Proste, ale najlepsze oprogramowanie do obsługi help desk.

Wykorzystaj solidną automatyzację i najlepsze integracje już dziś.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

Zarządzanie zgłoszeniami klientów może być trudne, zwłaszcza jeśli rozmawiasz z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Oprogramowanie service desk usprawnia wszystkie interakcje z klientami w jednym miejscu, co ułatwia Twojemu zespołowi dostarczanie świetnego doświadczenia klienta.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi. Korzystając z tego oprogramowania, Twój zespół może łatwo współpracować, śledzić zapytania klientów i budować długotrwałe relacje z klientami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
analyze - illustration

Dlaczego potrzebujesz narzędzia service desk?

Najważniejszym czynnikiem budowania pozytywnych relacji z klientami jest jasna i skuteczna komunikacja. Dzisiaj klienci chcą wchodzić w interakcje z Twoją marką we wszystkich kanałach: nie tylko przez telefon i e-mail, ale także poprzez czat na żywo, media społecznościowe i SMS-y. Zarządzanie interakcjami z klientami we wszystkich tych kanałach może być wyzwaniem, szczególnie w przypadku rozbudowanego zespołu obsługi klienta. E-maile mogą się zgubić, a pracownicy mogą być zdezorientowani tym samym zapytaniem klienta pojawiającym się w kilku kanałach.

Oprogramowanie service desk, takie jak LiveAgent, integruje wszystkie te kanały w jedną całość. Oferuje kompleksowe rozwiązanie, które łączy pomoc techniczną, czat na żywo, centrum obsługi telefonicznej i platformy mediów społecznościowych. To znacznie ułatwia zarządzanie działem pomocy i pozwala lepiej obsługiwać klientów.

Dlaczego potrzebujesz narzędzia service desk?

Oprogramowanie service desk ma na celu rozwiązanie wielu typowych problemów:

Spóźnione odpowiedzi

Profesjonalne odpowiadanie klientom na czas to kolejne ogromne wyzwanie dla współczesnych firm. Odpowiedzi, które są opóźnione, mogą łatwo zepsuć Twoją reputację wśród klientów.

Ochrona

Jako system oparty na chmurze, oprogramowanie service desk oferuje szereg ważnych korzyści, w tym znacznie mocniejsze środki bezpieczeństwa. To dzięki temu, że dane nie są przechowywane na fizycznych dyskach twardych, lecz w Internecie.

Trudności we współpracy

Interakcje z klientami są zwykle podzielone na wiele kanałów, więc współpraca pracowników dzialu obsługi klienta może być trudna. Oprogramowanie service desk ułatwia współpracę, ponieważ wszyscy pracownicy mogą dokładnie zobaczyć, co dzieje się z każdym zgłoszeniem.

Więcej powodów, by zacząć używać narzędzia service desk

Bez wspólnego systemu zarządzania komunikacją z klientami niezmiernie trudno jest ocenić , jak dobrze obsługujesz swoich klientów. Ponadto system pozwala szybko zobaczyć, co robisz dobrze, a co należy poprawić.

live chat increases sales - icon

Zarządzanie wydajnością

Dzięki LiveAgent możesz monitorować wszystkie wiadomości między Twoim zespołem a klientami. Możesz łatwo identyfikować problemy i nagradzać pracowników, którzy zapewniają klientom doskonałą obsługę.

Gear - icon

Rozwiązania branżowe

Oprogramowanie service desk jest idealne dla firm różnej wielkości i z różnych sektorów, na przykład:

– E-commerce i usługi

– Podróże i zakwaterowanie

– Marketing & telekomunikacja

– Rozrywka

Wielokanałowa platforma komunikacji

LiveAgent to wielokanałowe oprogramowanie service desk. Wykorzystuje unikalny system obsługi zgłoszeń, który śledzi zapytania klientów, niezależnie od kanału komunikacji, w którym się pojawiają. Dzięki temu Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą w najwygodniejszy dla nich sposób, a Twój zespół nigdy nie zgubi ich zgłoszeń. LiveAgent pozwala także Twoim pracownikom szybko i łatwo przełączać się między różnymi kanałami komunikacji, dzięki czemu możesz pozostać w stałym kontakcie z klientami.

Jeśli Twoi klienci chcą skontaktować się z Tobą za pośrednictwem Twojego centrum telefonicznego, czatu na żywo lub poczty elektronicznej, LiveAgent również Ci to zapewni. Wsparcie obejmuje nawet media społecznościowe, więc Twoi pracownicy mogą stale monitorować każdy sposób interakcji klientów z Twoją firmą.

online discussion - illustration
Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny live chat, system obsługi zgłoszeń i automatyzację która pozwala nam nawyjątkowe wsparcie naszych klientów

black Slido logo

Zaawansowane funkcje

Stworzyliśmy LiveAgent z myślą o zadowoleniu klientów. Oprogramowanie oferuje zestaw narzędzi do zarządzania biurem obsługi, zintegrowanych w jednym interfejsie.

Nasze oprogramowanie service desk zapewnia również świetny stosunek jakości do ceny, zwłaszcza biorąc pod uwagę ogromny wpływ, jaki poprawa satysfakcji klienta może mieć na rentowność Twojej marki.

Men shaking hands - illustration
man and woman receiving awards

Najlepszy stosunek jakości do ceny

Jesteśmy bardzo dumni z ocen wystawionych naszemu oprogramowaniu service desk. LiveAgent jest oceniany jako najlepsze narzędzie service desk przez więcej recenzentów niż jakiekolwiek inne rozwiązanie.

Mobilna aplikacja help desk

W przypadku oprogramowania service desk, stała komunikacja jest kluczowa. LiveAgent umożliwia Twoim pracownikom interakcję z klientami za pośrednictwem wielu kanałów – także aplikacji komputerowych i mobilnych.

Nasza dedykowana aplikacja dla systemu Android i iOS bezproblemowo integruje się z komputerem i umożliwia obsługę klientów nawet wtedy, gdy pracownicy pracują zdalnie.

LiveAgent mobile applications
connected world map

W pełni wielojęzyczne rozwiązanie

Najlepsze oprogramowanie service desk powinno umożliwiać komunikowanie się z klientami w języku, w którym czują się najlepiej. LiveAgent oferuje pełne wsparcie wielojęzyczne dla ponad 40 języków.

Oznacza to, że Twoi pracownicy mogą używać swojego języka ojczystego, odpowiadając na zapytania i prośby klientów, a Twoi klienci mogą szukać pomocy w ich własnym języku.

Funkcje, których potrzebujesz

Bez oprogramowania działu obsługi klienta zarządzanie interakcjami z klientami może stać się przytłaczające. LiveAgent został zaprojektowany tak, aby zapewnić Twojej firmie zestaw narzędzi, które ułatwiają przepływy pracy, zarządzają wieloma kanałami komunikacji i poprawiają relacje z klientami.

Dzięki LiveAgent możesz natychmiast przełączać się między różnymi formami komunikacji z klientem. Możesz zautomatyzować częste i czasochłonne zadania oraz dostosować obsługę działu obsługi do potrzeb swojego sektora, tworząc unikalne formularze kontaktowe i centrum wsparcia na zamówienie. To jednak dopiero początek, dlatego stale ulepszamy nasze oprogramowanie service desk. Stworzyliśmy już ponad 179 funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji.

task done - illustration

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Jesteśmy bardzo dumni, że współpracowaliśmy z niektórymi z największych firm i marek na świecie, ale dumą napawa nas też fakt, że pomogliśmy ponad 20 tysiącom małych firm w ulepszeniu ich obsługi klienta.

Zapoznaj się z historiami sukcesu i opiniami, aby zobaczyć, jak LiveAgent może pomóc w łatwiejszym zarządzaniu działem obsługi klienta.

feeling proud - illustration

LiveAgent dostosuje się do Twojego biznesu

Najlepsze oprogramowanie service desk dostosowuje się do Twojej firmy, więc oczywiście LiveAgent jest wyposażony w zaawansowane funkcje customizacji.

Korzystając z naszego oprogramowania, możesz zbudować rozwiązanie service desk, które jest odpowiednie zarówno dla Twoich klientów, jak i dla Twojej branży. Możesz również skorzystać z naszego oprogramowania service desk, aby dostosować, zmienić i zwiększyć wydajność swojego biura obsługi wraz z rozwojem firmy.

Co to jest narzędzie service desk?

Oprogramowanie service desk ma na celu bezpośrednie rozwiązanie jednego z głównych wyzwań stojących obecnie przed firmami. Przy tak wielu kanałach komunikacji otwartych dla klientów, od poczty elektronicznej po media społecznościowe, śledzenie zapytań klientów może być trudnym i wymagającym zadaniem.

LiveAgent wykorzystuje system obsługi zgłoszeń, aby połączyć wszystkie interakcje z klientami w jednym miejscu, umożliwiając personelowi bezproblemowe zarządzanie i odpowiadanie na nie w wielu kanałach.

Oprogramowanie service desk jest zwykle budowane jako SaaS – oprogramowanie jako usługa – ponieważ ten model biznesowy zapewnia maksymalną elastyczność i skalowalność, jeśli chodzi o zarządzanie biurem obsługi. Oprogramowanie tego typu korzysta również z pamięci masowej w chmurze, aby zapewnić Twoim pracownikom natychmiastowy dostęp do wszystkich danych, których potrzebują, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta.

maintenance - illustration
Mobile testing illustration

Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie service desk?

Istnieje wiele różnych narzędzi service desk, ale nie wszystkie są sobie równe. Podobnie jak przy podejmowaniu jakiejkolwiek decyzji inwestycyjnej dla swojej firmy, musisz dokładnie rozważyć kluczowe funkcje, których potrzebujesz w oprogramowaniu service desk.

Jednymi z największych czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze oprogramowania do obsługi klienta, są różnorodność kanałów, z których takie narzędzie pozwala korzystać, jego bezpieczeństwo, a także oferowane funkcje.

Porównanie narzędzi customer service

Ostatecznie wybór odpowiedniego oprogramowania działu obsługi klienta będzie zależał od sektora, wielkości i konkretnych potrzeb Twojej firmy.

Stworzyliśmy LiveAgent w najbardziej elastyczny sposób, aby umożliwić firmom każdej wielkości i z każdej branży poprawę komunikacji z klientami. Właśnie dlatego LiveAgent jest używany przez niektóre z największych marek na świecie i ponad 20 tysięcy małych firm zaufało naszemu oprogramowaniu do zarządzania swoimi stanowiskami obsługi.

Men shaking hands - illustration
Artykuły powiązane zOprogramowanie service desk
Rozmowa to wymiana wiadomości zwykle między klientem a przedstawicielem klienta. Ta rozmowa zamienia się w zgłoszenie.

Rozmowa

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.

Istnieje wiele sposobów na zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Może dotyczyć zrozumienia potrzeb klienta lub skorzystania z wysokiej jakości pomocy technicznej, takiej jak LiveAgent.

Skuteczna obsługa klienta

Błędy w obsłudze klienta mogą prowadzić do niezadowolenia klientów, takie jak brak komunikacji, niesłuchanie klientów i brak archiwizacji rozmów. Skuteczna obsługa klienta wymaga wiedzy, szkolenia personelu i słuchania klientów. Doskonała obsługa przekracza podstawowe potrzeby klienta i buduje lojalność.

Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy.

Wsparcie na żywo

"LiveAgent oferuje wsparcie na żywo poprzez czat, samoobsługę klienta i dostęp do bazy wiedzy, obniżając koszty wsparcia i zwiększając satysfakcję klientów."

Centrum obsługi klienta, zwane także contact center, to specyficzna część organizacji. Centrum składa się z pracowników reprezentujących klientów.

Centrum Obsługi Klienta

Centrum obsługi klienta oferuje funkcje automatycznego routingu połączeń, zarządzanie kontaktami z klientami i możliwość rozmów wideo. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta dla biznesu i przemysłu.

Szablony powiadomień umożliwiają przygotowanie szablonów, z których możesz później skorzystać. W ten sposób Ty i członkowie Twojego zespołu zaoszczędzicie dużo czasu.

Szablony powiadomień

Artykuły poruszają tematy rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, obsługi reklamacji. Szablony powiadomień ułatwiają pracę zespołu obsługi klienta, oszczędzając czas i zautomatyzowując pracę. LiveAgent udostępnia szablony powiadomień, ułatwiając wielokanałową obsługę klienta.

Doświadczenie obsługi klienta jest wynikiem interakcji między firmą a jej klientami - szczególnie wtedy, gdy agenci próbują rozwiązać problemy klientów.

Doświadczenie obsługi klienta

Doskonała obsługa klienta to kluczowy element marketingu. Zasady obejmują koncentrację na kliencie i rozwój pracowników. Automatyzacja zadań jest również istotna.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x