Wersja próbna

Centrum pomocy

Co to jest centrum pomocy?

Centrum pomocy (zwane również Bazą wiedzy/Portalem klientów) to strona internetowa zaprojektowana przez firmę, aby pomagać swoim klientom w rozwiązywaniu problemów, z którymi się borykają.

Gdy klient ma problem z jakimkolwiek produktem lub usługą, odwiedza centrum pomocy, w którym znajduje się panel z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Większość problemów, z którymi borykają się klienci, została rozwiązana i podano odpowiedź, jak rozwiązać określony problem. Oczywiście niektórzy klienci mogą mieć inne problemy, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi w centrum pomocy. W takim przypadku dzwonią do obsługi klienta. Centrum pomocy zawiera również panele z informacjami kontaktowymi, artykułami na temat napotkanych problemów i formularzami opinii.

Dowiedz się więcej o portalu klienta w LiveAgent.

FAQ

Jaka jest definicja centrum pomocy?

Centrum pomocy to zazwyczaj witryna umożliwiająca klientom znalezienie odpowiedzi na ich pytania. W zależności od firmy może zawierać bazę wiedzy, formularz zgłoszenia problemu, czat wsparcia na żywo, instrukcje obsługi i artykuły.

Jaka jest rola centrum pomocy?

Rola centrum pomocy polega na udzielaniu odpowiedzi klientom, którzy potrzebują wsparcia. Mogą to być problemy z produktem lub usługą, szukanie szczegółowych instrukcji obsługi, mogą chcieć zgłosić błąd lub reklamację dotyczącą świadczonych usług, a także dowiedzieć się więcej o poszczególnych produktach, aby pomóc im się nimi zająć.

Czy LiveAgent zapewnia centrum pomocy?

LiveAgent zapewnia centrum pomocy. Jest wbudowany w LiveAgent i dość łatwy w użyciu. Podczas tworzenia konta dostępna jest instrukcja obsługi, która poprowadzi Cię przez działania centrum pomocy. Klikając na Bazę wiedzy możesz łatwo rozpocząć tworzenie. Masz możliwość dodania kategorii, artykułów, FAQ lub forum.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.