Co to jest automatyzacja?
Zautomatyzuj zwykłe zadania różnych spraw w swoim LiveAgent. Automatyzacja (Reguły) to doskonała funkcja, która Ci na to pozwala. Służy do tworzenia przepływów pracy, które pomagają w szybkim i satysfakcjonującym rozwiązywaniu spraw. Zdefiniuj kombinację kryteriów i warunków oraz określ działanie, jakie ma wykonywać funkcja. Możesz stworzyć automatyzację dla wielu różnych przypadków. To jest proste.
Automatyzacja ma wiele zalet i korzyści. Oszczędza Twój czas. W LiveAgent możesz tworzyć własne automatyzacje.
Dowiedz się więcej o regułach (automatyzacjach) w LiveAgent.

FAQ
Co oznacza termin automatyzacja?
Automatyzacja to proces, który ma na celu zwiększenie wydajności i efektywności pracy. Jeśli zadania pracowników są powtarzalne i można je zdefiniować za pomocą kryteriów oraz określić dokładne działania, które ma wykonać funkcja, mogą być wykonywane automatycznie. Oszczędza to czas, który możesz poświęcić na inne działania, które poprawią obsługę klienta.
Jakie automatyzacje oferuje LiveAgent?
LiveAgent automatyzuje takie procesy, jak: przenoszenie wszystkich zgłoszeń zawierających określone słowo do określonego działu, usuwanie lub oznaczanie spamu, przypisywanie zgłoszeń, wysyłanie wiadomości, obsługa chatbota
Uwaga eksperta
<p>Automatyzacja to kluczowy element w dzisiejszej usługowej gospodarce. Oszczędza czas i poprawia obsługę klienta, ale ważne jest zachowanie równowagi między automatyzacją a interakcją z człowiekiem.</p>

Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.