Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie do czatu

Co to jest oprogramowanie do czatu?

Oprogramowanie do czatu to najłatwiejszy i niedrogi sposób komunikacji między organizacją a jej klientami i odwiedzającymi stronę internetową w czasie rzeczywistym. Jest używany przez zespół obsługi klienta do szybkiego reagowania na zapytania.

Każde oprogramowanie do czatu oferuje wiele funkcji i możliwości. W LiveAgent możesz skonfigurować zaproszenia do czatu na swojej stronie internetowej, dostosować przycisk czatu, zobaczyć, co piszą Twoi klienci na czacie na żywo i wiele więcej. Przynosi wiele korzyści biznesowych Twojej organizacji.

Oprogramowanie do czatu
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest oprogramowanie do czatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oprogramowanie do czatu to usługa umożliwiająca obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Działa jako usługa wiadomości błyskawicznych, za pośrednictwem której Twoi klienci mogą się z Tobą skontaktować.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy LiveAgent oferuje oprogramowanie do czatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent offers chat software. Thanks to this functionality and its advanced features, you save time and can spend it on building relationships during a conversation in real time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania do czatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Istnieje kilka podstawowych funkcji, które powinny znajdować się w oprogramowaniu do czatu. Pierwszą z tych funkcji są automatyczne komunikaty, które umożliwiają proaktywną obsługę klienta. Gotowe odpowiedzi na często zadawane pytania są ważnym ułatwieniem. Dzięki tej opcji klient otrzyma szybką odpowiedź, a agent nie musi długo zastanawiać się, na co odpisać. Kolejną funkcją jest ręczne wysyłanie wiadomości, które daje szansę na zbudowanie relacji z klientem. Ważny jest również formularz czatu, który pozwala zebrać dane kontaktowe klienta przed rozpoczęciem rozmowy. Zarówno dla zespołu obsługi, jak i dla klientów powinno być ważne, aby klient mógł ocenić czat. To ważna informacja zwrotna dla zespołu. ” } }] }

FAQ

Co to jest oprogramowanie do czatu?

Oprogramowanie do czatu to usługa umożliwiająca obsługę klienta w czasie rzeczywistym. Działa jako usługa wiadomości błyskawicznych, za pośrednictwem której Twoi klienci mogą się z Tobą skontaktować.

Czy LiveAgent oferuje oprogramowanie do czatu?

LiveAgent oferuje oprogramowanie do czatu. Dzięki tej funkcjonalności i jej zaawansowanym funkcjom oszczędzasz czas i możesz go poświęcić na budowanie relacji podczas rozmowy w czasie rzeczywistym.

Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania do czatu?

Istnieje kilka podstawowych funkcji, które powinny znajdować się w oprogramowaniu do czatu. Pierwszą z tych funkcji są automatyczne komunikaty, które umożliwiają proaktywną obsługę klienta. Gotowe odpowiedzi na często zadawane pytania są ważnym ułatwieniem. Dzięki tej opcji klient otrzyma szybką odpowiedź, a agent nie musi długo zastanawiać się, na co odpisać. Kolejną funkcją jest ręczne wysyłanie wiadomości, które daje szansę na zbudowanie relacji z klientem. Ważny jest również formularz czatu, który pozwala zebrać dane kontaktowe klienta przed rozpoczęciem rozmowy. Zarówno dla zespołu obsługi, jak i dla klientów powinno być ważne, aby klient mógł ocenić czat. To ważna informacja zwrotna dla zespołu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.