LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów, integracje, wsparcie i program lojalnościowy. Dzięki niemu można zacieśnić relacje z klientami poprzez e-maile z podziękowaniem, ale należy unikać pętli mailowych, które mogą obniżyć efektywność komunikacji. LiveAgent umożliwia także szybką komunikację zespołu pomocy technicznej poprzez czat internetowy na stronie firmowej.
Błędy w obsłudze klienta mogą prowadzić do niezadowolenia klientów, takie jak brak komunikacji, niesłuchanie klientów i brak archiwizacji rozmów. Skuteczna obsługa klienta wymaga wiedzy, szkolenia personelu i słuchania klientów. Doskonała obsługa przekracza podstawowe potrzeby klienta i buduje lojalność.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.