Szukasz alternatywy dla Channels?

Dzięki LiveAgent, możesz zapewnić swojemu działowi obsługi klienta coś więcej, niż tylko centrum telefoniczne. Kontaktuj się ze swoimi klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, mediów społecznościowych i udostępniaj im informacje w naszej bazie wiedzy.

Zmiana jest łatwa, a cena przystępna.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Twoje call center otoczone różnymi kanałami klientów.
Wypróbuj LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Channels

Wyjdź poza ramy rozmów telefonicznych i zapewnij swoim klientom różne możliwości komunikacji. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe takie jak Facebook, Twitter i Instagram, centrum telefoniczne oraz baza wiedzy to narzędzia, których potrzebujesz, aby wzbogacić swój dział pomocy technicznej i zapewnić klientom większą wygodę.

Wszystko to w rozsądnej cenie, więc nie będziesz przepłacać. LiveAgent oferuje trzy doskonałe plany cenowe, które nie zrujnują Twojego budżetu.

Najszybszy widget czat na żywo

LiveAgent posiada najszybszy widget do czatu na żywo dostępny na rynku, z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy. Nie znajdziesz nic szybszego. Ekspresowy widget czatu umożliwia klientom szybkie dotarcie do Ciebie, prosto z Twojej strony internetowej.

Zmień użytkowników odwiedzających witrynę w płacących klientów i zwiększ ich zaangażowanie.

Najszybszy czat na żywo na rynku

Mamy coś dla każdego

Każda firma zasługuje na lepszą obsługę klienta

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Wsparcie centrum telefonicznego

Oprócz wielu innych funkcji, LiveAgent obsługuje również integrację z centrum telefonicznym. Konfiguracja jest szybka i łatwa!

Dymki czatu na żywo

Najszybszy czat na żywo

Z szybkością wyświetlania czatu wynoszącą 2,5 sekundy, nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku.

Rozwiązanie bogate w funkcje

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji sprawia, że praca jest łatwiejsza i przyjemniejsza.

Worek pieniędzy moneta dolary

Przystępne ceny

LiveAgent zapewnia dużą moc za rozsądną cenę. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów albo wybieraj osobne funkcje, tak by spersonalizować swój dział pomocy technicznej.

Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Niezawodne centrum telefoniczne

Oprócz innych środków komunikacji, nadal możesz zapewnić swoim klientom wsparcie telefoniczne. Konfiguracja zajmuje kilku minut. W zależności od preferencji możesz połączyć się przez przeglądarkę, telefon lub inny sprzęt.

Nie musisz korzystać z zewnętrznych dostawców, LiveAgent zajmie się wszystkim za Ciebie.

Chcesz ulepszyć swoje usługi?

Otrzymuj więcej i dawaj więcej! Zapoznaj się z naszymi świetnymi planami cenowymi i podejmij decyzję.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej, dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań blisko ze swoimi klientami i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Sprawdź, dlaczego firmy przeniosły się do LiveAgent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Porównaj LiveAgent z różnego oprogramowania call center

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Channels
    Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

    Darmowy czat internetowy

    LiveAgent oferuje darmowy czat internetowy dla firm, umożliwiając szybką i efektywną komunikację z klientami w czasie rzeczywistym. Platforma oferuje szablony, webinary i program lojalnościowy. Dzięki temu można zwiększyć zadowolenie klientów i poprawić wizerunek firmy.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Szukasz alternatywy dla Chaport?

    Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

    LiveAgent to więcej możliwości jeśli chodzi o obsługę klienta. To kompleksowe rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub dobierz pojedyncze funkcje.

    Szukasz alternatywy dla Vision?

    Zwiększ produktywność swojego zespołu i obsługuj klientów szybciej dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku. LiveAgent oferuje kompleksowe oprogramowanie wsparcia klienta dla wszystkich istotnych kanałów komunikacji.

    Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

    Szukasz alternatywy dla Samange?

    Oprogramowanie LiveAgent oferuje lepsze zarządzanie relacjami z klientami i obsługę wielokanałową, jest alternatywą dla Freshcaller i Intercom.

    Przekazywanie połączeń zadba o Twoje połączenia. Obsługiwane transfery czekają na zakończenie połączenia, dopóki nie zostanie ono odebrane, odrzucone lub po prostu nie odebrane przez innego agenta.

    Przekazywanie połączeń

    LiveAgent to kompleksowe narzędzie do komunikacji z klientami, które przyspiesza i usprawnia obsługę klienta i oferuje wiele funkcjonalności oraz integracji, zadowalając duże i małe biznesy. Firma prowadzi blog, oferuje szablony i słowniczek, a także posiada program lojalnościowy i newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia także bezpieczeństwo danych, przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności i oferuje darmową wersję testową. Narzędzie posiada uniwersalną skrzynkę odbiorczą i pomaga w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych przez różne kanały. Możliwe jest również przeniesienie danych z innych narzędzi, w tym z Teamwork Desk.

    Darmowy czat dla strony internetowej to część serwisu, w której użytkownicy mogą komunikować się z innymi w czasie rzeczywistym. Użytkownicy w jednym pokoju rozmów często mają wspólne zainteresowania.

    Darmowy czat dla stron internetowych

    "LiveAgent to narzędzie komunikacji online, oferujące wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe i rozmowy wideo. Darmowy czat dla stron internetowych to doskonałe narzędzie do obsługi klienta i zwiększania satysfakcji."

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x