Chcesz przenieść swoją obsługę klienta na wyższy poziom? Pożegnaj się z Outlookiem i przeprowadź migrację danych do LiveAgent. Połącz swoje konta e-mail z naszym narzędziem, aby zwiększać satysfakcję klientów, lepiej śledzić ich żądania i szybciej je rozwiązywać.
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie dla działu pomocy technicznej, zapewniające większą liczbą narzędzi, funkcji, integracji i wsparcia, które pomogą C dostarczyć najlepszą obsługę klienta z poziomu jednego panelu. Czytaj dalej i dowiedz się więcej, lub już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
System obsługi zgłoszeń organizuje całą komunikację według różnych standardów ważności
E-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet wsparcie w mediach społecznościowych
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, gdy potrzebujesz dodatkowych informacji lub rozwiązania problemu
Wszystko jest zawarte w jednym rozwiązaniu, aby zaoszczędzić Twój czas i energię
Migracja do LiveAgent nie musi oznaczać pozbycia się konta Microsoft Outlook. To integracja konta e-mail z LiveAgent i przeniesienie danych, dzięki czemu można je lepiej śledzić.
Jeśli nie masz pewności, jak przenieść wszystkie swoje dane z Outlooka do LiveAgent, skontaktuj się z nami po utworzeniu nowego konta, a z przyjemnością Ci pomożemy lub przeprowadzimy za Ciebie migrację danych. Proces migracji jest bezpieczny, więc nie musisz się martwić, że utracisz dane. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i daj nam znać, kiedy chcesz rozpocząć proces migracji!
Przenieś swoją listę kontaktów do LiveAgent
E-maile i inne rodzaje komunikacji z Outlooka
Tagi również mogą zostać przeniesione
Przenieś informacje o opiniach
Twoja poczta e-mail może przekształcić się w zorganizowany system obsługi zgłoszeń, w którym możesz lepiej śledzić żądania klientów, oznaczać problemy jako rozwiązane i po prostu lepiej zarządzać działem pomocy. A poczta e-mail to dopiero początek!
Nasz system zgłoszeń obejmuje również inne narzędzia. Warto wspomnieć o najszybszym widżecie czatu na żywo dla Twojej strony internetowej, call center, bazie wiedzy czy nawet wsparciu mediów społecznościowych. Połącz swój Facebook Messenger, Twitter, Instagram lub Viber. Zapoznaj się z najważniejszymi kanałami, z których najczęściej korzystają klienci na całym świecie i śledź je na jednym pulpicie nawigacyjnym. Możesz usprawnić przepływ pracy dzięki większej liczbie integracji i skorzystać z różnych funkcji.
Rozumiemy, jak ważne jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Właśnie dlatego dokładamy wszelkich starań, aby pomagać naszym klientom, gdy tego potrzebują. LiveAgent oferuje całodobową pomoc techniczną w obrębie wszystkich planów.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta ze świetnym wsparciem LiveAgent. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz informacji, gdy masz problem do rozwiązania, lub gdy chcesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z LiveAgent. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie i dowolnym miejscu – e-mail, baza wiedzy, call center, media społecznościowe lub czat na żywo pozostają do Twojej dyspozycji. Czy chcesz uzyskać świetne wsparcie w Twoim nowym dziale pomocy? Kliknij poniższy przycisk.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach