Partner
Czym jest Ucraft?
Kreator stron internetowych Ucraft polega na przekształceniu twoich pomysłów internetowych w rzeczywistość online. Ma na celu ułatwienie i przyspieszenie procesu tworzenia stron internetowych, a także skupienie się na jakości. Jeśli chciałbyś stworzyć stronę internetową dla siebie, dla swojej firmy lub na wydarzenie, Ucraft jest świetną opcją. Dzięki Ucraft możesz łatwo i szybko tworzyć strony internetowe, przeciągając i upuszczając. Uzyskaj więcej odwiedzających, tworząc piękną witrynę .
Jak korzystać z Ucrafta?
Ucraft jest odpowiedni dla każdego, kto chce zbudować stronę osobistą lub biznesową. Przydaje się do tworzenia stron docelowych, platform blogowych i sklepów internetowych. Możesz użyć Ucraft do stworzenia własnej witryny biznesowej i promowania swojej firmy lub założenia sklepu internetowego i sprzedawania większej liczby swoich produktów lub usług online.
Każdy świetny sklep internetowy potrzebuje doskonałej obsługi klienta. Na szczęście możesz to łatwo zrobić dzięki LiveAgent, dodając przycisk czatu do swojej witryny i połącz swój adres e-mail pomocy internetowej z naszym systemem zgłoszeniowym a>.
Czat na żywoto niesamowite narzędzie obsługi klienta i wygodna komunikacja narzędzie do komunikacji klient-klient. To, co czyni go wspaniałym, to jego prostota. Możesz utworzyć niestandardowy przycisk czatu w konfiguracji LiveAgent – wybierz projekt, skonfiguruj formularze i inne szczegóły oraz skopiuj i wklej kod na swojej stronie internetowej.
Odwiedzający witrynę mogą natychmiast zobaczyć przycisk i mogą po prostu kliknąć, aby połączyć się z obsługą klienta. Komunikacja jest natychmiastowa, a Twoi klienci mogą kontynuować zakupy bez frustracji spowodowanej nierozwiązanymi pytaniami dotyczącymi Twoich produktów lub usług.
Najlepsze jest to, że czat na żywo jest połączony z całym systemem zgłoszeń LiveAgent obsługujące również e-maile, rozmowy telefoniczne, portale klienta i media społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram i Wibracja. Jest również w pełni wyposażony w funkcje, które pomogą Ci wykonać pracę płynniej i szybciej.
Skorzystaj z pisania w czasie rzeczywistym, aby zobacz, o co chcą zapytać Twoi klienci, zanim wyślą. Możesz szybciej przygotować odpowiedzi na często zadawane pytania dzięki gotowym wiadomościom, natomiast proaktywne zaproszenia na czat zapewnią, że przycisk czatu zostanie zauważony.
Czy wspomnieliśmy, że nasz czat na żywo jest jednym z najszybszych widżetów czatu na żywo? Pochodzi z szybkością wyświetlania czatu w 2,5 sekundy. Zobacz porównanie pod tym linkiem.
Jakie są zalety Ucrafta?
- Skuteczny i prosty kreator stron internetowych
- W zestawie z kreatorek logo
- Szybka komunikacja dzięki czatowi na żywo
- Ujednolicony, w pełni funkcjonalny system obsługi zgłoszeń
Looking to provide faster support?
Add a LiveAgent live chat to your website and handle customer requests quickly and efficiently
Jak zintegrować czat na żywo LiveAgent na swojej stronie Ucraft?
Zastanawiasz się, jak umieścić widżet czatu na żywo w swojej witrynie? Postępuj zgodnie z poniższym przewodnikiem integracji, aby dowiedzieć się, jak utworzyć swoją witrynę internetową Ucraft i jak zintegruj widżet czatu na żywo LiveAgent ze swoją stroną główną. Jeśli nie stworzyłeś jeszcze swojej strony internetowej Ucraft, wykonaj pierwsze kroki. Jeśli już to zrobiłeś i opublikowałeś, pomiń pierwsze kroki i przejdź bezpośrednio do konfiguracji widżetu czatu na żywo.
- Wejdź na stronę Ucraft i kliknij przycisk Rozpocznij w prawym górnym rogu. Od razu zostaniesz przeniesiony na stronę tworzenia witryny.

- Teraz możesz wybierać spośród ponad 120 szablonów. Kategorie obejmują biznes, e-commerce, osobiste, blogi, wydarzenia i wiele innych. Przyjrzyj się im dobrze i wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Następnie wybierz nazwę swojej subdomeny Ucraft i kliknij Rozpocznij.

- Kolejne kroki pozwolą Ci wybrać opcje płatności, a także szansę na rozpoczęcie bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego. Gdy to zrobisz, zostaniesz przeniesiony do edytora witryny i będziesz mógł rozpocząć dostosowywanie swojej witryny. Edytor jest bardzo przyjazny dla użytkownika, aby pomóc Ci uniknąć problemów z dostosowywaniem witryny.

- Jeśli skończysz i chcesz dodać przycisk czatu na żywo LiveAgent, kliknij Panel po lewej stronie i przejdź do Integracje. Teraz wybierz z listy LiveAgent i podaj swoje dane – nazwę firmy LiveAgent oraz identyfikator przycisku Chat. Kliknij Połącz.

To wszystko, Twoja integracja została zakończona, a czat na żywo LiveAgent jest gotowy, aby odpowiadać na pytania i prośby klientów. Zajrzyj do akademii LiveAgent, aby dowiedzieć się, jak aby poprawnie komunikować się z czatem na żywo lub przeglądać funkcje czatu na żywo, aby zobaczyć, do czego jest zdolny.
Frequently asked questions
Czym jest Ucraft?
Ucraft to intuicyjny kreator stron internetowych, z którego mogą korzystać zarówno nowicjusze, jak i profesjonaliści. Upraszcza proces budowania stron internetowych i przyspiesza ten proces, mając na uwadze jakość. Strona internetowa zbudowana na Ucraft to świetna opcja, jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem takiej dla swojej firmy lub wydarzenia.
Jak korzystać z Ucraft z LiveAgent?
Jak zintegrować Ucraft z LiveAgent?
To proste! Po uzyskaniu witryny i rozpoczęciu edycji przejdź do strony Pulpit nawigacyjny > Integracje i wybierz LiveAgent. Następnie wystarczy podać link do pomocy technicznej i identyfikator przycisku czatu. Po kliknięciu Połącz integracja jest zakończona.
Automatyzacja obsługi klienta pozwala na skuteczniejsze rozwiązywanie problemów, szybszy czas odpowiedzi, zorganizowany przepływ pracy, utrzymanie klienta oraz zwiększoną sprzedaż i przychody. Jednym z narzędzi do automatyzacji obsługi klienta jest oprogramowanie pomocy technicznej, umożliwiające gromadzenie zapytań klientów z różnych kanałów komunikacji. Warto jednak pamiętać, że interakcja międzyludzka odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu klientów.
LiveAgent to firma specjalizująca się w zakresie aplikacji do obsługi klienta. Oferta obejmuje między innymi narzędzia takie jak VoIP, program lojalnościowy oraz szablony. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz partnerów. LiveAgent oferuje również szereg materiałów edukacyjnych, takich jak blog, słowniczek czy webinary, a także możliwość subskrypcji newslettera. Strona korzysta z plików cookie, zgodnie z polityką prywatności i plików cookie.
Tekst omawia narzędzia i metody usprawniania obsługi klienta, w tym szablony odpowiedzi agentów i wskaźniki efektywności działań związanych z obsługą klienta, takie jak otwarte zgłoszenia, czas obsługi i liczba kontaktów według kanału. Prezentowane są również narzędzia do obsługi klienta oferowane przez firmę LiveAgent, włącznie z czatem i rozmowami telefonicznymi. Tekst podkreśla potrzebę ciągłego rozwoju umiejętności komunikacyjnych.
Marka to symbol, wzór lub obietnica dla klientów. Musi być wyjątkowa, chwytliwa i wyróżniająca się. Małe firmy mogą budować swoją markę poprzez media społecznościowe i dobrą obsługę klienta. Doskonała obsługa klienta może być dla nich dużą przewagą konkurencyjną. Istnieje wiele zasobów, które mogą pomóc w budowaniu marki, takich jak multibrand, grywalizacja, czat na żywo dla nieruchomości czy poziomy dostępu agentów. LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu.