Czym jest rozwiązywanie problemów (troubleshooting)?
Troubleshooting to proces, w którym musisz znaleźć problem, a następnie go rozwiązać.
Pierwszym krokiem do rozwiązania problemu jest zebranie informacji o problemie. Gdy masz wystarczająco dużo informacji, aby rozwiązać problem, możesz znaleźć odpowiedni sposób rozwiązania. Po rozwiązaniu problemu musisz ponownie sprawdzić, czy problem ponownie nie występuje.
Powodzenie rozwiązywania problemów zależy od doświadczenia osoby lub narzędzia, które tego dokonuje. Jeśli skontaktujesz się z bardzo doświadczonym personelem, problem zostanie rozwiązany szybciej.
- Samoobsługa (wyjaśnienie)
- Zgłoszenia dzielone I LiveAgent
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Zgłoszenie usterki [Wyjaśnienie]
- Czas rozwiązania (wyjaśnienie)
- Terminowe rozwiązanie problemu (wyjaśnienie)
- Rozwiązane zgłoszenie (wyjaśnienie)
- Bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń dla wszystkich firm