Co to jest centrum pomocy?
Centrum pomocy (zwane również Bazą wiedzy/Portalem klientów) to strona internetowa zaprojektowana przez firmę, aby pomagać swoim klientom w rozwiązywaniu problemów, z którymi się borykają.
Gdy klient ma problem z jakimkolwiek produktem lub usługą, odwiedza centrum pomocy, w którym znajduje się panel z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Większość problemów, z którymi borykają się klienci, została rozwiązana i podano odpowiedź, jak rozwiązać określony problem. Oczywiście niektórzy klienci mogą mieć inne problemy, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi w centrum pomocy. W takim przypadku dzwonią do obsługi klienta. Centrum pomocy zawiera również panele z informacjami kontaktowymi, artykułami na temat napotkanych problemów i formularzami opinii.
Dowiedz się więcej o portalu klienta w LiveAgent.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja centrum pomocy?
Centrum pomocy to zazwyczaj witryna umożliwiająca klientom znalezienie odpowiedzi na ich pytania. W zależności od firmy może zawierać bazę wiedzy, formularz zgłoszenia problemu, czat wsparcia na żywo, instrukcje obsługi i artykuły.
Jaka jest rola centrum pomocy?
Rola centrum pomocy polega na udzielaniu odpowiedzi klientom, którzy potrzebują wsparcia. Mogą to być problemy z produktem lub usługą, szukanie szczegółowych instrukcji obsługi, mogą chcieć zgłosić błąd lub reklamację dotyczącą świadczonych usług, a także dowiedzieć się więcej o poszczególnych produktach, aby pomóc im się nimi zająć.
Czy LiveAgent zapewnia centrum pomocy?
LiveAgent zapewnia centrum pomocy. Jest wbudowany w LiveAgent i dość łatwy w użyciu. Podczas tworzenia konta dostępna jest instrukcja obsługi, która poprowadzi Cię przez działania centrum pomocy. Klikając na Bazę wiedzy możesz łatwo rozpocząć tworzenie. Masz możliwość dodania kategorii, artykułów, FAQ lub forum.