Zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest tym, co robi różnicę, pomaga markom wyróżniać się na tle konkurencji i utrzymuje lojalność klientów.
Jeśli prowadzisz firmę w witrynie WordPress, zapewnienie szybkiego i wydajnego wsparcia jest znacznie łatwiejsze dzięki pomocy technicznej LiveAgent WordPress i na żywo wtyczka czatu. Proaktywnie nawiązuj kontakt z klientami i potencjalnymi klientami, oferuj natychmiastowe wsparcie, popraw satysfakcję klientów i generuj konwersje.
Wybór odpowiedniej wtyczki pomocy technicznej WordPress nie musi być przytłaczającym zadaniem. Dzięki wtyczce LiveAgent możesz łatwo dodać widżet czatu na żywo do swojej witryny lub bloga opartej na WordPressie. Dzięki szerokiej gamie wspólnych i unikalnych funkcji czatu na żywo możesz skorzystać z:
Ponieważ dzisiejsi konsumenci mają duże oczekiwania co do szybkości obsługi klienta, stworzyliśmy najszybszy widget czatu na żywo na rynku wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy. Poza tym jest w pełni i łatwo konfigurowalny – dzięki czemu możesz dostosować wygląd i działanie widżetu czatu, aby wyglądał na natywne dla Twojej witryny.
Zwiększ zaangażowanie, proaktywnie zapraszając potencjalnych i obecnych klientów do czatowania z agentami podczas przeglądania Twojej witryny. Skonfiguruj zaproszenia na czat dla niestandardowych adresów URL — takich jak ceny lub strony kasy — i zwiększ liczbę konwersji jak nigdy dotąd. LiveAgent zapewnia również, że proaktywne zaproszenia pojawiają się tylko wtedy, gdy masz wystarczającą liczbę dostępnych przedstawicieli online.
LiveAgent kieruje przychodzące czaty do właściwych członków Twojego zespołu i dynamicznie dostosowuje dostępność czatu, gdy Twoi agenci logują się i wylogowują podczas ich zmiany. Ponadto zaawansowany routing czatu zapewnia, że czaty są przypisywane do agentów, którzy mieli wcześniejsze interakcje z klientami na czacie, w celu uzyskania dokładniejszej i trafniejszej komunikacji.
Monitoruj, kto przegląda Twoją witrynę, jak się po niej porusza i jak długo tam jest. Uzbrojony we właściwy kontekst – taki jak rzeczywista witryna odwiedzającego, strona odsyłająca, kraj i aktualny czas – możesz proaktywnie zapraszać ich do czatu, gdy uznasz to za stosowne, aby upewnić się, że Twoje zaproszenie do czatu jest trafne.
Zrób wrażenie na klientach, z którymi rozmawiasz, udzielając odpowiedzi jeszcze szybciej dzięki odrobinie magii „widoku pisania w czasie rzeczywistym”. Zobacz, co gość po drugiej stronie pisze na czacie w czasie rzeczywistym, zanim to prześle, i zacznij myśleć o odpowiedzi. Przygotuj odpowiedź, zanim pytanie zostanie faktycznie przesłane, aby zadziwić klientów szybką obsługą.
Nie masz odpowiedzi lub nie możesz od razu rozwiązać problemu klienta? Błyskawicznie łącz się z innymi agentami za pośrednictwem wewnętrznego czatu, gdy potrzebujesz pomocy członków zespołu. Możesz także zapraszać współpracowników do trwającej sesji czatu, wysyłać im wiadomości tekstowe lub pisać notatki, widoczne tylko dla Ciebie i innych agentów.
Czat na żywo wciąż rośnie jako kanał komunikacji. Oczekuje się, że globalny rynek oprogramowania do czatu na żywo osiągnie wartość 997 milionów dolarów do 2023 roku.
Czat na żywo ma najwyższy poziom satysfakcji dla każdego kanału obsługi klienta (73%), w porównaniu z 61% w przypadku poczty e-mail i 44% w przypadku pomocy telefonicznej.
79% firm twierdzi, że oferowanie klientom pomocy na czacie na żywo ma pozytywny wpływ na sprzedaż, przychody i lojalność klientów.
Oprócz wtyczki do czatu na żywo WordPress, LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie omnichannel help desk, które obejmuje ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i mnóstwo dostępnych opcji dostosowywania .
Niezawodny system zarządzania zgłoszeniami z automatyzacją, wirtualnym ruchem przychodzącym i amp; call center wychodzące wbudowane w Twój help desk, natywny czat na żywo, integracje z mediami społecznościowymi i solidne możliwości samoobsługi obejmujące portal klienta, wiele baz wiedzy i fora klientów – mamy to wszystko w jednym narzędziu z uniwersalną skrzynką odbiorczą .
Ponadto, dział pomocy LiveAgent i amp; Oprogramowanie do czatu na żywo jest całkowicie oparte na chmurze. Ponieważ help desk jest jedną z najcięższych aplikacji do obsługi klienta, posiadanie rozwiązania opartego na chmurze jest lepszym sposobem z wielu powodów.
Nie wymaga bałaganu, to obsługuje i przechowuje dane na zdalnych serwerach i nie nadużywa bazy danych, więc nadal możesz z nich korzystać, nawet gdy Twoja witryna nie działa.
Czy wiesz, że LiveAgent jest najczęściej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku?
Rozpocznij w pełni funkcjonalny, 14-dniowy, bezproblemowy, bezpłatny okres próbny i przyjrzyj się bliżej, jak to wszystko działa i jak może pomóc Ci przenieść obsługę klienta na wyższy poziom. Nie wymagamy karty kredytowej.
Widżety z możliwością dostosowania języka
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.
Rozdawaj nagrody i odznaki najbardziej pracowitym agentom. Pozwól obsłudze klienta używać preferowanego języka. Skonfiguruj widżety i forum. Utwórz bazy wiedzy i fora. Oferuj natywną aplikację mobilną. Integracje, social media, raportowanie, bezpieczeństwo, call center, zarządzanie zgłoszeniami, pola kontaktowe, formularze, notatki, eksport, śledzenie czasu, uniwersalna skrzynka odbiorcza, edytor WYSIWYG, przyciski czatu, animacje, oceny agentów.
Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team