Przeprowadź migrację z Gorgias do LiveAgent

Czy rozważasz migrację z obecnego oprogramowania pomocy technicznej do LiveAgent? Oferujemy bezpłatną migrację z Gorgias do LiveAgent. Przenieś swoje dane, kontakty i nie tylko do nowego oprogramowania pomocy technicznej i dołącz do społeczności LiveAgent.

Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością pomoże Ci w migracji danych z Twojego obecnego oprogramowania. 

Create self service portal in LiveAgent

Wspomaganie migracji z Gorgias

Jeśli chcesz przenieść swój zespół wsparcia wraz ze skrzynką odbiorczą, historią, profilami agentów, bazą rekordów, danymi filtrującymi i wszystkim innym do LiveAgent, skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.

Nasz zespół pomocy technicznej z chęcią pomoże Ci w migracji danych – bezpłatnie. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i poczekać, aż zaimportujemy wszystkie Twoje dane do nowego oprogramowania do obsługi klienta. Jeśli chcesz wypróbować nasze oprogramowanie za darmo, oto bezpłatne demo. Wystarczy kliknąć poniższy przycisk. 

Jakie dane możesz przenieść z Gorgias?

Supervisor

Ludzie

Przenieś profile administratora, agentów i klientów.

Mail envelope

Zgłoszenia

Przenieś swoje zgłoszenia wraz z historią.

Tags - icon

Tagi

Przenieś tagi i działy.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś opinie i doświadczenia klientów.

Zapewnij najlepszą obsługę klienta

Gorgias działa zgodnie z założeniami, ale nie każde rozwiązanie w zakresie obsługi klienta jest dla każdego. Wypróbuj dział pomocy technicznej LiveAgent i sprawdź, czy jest to rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie i czy nasze oprogramowanie zapewnia lepszą obsługę klienta.

LiveAgent oferuje niezawodny zestaw narzędzi, mnóstwo kanałów wsparcia, przydatne funkcje i mnóstwo integracji dla członków Twojego zespołu. Skorzystaj z integracji i funkcji, takich jak Facebook, Instagram, Shopify, rozmowy wideo, historia zgłoszeń, funkcja czatu na żywo lub historia bazy rekordów. Dołącz do naszej społeczności i ciesz się świetną obsługą klienta. Rozpocznij proces migracji już dziś.

get inspired

Korzyści z migracji danych do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Znakomita obsługa klienta

Obsługa klienta 24/7 dla nowych i obecnych klientów, nie zawiedzie Cię, gdy jej potrzebujesz

Web helpdesk icon

W pełni funkcjonalne oprogramowanie do obsługi klienta

Narzędzia, funkcje i integracje online, dzięki którym Twój dział wsparcia stanie się skuteczny.

Reports

Zwrot z inwestycji

Zamień połączenia przychodzące od klientów na zwrot z inwestycji. Świetne wsparcie to lepsza sprzedaż.

Sandbox

Wiele obsługiwanych języków

Twoje internetowe centrum pomocy może mówić Twoim językiem i językiem Twoich klientów.

increase availability

Gotowy na migrację?

Wypróbuj nas bezpłatnie lub przeprowadź bezpłatną migrację danych z naszą pomocą już dziś. Dołącz do szczęśliwej społeczności klientów LiveAgent.

Kliknij poniższy przycisk, aby skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej lub skontaktuj się z nami, aby omówić migrację danych.

Co mówią o nas nasi obecni klienci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Migracja z Gorgias
Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

LiveAgent oferuje darmowe przeniesienie danych z Desk.com do LiveAgent. Odkryj ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oprogramowania obsługi klienta z LiveAgent.

Przenosisz się z Desk.com?

LiveAgent oferuje kompleksowy system obsługi klienta, wspierany przez ponad 40 integracji oraz ponad 179 funkcji do obsługi klienta. Dostępny jest w 43 różnych językach i obsługuje wielojęzyczne widgety. Przenoszenie danych z Desk.com do LiveAgent ma wiele korzyści, w tym wyjątkową obsługę klienta, oszczędności i darmowy plan na zawsze. LiveAgent pozwala na przeniesienie pracowników, adminów, użytkowników końcowych, klientów, tagów, ticketów, kategorii użytkowników i kategorii ticketów.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

LiveAgent to potężna alternatywa dla Qonvo. Zapewnia świetny system zgłoszeń i obsługuje większość ważnych kanałów komunikacji.

Szukasz alternatywy dla Qonvo?

LiveAgent to narzędzie do szybkiej komunikacji z klientami, oferujące najszybszy widżet czatu na rynku. Dostępne są trzy płatne plany z różnymi funkcjami i integracjami. Ceny są atrakcyjne w porównaniu z innymi aplikacjami tego typu.

Chcesz przeprowadzić migrację z Dashly do innego oprogramowania? Przyjrzyj się LiveAgent, porównaj i przeprowadź migrację danych już dziś.

Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo