Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Forum społecznościowe

Co to jest forum społeczności?

Forum to miejsce, w którym Twoi klienci i agenci spotykają się i pomagają sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów. Każdy wpis na forum zamienia się w zgłoszenie. Forum oszczędza czas Twoich przedstawicieli klienta. Klienci mogą łatwo sobie nawzajem pomagać, odpowiadając na pytania. Fora są pełne porad i wskazówek, pomysłów, rozwiązanych problemów i problemów oraz wiele więcej. Każdy klient musi się zalogować, aby odpowiedzieć i zapytać o coś.

Zbuduj społeczność z klientami w LiveAgent i utwórz własne forum.

Forum

FAQ

Co to jest forum społeczności?

Forum społeczności to miejsce spotkań w Internecie. Główną funkcją takiego forum jest możliwość dyskusji z innymi, dzielenia się wiedzą, omawiania różnych interesujących tematów. W obsłudze klienta jest to samoobsługa, w ramach której klienci mogą uzyskać pomoc bez wsparcia zespołu obsługi klienta.

Czy LiveAgent udostępnia forum społeczności?

LiveAgent zapewnia funkcjonalność forum społeczności. Jeśli chcesz stworzyć miejsce pełne porad, wskazówek, pomysłów na rozwiązanie problemów, warto zainwestować czas w ukształtowanie takiego miejsca. Klient, który chce dołączyć do takiego forum, po prostu loguje się i zadaje nurtujące go pytanie.

Jakie są podstawowe cechy forum społeczności?

Forum społeczności powinno być otwarte dla klientów, którzy szukają odpowiedzi na swoje pytania. Powinien zawierać wskazówki, triki, przykłady rozwiązanych problemów. Jedną z głównych cech jest możliwość odpowiadania klientom, którzy są niezależni i nie potrzebują wsparcia zespołu obsługi klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.