Co to są statystyki Centrum pomocy?
Zobacz przydatne statystyki dotyczące Twojego Centrum pomocy dzięki funkcji analitycznej. Możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy i społeczności oraz przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Otrzymasz również liczbę nowych artykułów i pytań, wyświetleń, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Frequently Asked Questions
Co to jest analityka Centrum pomocy?
Analityka Centrum pomocy to przydatne dane do analiz i raportów dotyczących funkcjonowania Centrum pomocy. Pozwalają monitorować aktywność klientów i agentów. Dzięki nim możesz być na bieżąco z tym, co działa, a co nie działa w obsłudze klienta Twojej firmy.
Jak działa analityka Centrum pomocy?
Zbiera szczegółowe dane dotyczące pracy działu obsługi klienta. Możesz dowiedzieć się, jak wydajni są agenci, ile zgłoszeń obsługują w ciągu godziny lub dnia. Możesz także porównać dane bieżące z danymi historycznymi, co może pomóc w ocenie, czy usługa działa dobrze, lepiej, a może z jakiegoś powodu gorzej. Umożliwia także tworzenie raportów podsumowujących dany okres działań zespołu.
Czy możesz znaleźć analizy centrum pomocy w LiveAgent?
LiveAgent zapewnia Centrum pomocy Analytics. Dzięki temu możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy, analizować społeczności, przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Ponadto masz dostęp do liczby nowych artykułów, pytań, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.