Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Ujednolić swoją komunikację dzięki skutecznemu oprogramowaniu do obsługi zgłoszeń.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymaga karty kredytowej    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie

Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent omnichannel ticketing

Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń klientów od LiveAgent

Masz dość nieskutecznych rozwiązań do komunikacji z klientami? Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent przychodzi z pomocą. Zacznij korzystać z naszego wielokanałowego rozwiązania do obsługi klienta i zorganizuj komunikację z dowolnego kanału w jednym miejscu. Zarejestruj się już dziś, aby skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej i poznać zalety naszego rozwiązania!

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

System biletowy z intuicyjnym interfejsem użytkownika

Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie zgłoszenia od klientów w zgłoszenia (tickety). Każda napływająca forma komunikacji jest przekształcana w zgłoszenia dla większej wygody i lepszego zarządzania zadaniami. Interfejs użytkownika jest elastyczny i intuicyjny.

Wzmocnij swoją obsługę klienta dzięki najlepszemu oprogramowaniu do obsługi zgłoszeń

Zunifikowana komunikacja z oprogramowaniem systemu zgłoszeń LiveAgent to rozwiązanie eliminujące nieefektywną komunikację.

Oto, co otrzymuje Twój zespół wsparcia:

  • Wielokanałowy system zgłoszeń i uniwersalna skrzynka odbiorcza
  • Efektywna komunikacja hybrydowa
  • Szeroki wachlarz funkcji zwiększających produktywność
  • Ponad 200 integracji z innym oprogramowaniem
  • Całodobowe wsparcie klienta dla Twojej wygody




LiveAgent real time typing preview

LiveAgent to znacznie więcej niż tylko oprogramowanie do obsługi zgłoszeń.

To kompleksowe i rozbudowane rozwiązanie do komunikacji biznesowej każdego typu. Nasze oprogramowanie do obsługi zgłoszeń pozwala na uporządkowanie każdej informacji i komunikacji dzięki naszym niezwykłym funkcjom. Zapoznaj się z niektórymi z naszych kluczowych funkcji i zobacz, jak mogą Ci pomóc.

Wszechstronne rozwiązanie

Uniwersalna skrzynka odbiorcza

  • Masz dość przełączania się między różnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi, żeby nadążyć? Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza pomoże Ci być na bieżąco i zaoszczędzić czas. Zintegruj wszystkie potrzebne kanały komunikacji i śledź rozmowy z każdym klientem w jednym, hybrydowym strumieniu zgłoszeń. Odpowiadaj szybciej i łatwiej dzięki naszym zaawansowanym funkcjom oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
  • Hybrydowa komunikacja w jednym oprogramowaniu CRM do obsługi zgłoszeń
  • Szeroki zakres funkcji zwiększających produktywność w obsłudze zgłoszeń
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hybrydowe biletowanie

Hybrydowy strumień zgłoszeń

Czy masz trudności z monitorowaniem wszystkich kanałów komunikacji tylko po to, aby nadążyć za rozmowami z tym samym klientem? Hybrydowy strumień zgłoszeń może stać się jednym z najlepszych narzędzi do obsługi zgłoszeń dostępnych dla Ciebie. Pozwala on zjednoczyć komunikację od tego samego klienta, niezależnie od tego, z którego kanału zdecyduje się skorzystać.

  • Komunikacja z dowolnego kanału w tym samym zgłoszeniu
  • Lepsza organizacja i prostszy przepływ pracy dzięki oprogramowaniu CRM do obsługi zgłoszeń

Komunikacja zespołu

Bilety wewnętrzne i notatki

  • Pozostań w kontakcie ze swoimi zespołami w łatwy sposób, nie opuszczając swojego panelu. Zestaw funkcji LiveAgent obejmuje wewnętrzne zgłoszenia, które są widoczne tylko dla agentów, a także notatki, w których możesz udostępniać ważne informacje całym działom w aplikacji. Wykorzystaj wszystko, co oferujemy, aby usprawnić komunikację w firmie.
  • Bilety wewnętrzne widoczne tylko w Twoim zespole
  • Notatki w biletach klientów
LiveAgent internal tickets
LiveAgent canned messages

Efektywny przepływ pracy

Gotowe wiadomości

Chciałbyś zaoszczędzić czas na odpowiadaniu na często zadawane pytania? Wiadomości szablonowe to idealna funkcja do tego zadania. Przygotuj odpowiedzi z wyprzedzeniem i po prostu wysyłaj je kilkoma kliknięciami w zgłoszeniu. Oszczędź sobie czas dzięki systemowi zgłoszeń i skup się na ważniejszych sprawach.

  • Przygotuj odpowiedzi na zgłoszenia dla różnych scenariuszy
  • Efektywne odpowiedzi na najczęstsze pytania

Zarządzanie wiedzą

Baza wiedzy

Zmniejsz liczbę zgłoszeń dzięki kompleksowej i rozbudowanej bazie wiedzy, która stanowi niezbędną część Twojej obsługi klienta. Twórz artykuły informacyjne, instrukcje, przewodniki i samouczki bezpośrednio z systemu obsługi zgłoszeń LiveAgent. Możesz również wykorzystać ją do angażowania klientów na forach lub zbierania opinii.

  • Zapewnij skutecne wsparcie dzięki bazie wiedzy
  • W pełni funkcjonalne rozwiązanie portalu klienta
LiveAgent knowledge base

Dowiedz się, jak możesz skorzystać z oprogramowania do obsługi zgłoszeń LiveAgent.

Łatwość komunikacji to tylko wierzchołek góry lodowej, istnieje znacznie więcej korzyści związanych z oprogramowaniem do obsługi zgłoszeń klientów.

Zadowól klientów

Satysfakcja klienta może być tak dobra, jak szybkość i jakość odpowiedzi Twojego działu obsługi. Upewnij się, że zapobiegasz frustracji klientów dzięki systemowi zgłoszeń LiveAgent.

  • Popraw satysfakcję klientów dzięki wydajnemu systemowi obsługi zgłoszeń
  • Zwiększ retencję klientów i skróć czas reakcji
  • Wielokanałowe wsparcie bez dodatkowego wysiłku
Chart

80 %

konsumentów oczekuje szybkości i wygody


Większość klientów uważa szybkość, fachową pomoc, wygodę oraz uprzejmość za ważne elementy obsługi klienta.

Zwiększ ROI

Lepsze wsparcie oznacza lepsze zarobki. Klienci znacznie chętniej wracają, gdy otrzymują doskonałą obsługę od swojej ulubionej firmy. System zgłoszeń może pomóc Ci rozwiązywać więcej problemów szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

  • Ujednolicona i tańsza komunikacja z klientami
  • Zwiększ zyski dzięki niezawodnemu wsparciu dla klientów
Chart

86 %

są gotowi zapłacić za dobrą obsługę


Obniż swoje koszty, jednocześnie zarabiając więcej. Klienci zawsze są gotowi zapłacić więcej za doskonałą obsługę klienta.

Zyskaj lojalność

Wdzięczni klienci zawsze doceniają dobrą obsługę i kompetentną pomoc ze strony pracowników wsparcia klienta. Popraw swoją obsługę klienta w okresach dużego natężenia zgłoszeń i buduj silną lojalność klientów poprzez doskonałe interakcje.


System zgłoszeń może pomóc Twojej marce i firmie zyskać lojalność klientów. Wdzięczni i doceniający klienci są znacznie bardziej skłonni do powrotu, zwłaszcza jeśli potrafisz obsłużyć większą liczbę zgłoszeń w znacznie krótszym czasie.

  • Buduj lojalność klientów na dowolnym preferowanym kanale
  • Zyskaj lojalnych klientów, którzy wrócą na kolejne zakupy
Chart

73%

Wyższy poziom satysfakcji

Zapewnij spersonalizowane rozmowy i spraw, by Twoi klienci byli zadowoleni. Nasze w pełni funkcjonalne oprogramowanie do czatu na żywo pomoże Ci zwiększyć satysfakcję klientów oraz zapewni doskonałe doświadczenie agentom.

Referencje

Zdobądź oprogramowanie do sprzedaży biletów
LiveAgent i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman
Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz!

Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, dzięki bezpłatnemu 30-dniowemu okresowi próbnemu

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymaga karty kredytowej    
  • ✓ Możesz anulować w każdej chwili
Artykuły powiązane zOprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Zwiększ satysfakcję klientów i produktywność dzięki narzędziu self-service od LiveAgent. Oferujemy kompleksową obsługę klientów w wielu kanałach bez długoterminowych umów i ukrytych opłat. Wypróbuj za darmo i dołącz do ponad 21 tysięcy zadowolonych użytkowników!

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!

Twórz kategorie w portalu klienta i zapewniaj swoim klientom łatwy dostęp do wiedzy, którą mogą samodzielnie znaleźć.

Baza wiedzy

Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.

Po kliknięciu identyfikatora zgłoszenia w wątku ze zgłoszeniem wyskakują szczegóły. Szczegóły zgłoszenia zawierają dodatkowe informacje.

Szczegóły zgłoszenia

Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x