Kim jest użytkownik końcowy?
Użytkownicy końcowi to osoby, które są odpowiedzialne za generowanie zapytań klientów z dowolnego źródła, takiego jak centrum pomocy, Facebook, poczta e-mail itp.
Klienci są również określani jako użytkownicy końcowi, ponieważ korzystają z produktu po jego opracowaniu i wprowadzeniu na rynek. Użytkownikiem końcowym w zakresie klientów może być osoba lub organizacja.
Frequently Asked Questions
Kim jest użytkownik końcowy?
Użytkownik końcowy to osoba, która ostatecznie korzysta lub zamierza korzystać z zakupionego produktu lub usługi. Użytkownicy końcowi różnią się od użytkowników, takich jak administratorzy systemów, administratorzy baz danych, eksperci technologiczni i programiści, ponieważ nie mają kwalifikacji technicznych. To są wszyscy ludzie, którzy pytają o obsługę klienta.
Jaka jest rola użytkownika końcowego?
Rolą użytkowników końcowych jest znajdowanie błędów lub usterek, których nie mogą wyśledzić programiści i osoby posiadające specjalistyczną wiedzę. Ponadto użytkownicy końcowi dobrze rozumieją ulepszenia, które można wprowadzić w celu zwiększenia wartości produktów. Dzięki temu produkty i usługi mogą się rozwijać, a ewentualne błędy można wyłapać znacznie szybciej.
Czy możesz sprawdzić, kto jest użytkownikiem końcowym w LiveAgent?
Aby sprawdzić, kim jest użytkownik końcowy, możesz to sprawdzić w panelu LiveAgent. Tam, obok listy poszczególnych zgłoszeń, znajdziesz informacje o aktualnych użytkownikach. Możesz regularnie śledzić historię każdego użytkownika. Dzięki temu jesteś na bieżąco z aktualnym saldem.
Jak przeprowadzić wywiad z klientem
Znasz wywiady z klientami? Dowiedz się, jaki jest sens przeprowadzania wywiadu z klientem i jak go stworzyć w 7 pojedynczych krokach.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.
Jak odpowiedzieć na prośbę klienta
Unikaj języka technicznego, zadawaj pytania uprzejmie, stosuj formatowanie dla ważnych informacji i zawsze sprawdzaj treść przed wysłaniem. Obsługa klienta to sztuka, więc stosuj się do tych wskazówek, aby zapewnić skuteczne wsparcie. Odkrywaj na własną rękę, testując wszystko w LiveAgent.