Szukasz
działu pomocy dla WordPressa?

LiveAgent to najlepszy wybór, oferujący ponad 140 funkcji i ponad 40 integracji.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation
Helpdesk software

Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą LiveAgent WordPress help desk i wtyczki czatu na żywo

Zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest tym, co robi różnicę, pomaga markom wyróżniać się na tle konkurencji i utrzymuje lojalność klientów.

Jeśli prowadzisz firmę w witrynie WordPress, zapewnienie szybkiego i wydajnego wsparcia jest znacznie łatwiejsze dzięki pomocy technicznej LiveAgent WordPress i na żywo wtyczka czatu. Proaktywnie nawiązuj kontakt z klientami i potencjalnymi klientami, oferuj natychmiastowe wsparcie, popraw satysfakcję klientów i generuj konwersje.

Czy LiveAgent to odpowiednia wtyczka WordPress helpdesk i czat na żywo dla Twojej firmy?

Wybór odpowiedniej wtyczki pomocy technicznej WordPress nie musi być przytłaczającym zadaniem. Dzięki wtyczce LiveAgent możesz łatwo dodać widżet czatu na żywo do swojej witryny lub bloga opartej na WordPressie. Dzięki szerokiej gamie wspólnych i unikalnych funkcji czatu na żywo możesz skorzystać z:

real-time typing view

Najszybszy iw pełni konfigurowalny widżet czatu, który uzupełni Twoją witrynę

Ponieważ dzisiejsi konsumenci mają duże oczekiwania co do szybkości obsługi klienta, stworzyliśmy najszybszy widget czatu na żywo na rynku wyświetla się w zaledwie 2,5 sekundy. Poza tym jest w pełni i łatwo konfigurowalny – dzięki czemu możesz dostosować wygląd i działanie widżetu czatu, aby wyglądał na natywne dla Twojej witryny.

Live chat   Proactive chat invitations

Proaktywne zaproszenia na czat w celu zaangażowania i przekształcenia większej liczby odwiedzających w klientów

Zwiększ zaangażowanie, proaktywnie zapraszając potencjalnych i obecnych klientów do czatowania z agentami podczas przeglądania Twojej witryny. Skonfiguruj zaproszenia na czat dla niestandardowych adresów URL — takich jak ceny lub strony kasy — i zwiększ liczbę konwersji jak nigdy dotąd. LiveAgent zapewnia również, że proaktywne zaproszenia pojawiają się tylko wtedy, gdy masz wystarczającą liczbę dostępnych przedstawicieli online.

Shared customer information - LiveAgent

Inteligentny routing czatu zapewniający szybką i dokładną komunikację

LiveAgent kieruje przychodzące czaty do właściwych członków Twojego zespołu i dynamicznie dostosowuje dostępność czatu, gdy Twoi agenci logują się i wylogowują podczas ich zmiany. Ponadto zaawansowany routing czatu zapewnia, że czaty są przypisywane do agentów, którzy mieli wcześniejsze interakcje z klientami na czacie, w celu uzyskania dokładniejszej i trafniejszej komunikacji.

smart intelligent call routing

Monitorowanie online w celu śledzenia zachowania odwiedzających na Twojej stronie

Monitoruj, kto przegląda Twoją witrynę, jak się po niej porusza i jak długo tam jest. Uzbrojony we właściwy kontekst – taki jak rzeczywista witryna odwiedzającego, strona odsyłająca, kraj i aktualny czas – możesz proaktywnie zapraszać ich do czatu, gdy uznasz to za stosowne, aby upewnić się, że Twoje zaproszenie do czatu jest trafne.

What is live chat software

Widok pisania w czasie rzeczywistym, aby uzyskać odpowiedzi jeszcze szybciej

Zrób wrażenie na klientach, z którymi rozmawiasz, udzielając odpowiedzi jeszcze szybciej dzięki odrobinie magii „widoku pisania w czasie rzeczywistym”. Zobacz, co gość po drugiej stronie pisze na czacie w czasie rzeczywistym, zanim to prześle, i zacznij myśleć o odpowiedzi. Przygotuj odpowiedź, zanim pytanie zostanie faktycznie przesłane, aby zadziwić klientów szybką obsługą.

Three agents providing support via voice

Czat wewnętrzny do interakcji z innymi agentami, gdy potrzebna jest dodatkowa pomoc

Nie masz odpowiedzi lub nie możesz od razu rozwiązać problemu klienta? Błyskawicznie łącz się z innymi agentami za pośrednictwem wewnętrznego czatu, gdy potrzebujesz pomocy członków zespołu. Możesz także zapraszać współpracowników do trwającej sesji czatu, wysyłać im wiadomości tekstowe lub pisać notatki, widoczne tylko dla Ciebie i innych agentów.

Dlaczego powinieneś oferować swoim klientom wsparcie na czacie na żywo

Increase icon

Trendy na globalnym rynku

Czat na żywo wciąż rośnie jako kanał komunikacji. Oczekuje się, że globalny rynek oprogramowania do czatu na żywo osiągnie wartość 997 milionów dolarów do 2023 roku.

Stars

Zwiększ satysfakcję klientów

Czat na żywo ma najwyższy poziom satysfakcji dla każdego kanału obsługi klienta (73%), w porównaniu z 61% w przypadku poczty e-mail i 44% w przypadku pomocy telefonicznej.

Healthcare icon

Zwiększ sprzedaż i lojalność

79% firm twierdzi, że oferowanie klientom pomocy na czacie na żywo ma pozytywny wpływ na sprzedaż, przychody i lojalność klientów.

Macros, Attachments and Notes

Kompleksowe rozwiązanie

Oprócz wtyczki do czatu na żywo WordPress, LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązanie omnichannel help desk, które obejmuje ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i mnóstwo dostępnych opcji dostosowywania .

 Niezawodny system zarządzania zgłoszeniami z automatyzacją, wirtualnym ruchem przychodzącym i amp; call center wychodzące wbudowane w Twój help desk, natywny czat na żywo, integracje z mediami społecznościowymi i solidne możliwości samoobsługi obejmujące portal klienta, wiele baz wiedzy i fora klientów – mamy to wszystko w jednym narzędziu z uniwersalną skrzynką odbiorczą .

Centrum pomocy oparte na chmurze dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie obsługi klienta

Ponadto, dział pomocy LiveAgent i amp; Oprogramowanie do czatu na żywo jest całkowicie oparte na chmurze. Ponieważ help desk jest jedną z najcięższych aplikacji do obsługi klienta, posiadanie rozwiązania opartego na chmurze jest lepszym sposobem z wielu powodów.

Nie wymaga bałaganu, to obsługuje i przechowuje dane na zdalnych serwerach i nie nadużywa bazy danych, więc nadal możesz z nich korzystać, nawet gdy Twoja witryna nie działa.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Zadowoleni klienci to tylko jedno kliknięcie, spróbuj!

Czy wiesz, że LiveAgent jest najczęściej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku?

Rozpocznij w pełni funkcjonalny, 14-dniowy, bezproblemowy, bezpłatny okres próbny i przyjrzyj się bliżej, jak to wszystko działa i jak może pomóc Ci przenieść obsługę klienta na wyższy poziom. Nie wymagamy karty kredytowej.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent - bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

FAQ

Jakie jest najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej?

Najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej pomaga Twojej organizacji obsługiwać zgłoszenia do obsługi klienta i automatycznie przypisuje agenta pomocy technicznej do klienta za pomocą zintegrowanego oprogramowania do obsługi klienta.

Do czego służy oprogramowanie pomocy technicznej?

Oprogramowanie pomocy technicznej jest zwykle używane do obsługi klienta i wsparcia, aby pomóc w organizacji i zarządzaniu przychodzącymi zapytaniami klientów przy użyciu określonego oprogramowania.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo