Co to jest centrum pomocy?
Centrum pomocy (zwane również Bazą wiedzy/Portalem klientów) to strona internetowa zaprojektowana przez firmę, aby pomagać swoim klientom w rozwiązywaniu problemów, z którymi się borykają.
Gdy klient ma problem z jakimkolwiek produktem lub usługą, odwiedza centrum pomocy, w którym znajduje się panel z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Większość problemów, z którymi borykają się klienci, została rozwiązana i podano odpowiedź, jak rozwiązać określony problem. Oczywiście niektórzy klienci mogą mieć inne problemy, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi w centrum pomocy. W takim przypadku dzwonią do obsługi klienta. Centrum pomocy zawiera również panele z informacjami kontaktowymi, artykułami na temat napotkanych problemów i formularzami opinii.
Dowiedz się więcej o portalu klienta w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja centrum pomocy?
Centrum pomocy to zazwyczaj witryna umożliwiająca klientom znalezienie odpowiedzi na ich pytania. W zależności od firmy może zawierać bazę wiedzy, formularz zgłoszenia problemu, czat wsparcia na żywo, instrukcje obsługi i artykuły.
Jaka jest rola centrum pomocy?
Rola centrum pomocy polega na udzielaniu odpowiedzi klientom, którzy potrzebują wsparcia. Mogą to być problemy z produktem lub usługą, szukanie szczegółowych instrukcji obsługi, mogą chcieć zgłosić błąd lub reklamację dotyczącą świadczonych usług, a także dowiedzieć się więcej o poszczególnych produktach, aby pomóc im się nimi zająć.
Czy LiveAgent zapewnia centrum pomocy?
LiveAgent zapewnia centrum pomocy. Jest wbudowany w LiveAgent i dość łatwy w użyciu. Podczas tworzenia konta dostępna jest instrukcja obsługi, która poprowadzi Cię przez działania centrum pomocy. Klikając na Bazę wiedzy możesz łatwo rozpocząć tworzenie. Masz możliwość dodania kategorii, artykułów, FAQ lub forum.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.