Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?

Twoi agenci do spraw obsługi klienta nie mogą odpowiedzieć klientom na czas? Z oprogramowaniem pomocy technicznej LiveAgent, możesz znacznie zwiększyć szybkość swoich reakcji.

Z zaawansowanymi narzędziami i funkcjami takimi jak zautomatyzowane zasady, czat na żywo w ojczystym języku i wbudowane CRM możesz łączyć przestrzeń między usługą, którą zapewniasz, a usługą, której oczekują twoi klienci.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Szybciej odpowiadaj na zapytania

Jak szybka powinna być twoja reakcja?

Idealna szybkość reacji różni się w zależności od kanału i branży. Powinieneś jednak starać się odpowiedzieć klientowi jak najprędzej. Tego oczekuje przeciętny klient:

Email: 15min. – 1 godz.

Czat: 2 min. 40 sek.

Call center: 20 sek. – 5 min.

Media społecznościowe: 1 godz.

Przeciążony zbyt wieloma pytaniami?

Zwiększanie szybkości reakcji może być trudne, zwłaszcza jeśli masz dużą ilość dziennych zapytań klientów. Najlepsze rozwiązanie?

Oprogramowanie pomocy technicznej, które optymalizuje i organizuje wszystkie przychodzące prośby klientów według ważności i kanału. Zapytania z wielu kanałów (email, czat na żywo, media społecznościowe, call center) będą centralizowane w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której bezpieczny dostęp mogą mieć wszyscy członkowie twojego zespołu obsługi klienta.

Odpowiadaj na wiele zapytań jednocześnie z LiveAgent

Dlaczego powinieneś dążyć do zwiększania szybkości reakcji?

Ocena na 3 gwiazdki

Większa satysfakcja klienta

66% klientów deklaruje, że najlepsze co firma może zrobić, to szanować ich czas. Zrób to poprzez szybkie odpowiadanie swoim klientom, niezależnie od użytego kanału.

Focus on retention

Zwiększa prawdopodobieństwo utrzymania klienta

Szybkie reagowanie na prośby swoich klientów pomaga ich utrzymać. Nie daj swoim klientom szansy na rozważanie usług twojej konkurencji, tylko dlatego, że jesteś zbyt wolny.

Rosnący trend zwiększonej produktywności

Zwiększa przychody i sprzedaż

Szybkie reakcje w realnym czasie zwiększa przychody i sprzedaż. 79% firm twierdzi, że wprowadzenie czatu na żywo skutkowało wzrostem lojalności klientów, sprzedaży i przychodów.

Zwiększone zaufanie i lojalność klientów

Umacnia zaufanie i lojalność

Odpowiadanie na problemy i zapytania klienta umacnia jego zaufanie i lojalność, co skutuje ponownymi zakupami i satysfakcją.

Błyskawiczne odpowiedzi

Idealne narzędzie dla zwiększenia szybkości odpowiedzi

Podążaj drogą rozwiązania problemu twojego klienta podróżując przez różne kanały, jednocześnie pozostając w jednej hybrydowej grupie kuponów.

Zaoszczędź swoim pracownikom do 15 godzin pracy tygodniowo poprzez wykluczenie wymogu szukania danych klienta i historii rozmowy.

Zamień odwiedzających stronę na klientów w kilka sekund

LiveAgent szczyci się najszybszym czatem na rynku. Czatuj ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, wykorzystaj formy pre-czatu, formy offline, widok pisania na żywo i więcej.

Z LiveAgent, zwiększanie szybkości reakcji jest proste.

Korzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu, aby przekształcać odwiedzających w klientów
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Nigdy więcej przełączania aplikacji

Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instragrama, czy Vibera będą automatycznie zamieniane na kupony i przekierowywane do twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Zwiększanie szybkości reakcji? Bułka z masłem!

Peter Komornik

LiveAgent łączy znakomity czat na żywo, biletowanie i automatyzację, która umożliwia namzapewnianie wyjątowego wsparcia naszym klientom.

black Slido logo

Więcej narzędzi, które zwiększają czas reakcji

koło zębate

Zautomatyzowane zasady

Automatycznie kierowane kupony do odpowiednich agentów i działów. Wykorzystaj określone odpowiedzi, zasady czasowe i zasad umów o poziomie świadczenia usług.

Menedżer

Wbudowane oprogramowanie CRM

Miej dostęp i edytuj wszystkie informacje o kliencie jednym kliknięciem, a wszystko podczas odpowiadania na zapytania klienta w czasie rzeczywistym.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Czaty wewnętrzne, połączenia

Zablokowany? Zadzwoń albo rozmawiaj ze swoimi kolegami poprzez LiveAgent. Nie ma potrzeby używania zewnętrznych aplikacji.

Integrations pricing-icon

40+ integracji

LiveAgent integruje z ponad 40 innymi aplikacjami takimi jak Braintree, Shopify, czy Mailchimp, wykluczając potrzebę przełączania między różnymi kontami.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

Najczęściej recenzowane i najlepsze

Najczęściej przeglądany i oceniany jako #1

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych przedsiębiorstw w 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21,000 przedsiębiorstw z różnych branż wybrało LiveAgent dla potrzeb swoich klientów.

Pełen funkcji

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami i nieograniczonym dostosowywaniem, narzędzie łatwo adaptuje się do wymagań twojego przedsiębiorstwa.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, prosty w zainstalowaniu i użytkowaniu. Zacznij z LiveAgent w kilka minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Uzyskaj naszą profesjonalną pomoc techniczną za ustaloną miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy darmowy okres próbny, aby uzysać pełen dostęp do wszystkich możlwych narzędzi.

Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Kupon+czat

Idealny dla małych i średnich przedsiębiorstw

29 /mo
Nazwa pakietu

All-Inclusive

Idealny dla przedsiębiorstw wszelkich rozmiarów i wielkich korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
Artykuły powiązane zZwiększ szybkość reakcji
Agenci czatu na żywo to pracownicy, którzy odpowiadają na pytania i zapytania klientów za pośrednictwem czatu na żywo. Udzielają odpowiedzi klientom w czasie rzeczywistym.

Agenci czatu na żywo

Dowiedz się, kim są agenci czatu na żywo, jakie umiejętności muszą mieć i jak poprawić ich wydajność z pomocą LiveAgent."

Dowiedz się, jak prawidłowo obsługiwać komunikację z klientem; za pośrednictwem e-maili, czatów lub połączeń. Dowiedz się więcej w tym artykule.

Co to jest komunikacja z klientem?

Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!

Szablony obsługi klienta świetnie sprawdzają się w wielu firmach. Należy jednak brać pod uwagę indywidualne podejście do klienta.

Szablony obsługi klienta

Odkryj, jak szablony obsługi klienta mogą zrewolucjonizować Twoją komunikację! Dowiedz się, jak zaoszczędzić czas, zredukować błędy i zwiększyć satysfakcję pracowników, korzystając z gotowych szablonów. Przykłady i najlepsze praktyki pomogą Ci stworzyć spersonalizowane i skuteczne odpowiedzi, które poprawią spójność Twojej komunikacji. Odwiedź naszą stronę, by dowiedzieć się więcej!

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Buduj lojalność, rozwiązuj problemy i ulepszaj obsługę dzięki LiveAgent. Wypróbuj za darmo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x