Przenosisz się z Outlooka?

Chcesz przenieść swoją obsługę klienta na wyższy poziom? Pożegnaj się z Outlookiem i przeprowadź migrację danych do LiveAgent. Połącz swoje konta e-mail z naszym narzędziem, aby zwiększać satysfakcję klientów, lepiej śledzić ich żądania i szybciej je rozwiązywać.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie dla działu pomocy technicznej, zapewniające większą liczbą narzędzi, funkcji, integracji i wsparcia, które pomogą C dostarczyć najlepszą obsługę klienta z poziomu jednego panelu. Czytaj dalej i dowiedz się więcej, lub już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Korzyści migracji do LiveAgent

Mail envelope

Obsługa zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń organizuje całą komunikację według różnych standardów ważności

Support portal

Więcej narzędzi komunikacji

E-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet wsparcie w mediach społecznościowych

Voice customer support

Wsparcie 24/7

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, gdy potrzebujesz dodatkowych informacji lub rozwiązania problemu

Gear icon

Zwiększona wydajność

Wszystko jest zawarte w jednym rozwiązaniu, aby zaoszczędzić Twój czas i energię

Uzyskaj darmową migrację z Outlook

Migracja do LiveAgent nie musi oznaczać pozbycia się konta Microsoft Outlook. To integracja konta e-mail z LiveAgent i przeniesienie danych, dzięki czemu można je lepiej śledzić.

Jeśli nie masz pewności, jak przenieść wszystkie swoje dane z Outlooka do LiveAgent, skontaktuj się z nami po utworzeniu nowego konta, a z przyjemnością Ci pomożemy lub przeprowadzimy za Ciebie migrację danych. Proces migracji jest bezpieczny, więc nie musisz się martwić, że utracisz dane. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i daj nam znać, kiedy chcesz rozpocząć proces migracji!

Jakie dane możemy dla Ciebie przenieść?

Supervisor

Kontakty

Przenieś swoją listę kontaktów do LiveAgent

Mail envelope

E-maile

E-maile i inne rodzaje komunikacji z Outlooka

Tags - icon

Tagi

Tagi również mogą zostać przeniesione

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś informacje o opiniach

Więcej narzędzi dla lepszej pomocy technicznej

Twoja poczta e-mail może przekształcić się w zorganizowany system obsługi zgłoszeń, w którym możesz lepiej śledzić żądania klientów, oznaczać problemy jako rozwiązane i po prostu lepiej zarządzać działem pomocy. A poczta e-mail to dopiero początek!

Nasz system zgłoszeń obejmuje również inne narzędzia. Warto wspomnieć o najszybszym widżecie czatu na żywo dla Twojej strony internetowej, call center, bazie wiedzy czy nawet wsparciu mediów społecznościowych. Połącz swój Facebook Messenger, Twitter, Instagram lub Viber. Zapoznaj się z najważniejszymi kanałami, z których najczęściej korzystają klienci na całym świecie i śledź je na jednym pulpicie nawigacyjnym. Możesz usprawnić przepływ pracy dzięki większej liczbie integracji i skorzystać z różnych funkcji.

liveagent tools

Poznaj narzędzia, które oferujemy

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Jesteśmy tutaj dla Ciebie

Rozumiemy, jak ważne jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Właśnie dlatego dokładamy wszelkich starań, aby pomagać naszym klientom, gdy tego potrzebują. LiveAgent oferuje całodobową pomoc techniczną w obrębie wszystkich planów.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta ze świetnym wsparciem LiveAgent. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz informacji, gdy masz problem do rozwiązania, lub gdy chcesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z LiveAgent. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie i dowolnym miejscu – e-mail, baza wiedzy, call center, media społecznościowe lub czat na żywo pozostają do Twojej dyspozycji. Czy chcesz uzyskać świetne wsparcie w Twoim nowym dziale pomocy? Kliknij poniższy przycisk.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią o nas klienci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zMigracja z Outlook
E-mail to najbardziej preferowany sposób obsługi klienta. Agent jest przeszkolony w zakresie obsługi wiadomości e-mail, a także śledzenia, organizowania, ustalania priorytetów i przypisywania wiadomości e-mail.

Zgłoszenia e-mailowe

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.

Migracja do Liveagent jest łatwa dzięki jednej z naszych gotowych wtyczek. Liveagent jest dostępny w 43 różnych wersjach językowych i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Liveagent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.

Przenieś swoje dane do LiveAgent

Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowana niż chatboty, 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. LiveAgent oferuje różne funkcje, takie jak czat w czasie rzeczywistym i obsługę techniczną. Migracja do LiveAgent pozwala firmom tworzyć lepsze doświadczenia klientów dzięki rozwiązaniu omnichannel.

Zastanawiasz się nad zmianą Channels na inne oprogramowanie? Rozważ LiveAgent jako następne oprogramowanie pomocy technicznej. Przenieś swoje dane już teraz.

Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!

Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci przenieść Twoje dane z Novocall, bezpiecznie i bez wysiłku. Już dzisiaj dołącz do LiveAgent i zapewnij swoim klientom lepszą obsługę.

Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferujemy Ticket za €15/mc i Ticket+chat za €29/mc. Wypróbuj już teraz! Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie do pomocy technicznej dla firm. Jest najczęściej recenzowane i oceniane. Przenieś swoje dane z CallPage i dołącz do wielu zadowolonych klientów.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Już dziś przenieś swoje dane z LeadDesk do Liveagent.

Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?

Artykuły w magazynie Refresher skupiają się na millenialsach i młodych dorosłych oraz poruszają tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport. LiveAgent jest systemem obsługi klienta, który oferuje integrację z WhatsAppem i dobre narzędzia komunikacyjne, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo