Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przenosisz się z Outlooka?

Chcesz przenieść swoją obsługę klienta na wyższy poziom? Pożegnaj się z Outlookiem i przeprowadź migrację danych do LiveAgent. Połącz swoje konta e-mail z naszym narzędziem, aby zwiększać satysfakcję klientów, lepiej śledzić ich żądania i szybciej je rozwiązywać.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie dla działu pomocy technicznej, zapewniające większą liczbą narzędzi, funkcji, integracji i wsparcia, które pomogą C dostarczyć najlepszą obsługę klienta z poziomu jednego panelu. Czytaj dalej i dowiedz się więcej, lub już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.

Korzyści migracji do LiveAgent

Mail envelope

Obsługa zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń organizuje całą komunikację według różnych standardów ważności

Support portal

Więcej narzędzi komunikacji

E-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet wsparcie w mediach społecznościowych

Voice customer support

Wsparcie 24/7

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, gdy potrzebujesz dodatkowych informacji lub rozwiązania problemu

Gear icon

Zwiększona wydajność

Wszystko jest zawarte w jednym rozwiązaniu, aby zaoszczędzić Twój czas i energię

Migracja z Outlook

Uzyskaj darmową migrację z Outlook

Migracja do LiveAgent nie musi oznaczać pozbycia się konta Microsoft Outlook. To integracja konta e-mail z LiveAgent i przeniesienie danych, dzięki czemu można je lepiej śledzić.

Jeśli nie masz pewności, jak przenieść wszystkie swoje dane z Outlooka do LiveAgent, skontaktuj się z nami po utworzeniu nowego konta, a z przyjemnością Ci pomożemy lub przeprowadzimy za Ciebie migrację danych. Proces migracji jest bezpieczny, więc nie musisz się martwić, że utracisz dane. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i daj nam znać, kiedy chcesz rozpocząć proces migracji!

Jakie dane możemy dla Ciebie przenieść?

Supervisor

Kontakty

Przenieś swoją listę kontaktów do LiveAgent

Mail envelope

E-maile

E-maile i inne rodzaje komunikacji z Outlooka

Tags

Tagi

Tagi również mogą zostać przeniesione

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś informacje o opiniach

Więcej narzędzi dla lepszej pomocy technicznej

Twoja poczta e-mail może przekształcić się w zorganizowany system obsługi zgłoszeń, w którym możesz lepiej śledzić żądania klientów, oznaczać problemy jako rozwiązane i po prostu lepiej zarządzać działem pomocy. A poczta e-mail to dopiero początek!

Nasz system zgłoszeń obejmuje również inne narzędzia. Warto wspomnieć o najszybszym widżecie czatu na żywo dla Twojej strony internetowej, call center, bazie wiedzy czy nawet wsparciu mediów społecznościowych. Połącz swój Facebook Messenger, Twitter, Instagram lub Viber. Zapoznaj się z najważniejszymi kanałami, z których najczęściej korzystają klienci na całym świecie i śledź je na jednym pulpicie nawigacyjnym. Możesz usprawnić przepływ pracy dzięki większej liczbie integracji i skorzystać z różnych funkcji.

liveagent tools

Poznaj narzędzia, które oferujemy

How to choose the right knowledge base tool

Jesteśmy tutaj dla Ciebie

Rozumiemy, jak ważne jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Właśnie dlatego dokładamy wszelkich starań, aby pomagać naszym klientom, gdy tego potrzebują. LiveAgent oferuje całodobową pomoc techniczną w obrębie wszystkich planów.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta ze świetnym wsparciem LiveAgent. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz informacji, gdy masz problem do rozwiązania, lub gdy chcesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z LiveAgent. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie i dowolnym miejscu – e-mail, baza wiedzy, call center, media społecznościowe lub czat na żywo pozostają do Twojej dyspozycji. Czy chcesz uzyskać świetne wsparcie w Twoim nowym dziale pomocy? Kliknij poniższy przycisk.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią o nas klienci

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo