Co to jest makro?
Mogą istnieć pewne akcje, które Twój zespół wsparcia ciągle powtarza. Aby zaoszczędzić im czas, możesz tworzyć przygotowane odpowiedzi lub działania i pozwolić swojemu zespołowi na ich wykorzystanie zamiast konieczności przechodzenia przez cały proces za każdym razem.
Makra (lub gotowe lub predefiniowane odpowiedzi) to szybki sposób odpowiedzi na potrzeby Twoich klientów. Pomagają również uzyskać spójność odpowiedzi od różnych członków zespołu wsparcia.
Dowiedz się więcej o gotowych odpowiedziach w LiveAgent
Frequently Asked Questions
Co to jest makro?
Makro to szablon wiadomości do wysłania, gdy klient otrzyma pasujące zgłoszenie do pomocy technicznej. Dzięki makrom możesz zautomatyzować swoją pracę, ponieważ pozwalają na powtarzanie odpowiedzi. Agent nie musi za każdym razem tworzyć nowej wiadomości.
Czy warto używać makra?
Konieczne jest użycie makr. Zdecydowanie ułatwiają pracę i oszczędzają czas. Pozwalają zautomatyzować pracę, ponieważ nie musisz wielokrotnie wpisywać tej samej wiadomości, za każdym razem, gdy klient przychodzi z tym samym pytaniem. Dzięki nim klient otrzymuje niemal natychmiastową odpowiedź na swoje pytanie.
Czy LiveAgent udostępnia makra?
LiveAgent udostępnia makra. Gotowe wiadomości pozwalają szybko odpowiedzieć na typowe prośby za pomocą standardowej odpowiedzi.Zamiast pisać odpowiedź, używa gotowej wiadomości informującej klienta, jak rozwiązać problem.
Uwaga eksperta
<p>Makra to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, które pomagają zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi. Idealne rozwiązanie dla powtarzających się pytań klientów.</p>

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.