Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy jest częścią Twojego Centrum pomocy, które oferuje treści samoobsługowe. Dostarcza klientom dokumentację Twoich produktów.
Baza wiedzy może być korzystna zarówno dla klientów, jak i agenta. Klienci mogą znaleźć swoje rozwiązania tutaj, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia. Agenci mogą pracować z mniejszą liczbą zgłoszeń i mogą je zobaczyć bezpośrednio w Bazie wiedzy.
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy w LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online zawierająca informacje o produktach i usługach, określonych problemach i innych tematach związanych z marką. Pomagają klientom, ale także pracownikom, w zdobyciu wiedzy, której nie posiadają, a muszą rozwiązać problem.
Co obejmuje baza wiedzy?
To, co zawiera baza wiedzy, zależy od jej celu. Jeśli jest to potrzebne do użytku wewnętrznego firmy, zawiera informacje o poszczególnych procesach działu HR lub działu prawnego, wyjaśnia dokładnie, jak działa produkt i jak rozwiązać problem klienta. Może być również przeznaczony do użytku zewnętrznego, w którym to przypadku będzie zawierał informacje o produktach i usługach, które mogą być przydatne dla klientów.
Jak działa baza wiedzy w LiveAgent?
Baza wiedzy w LiveAgent umożliwia tworzenie kategorii w portalu klienta na podstawie Twoich produktów i usług oraz typów klientów. Klienci mają dostęp do treści (w postaci artykułów, filmów, tutoriali itp.), które mogą im pomóc w radzeniu sobie z problemami, jakie mogą napotkać podczas korzystania z produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Możesz go dostosować zgodnie z dostępnymi szablonami lub dostosować do swoich potrzeb.
Po przeczytaniu informacji o bazie wiedzy, warto dowiedzieć się więcej o tym, jak LiveAgent ułatwia tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy. Możesz odkryć różne sposoby dostosowania jej do potrzeb Twojej firmy, aby lepiej wspierać swoich agentów i klientów.
Jeśli interesuje Cię efektywna obsługa klienta, zapoznaj się z artykułem na temat obsługi klienta. Dowiesz się, dlaczego jest to kluczowy element każdej firmy i jakie korzyści przynosi dobra obsługa.
Dla tych, którzy chcą zgłębić temat wewnętrznych procesów, zalecamy przeczytanie o wewnętrznej bazie wiedzy. Poznasz korzyści płynące z jej wdrożenia oraz przykłady, jakie informacje można w niej zawrzeć.
Zastanawiasz się, jak sztuczna inteligencja wpływa na zarządzanie wiedzą? Sprawdź artykuł o zarządzaniu wiedzą opartym na AI, aby zobaczyć, jak AI może usprawnić procesy i zwiększyć wydajność.
Na koniec, warto spojrzeć na to, dlaczego LiveAgent jest uznawany za jedno z najlepszych rozwiązań w zakresie pomocy technicznej w artykule o top-rated affordable help desk software. Dowiesz się, co wyróżnia LiveAgent na tle konkurencji i jakie korzyści oferuje swoim użytkownikom.
Explore LiveAgent's Knowledge Base platform to effortlessly create and customize documentation with pre-defined themes and your own branding. Enhance navigation and tailor content for agents and clients, ensuring quick access to essential resources. Try it free with no commitments and see why top-rated by users for effective support and collaboration.



