Nasz wyjątkowy zespół wsparcia klienta

Michaela

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 11:00 – 19:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 11:00 – 19:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Andrej

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa CET, Wiedeń)

Poniedziałek: 11:00 – 19:00
Wtorek: 09:00 – 17:00
Środa: 11:00 – 19:00
Czwartek: 09:00 – 17:00
Piątek: 09:00 – 17:00

Laura

Customer success manager

Laura’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 9:00 – 17:00
Tuesday: 11:00 – 19:00
Wednesday: 9:00 – 17:00
Thursday: 11:00 – 19:00
Friday: 9:00 – 17:00

John Gordon

Manager wsparcia klienta

Godziny pracy (strefa czasowa EST, Nowy Jork)

Poniedziałek: 9:00 – 17:00
Wtorek: 9:00 – 17:00
Środa: 9:00 – 17:00
Czwartek: 9:00 – 17:00
Piątek: 9:00 – 17:00

Beata

Customer success manager

Beata’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 11:00 – 19:00
Tuesday: 7:00 – 15:00
Wednesday: 11:00 – 19:00
Thursday: 7:00 – 15:00
Friday: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zWsparcie klienta
Popraw jakość Twojej obsługi klienta dzięki zaawansowanym funkcjom help desk, które pomogą Ci w personalizacji komunikacji i szybkim odpowiadaniu na pytania klientów.

Chcesz poprawić obsługę klienta?

Popraw jakość obsługi klienta dzięki wskazówkom i zaawansowanym funkcjom LiveAgent. Personalizuj, automatyzuj i zachwycaj klientów!

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Ogranicz zadania operacyjne i zwiększ zadowolenie klientów dzięki LiveAgent – najlepsze oprogramowanie help desk dla agencji. Wypróbuj za darmo!

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

Przenieś swoją obsługę klienta na wyższy poziom, migrując z Outlooka do LiveAgent. Zyskaj dostęp do zaawansowanych narzędzi, takich jak czat na żywo, call center i wsparcie 24/7, aby lepiej zarządzać komunikacją i zwiększać satysfakcję klientów. Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś i odkryj, jak LiveAgent może usprawnić Twoją obsługę klienta. Bezpieczna migracja danych i brak konieczności podawania karty kredytowej!

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x