Co to są statystyki Centrum pomocy?
Zobacz przydatne statystyki dotyczące Twojego Centrum pomocy dzięki funkcji analitycznej. Możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy i społeczności oraz przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Otrzymasz również liczbę nowych artykułów i pytań, wyświetleń, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Frequently asked questions
Co to jest analityka Centrum pomocy?
Analityka Centrum pomocy to przydatne dane do analiz i raportów dotyczących funkcjonowania Centrum pomocy. Pozwalają monitorować aktywność klientów i agentów. Dzięki nim możesz być na bieżąco z tym, co działa, a co nie działa w obsłudze klienta Twojej firmy.
Jak działa analityka Centrum pomocy?
Zbiera szczegółowe dane dotyczące pracy działu obsługi klienta. Możesz dowiedzieć się, jak wydajni są agenci, ile zgłoszeń obsługują w ciągu godziny lub dnia. Możesz także porównać dane bieżące z danymi historycznymi, co może pomóc w ocenie, czy usługa działa dobrze, lepiej, a może z jakiegoś powodu gorzej. Umożliwia także tworzenie raportów podsumowujących dany okres działań zespołu.
Czy możesz znaleźć analizy centrum pomocy w LiveAgent?
LiveAgent zapewnia Centrum pomocy Analytics. Dzięki temu możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy, analizować społeczności, przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Ponadto masz dostęp do liczby nowych artykułów, pytań, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Uwaga eksperta
<p>Analityka Centrum pomocy to przydatne narzędzie do monitorowania aktywności klientów i agentów oraz tworzenia raportów. Dzięki niej możesz ocenić funkcjonowanie Twojego Centrum pomocy i wprowadzić ulepszenia.</p>

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Konsultant ds. obsługi klienta
Obsługa klienta przez konsultantów to narzędzie do komunikacji, reklamacji i zamówień. Wymaga umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych.