Popraw czas odpowiedzi dzięki szybkiemu widżetowi czatu na żywo i wielokanałowemu systemowi zgłoszeń LiveAgent. Wybierz nasze oprogramowanie help desk i uzyskaj dostęp do systemu zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Vibera, WhatsAppa i media społecznościowe – Facebooka, Twittera i Instagrama.
Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się więcej o funkcjach LiveAgent lub zarejestruj się w naszym bezpłatnym, 14-dniowym okresie próbnym.
Funkcje | LiveAgent | Rocket.Chat |
---|---|---|
Obsługa zgłoszeń | ✅Tak | ✅Tak |
Czat na żywo | ✅Tak | ✅Tak |
Call center | ✅Tak | ❌Nie |
Samoobsługa | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ❌Nie | |
✅Tak | ✅Tak | |
✅Tak | ❌Nie | |
Viber | ✅Tak | ❌Nie |
✅Tak | ✅Tak | |
Baza wiedzy | ✅Tak | ❌Nie |
Forum dla klientów | ✅Tak | ❌Nie |
Automatyzacja i reguły | ✅Tak | ✅Tak |
API | ✅Tak | ✅Tak |
Menu głosowe (IVR) | ✅Tak | ❌Nie |
Połączenia wideo | ✅Tak | ❌Nie |
Nielimitowana historia | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczona ilość witryn | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość przycisków czatu | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili | ✅Tak | ✅Tak |
Nieograniczone nagrywanie połączeń | ✅Tak | ❌Nie |
Nieograniczone wsparcie 24/7 | ✅Tak | ✅Tak |
Uzyskaj dostęp do najszybszej aplikacji czatu na żywo z funkcjami, które sprawiają, że rozmowy z klientami to bułka z masłem. Po prostu dodaj przycisk czatu na swojej stronie internetowej i pozwól klientom kontaktować się z Tobą, kiedy tylko tego potrzebują.
Twoi agenci widzą, co piszą klienci jeszcze przed wysłaniem wiadomości. Proaktywne zaproszenia do czatu zwiększają zaangażowanie klientów. Monitoruj aktywność odwiedzających online, automatycznie przypisuj rozmowy na czacie i uzyskaj dostęp do całej historii czatów.
Usprawnij komunikację z klientami i zespołem dzięki dostępowi do wszystkich niezbędnych kanałów komunikacji. Zacznij dbać o swoich klientów za pośrednictwem e-mailowego systemu zgłoszeń, czatu na żywo, portalu klienta, call center, Vibera, WhatsAppa i mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Instagrama.
Wszystko jest uporządkowane w jednym systemie zgłoszeń, dzięki czemu możesz zapewnić najlepszą obsługę klienta, gdzie chcesz i kiedy chcesz.
Odkryj funkcje obsługi zgłoszeń i integracje z narzędziami, które kochasz.
Podstawowe funkcje komunikacyjne to dopiero początek – każde narzędzie i kanał komunikacji jest wspierany przez zaawansowane funkcje, które pomagają rozwiązywać problemy klientów.
LiveAgent obsługuje również ponad 70 integracji dla popularnych oprogramowań, które można wykorzystać do ujednolicenia przepływu pracy. Zapoznaj się z pełną listą funkcji każdego narzędzia oferowanego przez LiveAgent i dowiedz się, w jaki sposób mogą usprawnić Twoje procesy.
Pionierskie oprogramowanie
Założona w 2006 roku firma LiveAgent była pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i obsługi klienta. W 2021 roku LiveAgent była najlepiej ocenianym i najczęściej recenzowanym rozwiązaniem help desk, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz pamiętne doświadczenia klienta, które zwiększają przychody.
Zaskocz swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Sprzedawaj więcej dzięki klientom lojalnym Twojej marce.
Chcemy zapewniać doskonałe doświadczenia naszym klientom tak samo, jak ty. Dlatego nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24/7. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, czatu, telefonu lub sprawdź nasz portal klienta, jeśli chcesz rozwiązać problem lub uzyskać informacje.
Co więcej, nasze oprogramowanie oferujemy w rozsądnych cenach, więc nie musisz rujnować budżetu, aby zapewniać świetną obsługę klienta. Wypróbuj je i przekonaj się, dlaczego nasi klienci z różnych platform przeszli do LiveAgent.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Obejrzyj nasz film instruktażowy i dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić pracę Twojego działu obsługi klienta. Możesz również zapoznać się z jednym z naszych przystępnych planów cenowych lub rozpocząć bezpłatny, 14-dniowy okres próbny, aby poznać LiveAgent. Bez żadnych zobowiązań i podawania danych karty kredytowej.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.