Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Świetna obsługa klienta

Czym jest świetna obsługa klienta?

Świetna obsługa klienta to doskonała usługa dla klientów. To coś więcej niż tylko rozwiązywanie problemów oraz sprzedaż produktów i usług. Chodzi o przekraczanie oczekiwań i wymagań klienta oraz o maksimum, jakie firma jest w stanie zrobić. Kluczem jest jak najszybsze rozwiązanie każdego problemu lub zapytania oraz udzielenie profesjonalnej i wartościowej odpowiedzi.

Istnieje wiele metod usprawnienia obsługi klienta, np. szkolenia z obsługi klienta.

FAQ

Czym jest świetna obsługa klienta?

Doskonała obsługa klienta to działania w zakresie obsługi klienta na najwyższym poziomie. Praktyki te powinny obejmować docenianie czasu klienta, pozytywne, empatyczne nastawienie, zapewnianie kompetentnych zasobów i przekraczanie oczekiwań klientów.

Jakie są podstawy doskonałej obsługi klienta?

Podstawą doskonałej obsługi klienta jest oczywiście znajomość oferowanych produktów i usług. Agenci powinni charakteryzować się pozytywnym nastawieniem, kreatywnymi pomysłami na rozwiązywanie problemów, szybką reakcją na potrzeby klienta, a także spersonalizowanym sposobem komunikacji dla konkretnego klienta. Nie należy również zapominać o wysłuchaniu klienta, ponieważ jest to bardzo korzystne zarówno dla agenta, jak i klienta.

Jak zapewnić doskonałą obsługę klienta?

Po pierwsze, doskonałą obsługę klienta można osiągnąć dzięki odpowiednim pracownikom. Jeśli Twoja firma zatrudnia osoby o odpowiednich kompetencjach i dba o ich rozwój, to pierwszy krok do doskonałej obsługi klienta. Kolejną kwestią jest dostarczenie profesjonalnego oprogramowania i technologii, które usprawnią pracę, będą łatwe w obsłudze i pomogą zautomatyzować czynności. Ostatnim równie ważnym punktem jest słuchanie klientów. Informacje zwrotne pozwolą Ci mieć stałą kontrolę nad tym, co działa, a co należy poprawić, aby było jeszcze lepiej.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.