Co to jest centrum pomocy?
Centrum pomocy (zwane również Bazą wiedzy/Portalem klientów) to strona internetowa zaprojektowana przez firmę, aby pomagać swoim klientom w rozwiązywaniu problemów, z którymi się borykają.
Gdy klient ma problem z jakimkolwiek produktem lub usługą, odwiedza centrum pomocy, w którym znajduje się panel z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Większość problemów, z którymi borykają się klienci, została rozwiązana i podano odpowiedź, jak rozwiązać określony problem. Oczywiście niektórzy klienci mogą mieć inne problemy, na które nie mogą znaleźć odpowiedzi w centrum pomocy. W takim przypadku dzwonią do obsługi klienta. Centrum pomocy zawiera również panele z informacjami kontaktowymi, artykułami na temat napotkanych problemów i formularzami opinii.
Dowiedz się więcej o portalu klienta w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja centrum pomocy?
Centrum pomocy to zazwyczaj witryna umożliwiająca klientom znalezienie odpowiedzi na ich pytania. W zależności od firmy może zawierać bazę wiedzy, formularz zgłoszenia problemu, czat wsparcia na żywo, instrukcje obsługi i artykuły.
Jaka jest rola centrum pomocy?
Rola centrum pomocy polega na udzielaniu odpowiedzi klientom, którzy potrzebują wsparcia. Mogą to być problemy z produktem lub usługą, szukanie szczegółowych instrukcji obsługi, mogą chcieć zgłosić błąd lub reklamację dotyczącą świadczonych usług, a także dowiedzieć się więcej o poszczególnych produktach, aby pomóc im się nimi zająć.
Czy LiveAgent zapewnia centrum pomocy?
LiveAgent zapewnia centrum pomocy. Jest wbudowany w LiveAgent i dość łatwy w użyciu. Podczas tworzenia konta dostępna jest instrukcja obsługi, która poprowadzi Cię przez działania centrum pomocy. Klikając na Bazę wiedzy możesz łatwo rozpocząć tworzenie. Masz możliwość dodania kategorii, artykułów, FAQ lub forum.
Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?
Bilet+czat to najlepsze rozwiązanie dla małych, średnich i dużych firm. Kosztuje 29 euro/miesiąc. LiveAgent oferuje bezpłatne wypróbowanie.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.