy okres próbny. Dostępne modele: SaaS lub on-premise.

Nagrodyi certyfikaty

Softphone’y oferują wiele funkcji, ale mają wady, takie jak zależność od internetu. LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów poprzez różne kanały komunikacji, w tym WhatsApp. Spy Dialer to narzędzie do identyfikacji numerów telefonów.

LiveAgent to omnichannel help-desk, który zbiera interakcje klientów z wielu kanałów, w tym z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych.

Bezstresowe oprogramowanie do obsługi mediów społecznościowych

LiveAgent oferuje rozwiązania dla firm z różnych branż, w tym dla startupów, korporacji, instytucji rządowych, edukacji i organizacji pozarządowych. Program pomaga organizacjom w dowolnym procesie obsługi klienta, od śledzenia całej komunikacji, po zarządzanie profilami w różnych sieciach społecznościowych. LiveAgent jest alternatywą dla bezpośredniego komunikowania się z klientami za pomocą mediów społecznościowych, które mogą być uciążliwe i rozproszone.

LiveAgent łączy w sobie potencjał uniwersalnej skrzynki odbiorczej, czatu na żywo, wbudowanego call center i portalu klienta. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej LiveAgent już dziś.

Narzędzie obsługi klienta

LiveAgent to wszechstronne narzędzie do obsługi klienta, integrujące wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Oferuje również mobilne aplikacje pomocy technicznej, nagrody, program lojalnościowy i integracje z Twitterem. Dodatkowo, umożliwia tworzenie nielimitowanych działów, a także śledzenie i obsługę klientów 24/7.

Wsparcie przez czat na żywo to kluczowe narzędzie w pozyskiwaniu nowych klientów. Załóż darmowe konto LiveAgent z czatem na żywo już dziś.

Pozyskuj więcej potencjalnych klientów dzięki czatowi na żywo

Oprogramowanie do czatu na żywo, takie jak LiveAgent, pozwala zwiększyć współczynniki konwersji, utrzymanie klientów i zaangażowanie. Dzięki funkcjom inteligentnego routingu, proaktywnych zaproszeń i analizy czatu, firma może poprawić obsługę klienta i zwiększyć efektywność.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x