Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ankieta obsługi klienta

Co to jest ankieta obsługi klienta?

Ankiety i wywiady wypełniane przez klientów nazywane są ankietami obsługi klienta. Pomagają monitorować i śledzić satysfakcję klientów.

Celem ankiet dotyczących obsługi klienta jest poznanie doświadczenia, jakie mieli klienci i jak firma może się poprawić, aby zapewnić lepszą jakość usług swoim klientom.

Jeśli klient miał złe doświadczenia z obsługą klienta świadczoną przez firmę, najprawdopodobniej nie poleci tej firmy ani jej produktu nikomu innemu. W rzeczywistości, gdy ludzie z jego kręgu społecznego usłyszą o tym doświadczeniu, najprawdopodobniej również nie zdecydują się na produkty tej firmy.

FAQ

Co to jest ankieta obsługi klienta?

Ankieta obsługi klienta to kwestionariusz, który ma pomóc firmom zrozumieć, co klienci myślą o ich marce, usługach, produktach i obsłudze klienta. Dzięki temu organizacje mają możliwość ulepszania swoich produktów, optymalizacji doświadczenia, a także dostarczania klientom tego, czego chcą.

Jakie są rodzaje ankiet obsługi klienta?

Istnieją cztery główne typy ankiet. Pierwszym z nich jest Indeks Satysfakcji Klienta (CSAT). Zawiera proste pytania, zwykle z odpowiedziami „tak” lub „nie”. Drugim przykładem tego typu ankiety jest Net Promotor Score, w którym klienci mają ocenić prawdopodobieństwo, że polecą usługę lub produkt znajomemu w skali od 0 do 10. Następnie porównywany jest odsetek krytyków ze strony promotorów . Kolejna ankieta to Customer Effort Index (CES). Pokazuje nam, ile wysiłku wymaga od klienta korzystanie z produktu lub ile pracy potrzeba, aby rozwiązać problem z obsługą klienta. Ostatni typ to ankieta, która jest wysyłana w kluczowych momentach podróży klienta. Możesz oprzeć czas wysyłki na czasie lub doświadczeniu.

Jak rozesłać ankietę dotyczącą obsługi klienta?

Możesz rozpowszechniać ankietę dotyczącą obsługi klienta na różne sposoby. Możesz wysłać go e-mailem, w regularnym biuletynie, na czacie lub w mediach społecznościowych. Musisz wybrać, która trasa Twoim zdaniem będzie najbardziej optymalna, czy wybrać tylko jedną, kilka, a może wszystkie. Wymaga to szczegółowej analizy.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.