Masz dość nieskutecznych rozwiązań do komunikacji z klientami? Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent przychodzi z pomocą. Zacznij korzystać z naszego wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta i zorganizuj komunikację z dowolnego kanału w jednym miejscu. Zarejestruj się już dziś, aby skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej i poznać zalety naszego rozwiązania!
Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie zgłoszenia od klientów w zgłoszenia (tickety). Każda napływająca forma komunikacji jest przekształcana w zgłoszenia dla większej wygody i lepszego zarządzania zadaniami. Interfejs użytkownika jest elastyczny i intuicyjny.
Zunifikowana komunikacja z oprogramowaniem systemu zgłoszeń LiveAgent to rozwiązanie eliminujące nieefektywną komunikację.
Oto, co otrzymuje Twój zespół wsparcia:
Twoi klienci zasługują na satysfakcjonującą obsługę na każdym etapie swojej drogi. Zobacz, jak mogą skorzystać na ulepszonej komunikacji dzięki systemowi zgłoszeń LiveAgent i otrzymywać doskonałe wsparcie za każdym razem, gdy tego potrzebują.
Oto niektóre z korzyści, jakie otrzymują Twoi klienci:
To kompleksowe i rozbudowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej każdego typu. Nasze oprogramowanie do obsługi zgłoszeń pozwala na uporządkowanie każdej informacji i komunikacji dzięki naszym niezwykłym funkcjom. Zapoznaj się z niektórymi z naszych kluczowych funkcji i zobacz, jak mogą Ci pomóc.
Wszechstronne rozwiązanie
Hybrydowe biletowanie
Czy masz trudności z monitorowaniem wszystkich kanałów komunikacji tylko po to, aby nadążyć za rozmowami z tym samym klientem? Hybrydowy strumień zgłoszeń może stać się jednym z najlepszych narzędzi do obsługi zgłoszeń dostępnych dla Ciebie. Pozwala on zjednoczyć komunikację od tego samego klienta, niezależnie od tego, z którego kanału zdecyduje się skorzystać.
Komunikacja zespołu
Efektywny przepływ pracy
Chciałbyś zaoszczędzić czas na odpowiadaniu na często zadawane pytania? Wiadomości szablonowe to idealna funkcja do tego zadania. Przygotuj odpowiedzi z wyprzedzeniem i po prostu wysyłaj je kilkoma kliknięciami w zgłoszeniu. Oszczędź sobie czas dzięki systemowi zgłoszeń i skup się na ważniejszych sprawach.
Zarządzanie wiedzą
Zmniejsz liczbę zgłoszeń dzięki kompleksowej i rozbudowanej bazie wiedzy, która stanowi niezbędną część Twojej obsługi klienta. Twórz artykuły informacyjne, instrukcje, przewodniki i samouczki bezpośrednio z systemu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Możesz również wykorzystać ją do angażowania klientów na forach lub zbierania opinii.
Łatwość komunikacji to tylko wierzchołek góry lodowej, istnieje znacznie więcej korzyści związanych z oprogramowaniem do obsługi zgłoszeń klientów.
Zadowól klientów
Satysfakcja klienta może być tak dobra, jak szybkość i jakość odpowiedzi Twojego działu obsługi. Upewnij się, że zapobiegasz frustracji klientów dzięki systemowi zgłoszeń LiveAgent.
80 %
konsumentów oczekuje szybkości i wygody
Większość klientów uważa szybkość, fachową pomoc, wygodę oraz uprzejmość za ważne elementy obsługi klienta.
Zwiększ ROI
Lepsze wsparcie oznacza lepsze zarobki. Klienci znacznie chętniej wracają, gdy otrzymują doskonałą obsługę od swojej ulubionej firmy. System zgłoszeń może pomóc Ci rozwiązywać więcej problemów szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
86 %
są gotowi zapłacić za dobrą obsługę
Obniż swoje koszty, jednocześnie zarabiając więcej. Klienci zawsze są gotowi zapłacić więcej za doskonałą obsługę klienta.
Zyskaj lojalność
Wdzięczni klienci zawsze doceniają dobrą obsługę i kompetentną pomoc ze strony pracowników wsparcia klienta. Popraw swoją obsługę klienta w okresach dużego natężenia zgłoszeń i buduj silną lojalność klientów poprzez doskonałe interakcje.
System zgłoszeń może pomóc Twojej marce i firmie zyskać lojalność klientów. Wdzięczni i doceniający klienci są znacznie bardziej skłonni do powrotu, zwłaszcza jeśli potrafisz obsłużyć większą liczbę zgłoszeń w znacznie krótszym czasie.
73%
Wyższy poziom satysfakcji
Zapewnij spersonalizowane rozmowy i spraw, by Twoi klienci byli zadowoleni. Nasze w pełni funkcjonalne oprogramowanie do czatu na żywo pomoże Ci zwiększyć satysfakcję klientów oraz zapewni doskonałe doświadczenie agentom.
Referencje
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, dzięki bezpłatnemu 30-dniowemu okresowi próbnemu
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.