Co to jest forum społeczności?
Forum to miejsce, w którym Twoi klienci i agenci spotykają się i pomagają sobie nawzajem w rozwiązywaniu problemów. Każdy wpis na forum zamienia się w zgłoszenie. Forum oszczędza czas Twoich przedstawicieli klienta. Klienci mogą łatwo sobie nawzajem pomagać, odpowiadając na pytania. Fora są pełne porad i wskazówek, pomysłów, rozwiązanych problemów i problemów oraz wiele więcej. Każdy klient musi się zalogować, aby odpowiedzieć i zapytać o coś.
Zbuduj społeczność z klientami w LiveAgent i utwórz własne forum.
Frequently Asked Questions
Co to jest forum społeczności?
Forum społeczności to miejsce spotkań w Internecie. Główną funkcją takiego forum jest możliwość dyskusji z innymi, dzielenia się wiedzą, omawiania różnych interesujących tematów. W obsłudze klienta jest to samoobsługa, w ramach której klienci mogą uzyskać pomoc bez wsparcia zespołu obsługi klienta.
Czy LiveAgent udostępnia forum społeczności?
LiveAgent zapewnia funkcjonalność forum społeczności. Jeśli chcesz stworzyć miejsce pełne porad, wskazówek, pomysłów na rozwiązanie problemów, warto zainwestować czas w ukształtowanie takiego miejsca. Klient, który chce dołączyć do takiego forum, po prostu loguje się i zadaje nurtujące go pytanie.
Jakie są podstawowe cechy forum społeczności?
Forum społeczności powinno być otwarte dla klientów, którzy szukają odpowiedzi na swoje pytania. Powinien zawierać wskazówki, triki, przykłady rozwiązanych problemów. Jedną z głównych cech jest możliwość odpowiadania klientom, którzy są niezależni i nie potrzebują wsparcia zespołu obsługi klienta.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta za pomocą różnych kanałów, integracje i wsparcie techniczne. Istnieje także forum społecznościowe, które pomaga w budowaniu silnych relacji z klientami. Ważne jest skonfigurowanie e-maili w sposób personalizowany i unikanie pętli mailowych. Integracje pozwalają zarządzać różnymi narzędziami i oszczędzać czas.