Najlepsze alternatywy wsparcia samoobsługi

Zwiększ satysfakcję klientów i sprzedaż, udostępniając bezproblemowe opcje samoobsługi. Zaawansowane alternatywy samoobsługi oferują zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy za ułamek ceny.

Sprawdź nasze dokładne porównanie najlepszych opcji samoobsługi w oparciu o oceny użytkowników, funkcje i ceny.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Najlepsze alternatywy wsparcia samoobsługi
Slido green logo
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Wartość w danej cenie
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
Zendesk
$59-$199/mo
HelpJuice
$120-$369/mo
ZohoDesk
$18-$45/mo
Document 360
$49/mo
Katalogowanie/kategoryzacja
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Współpraca
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zarządzanie treścią
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Drzewo decyzyjne
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Strony dyskusyjne
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Wyszukiwanie pełnotekstowe
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zarządzanie bazą wiedzy
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Self Service Portal
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Funkcje
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Ogólna ocena
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Łatwość użycia
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Wartość w danej cenie
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Cena
$15-$39/mo
$59-$199/mo
$120-$369/mo
$18-$45/mo
$49/mo
Katalogowanie / kategoryzacja
Współpraca
Zarządzanie treścią
Drzewo decyzyjne
Strony dyskusyjne
Wyszukiwanie pełnotekstowe
Zarządzanie bazą wiedzy
Portal samoobsługowy

LiveAgent cieszy się zaufaniem ponad 30 000 firm

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
LiveAgent cieszy się zaufaniem ponad 30 000 firm
Slido green logo
Help desk templates

Stworzony dla rozwijających się firm

Nasza alternatywa samoobsługowego wsparcia została zaprojektowana tak, aby skalować się z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą działającą sezonowo, czy dużym przedsiębiorstwem, LiveAgent może dostosować się do Twoich potrzeb.

Intuicyjny interfejs, który jest łatwy w użyciu

Z łatwością twórz repozytoria wiedzy. Nasz intuicyjny interfejs użytkownika jest nowoczesny i elegancki, zapewniając przestrzeń i elastyczność do tworzenia pięknych, dobrze przemyślanych baz wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Nieograniczone miejsce na dane, dostęp i użytkownicy

Najlepsze alternatywy samoobsługi powinny zapewniać nieograniczone przechowywanie dokumentów i dostęp dla wszystkich klientów i członków Twojej organizacji. LiveAgent nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami za miejsce na dane, wizyty na stronie ani dodatkowe bazy wiedzy.

Obsługa wielu baz wiedzy

Nasza alternatywa wsparcia samoobsługowego może obsługiwać nieograniczoną liczbę wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy. Twórz plany wdrożeniowe, repozytoria pomocy technicznej dla wielu marek czy produktów i nie tylko.

LiveAgent portal cliente
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Dopasuj estetykę swojego projektu

Nasza alternatywa wsparcia samoobsługi oferuje wiele gotowych szablonów bazy wiedzy / portalu klienta, które można w dużym stopniu dostosować. Jeśli chcesz, aby były zgodne z wytycznymi projektowymi Twojej marki, użyj niestandardowego CSS/HTML.

 

Zintegrowany czat na żywo

Wzmocnij swój portal klienta dzięki naszemu zintegrowanemu czatowi na żywo. Daj klientom możliwość skontaktowania się, jeśli nie mogą znaleźć informacji, których szukają. Nasz czat integruje się z Twoją bazą wiedzy i w ostateczności może pokazywać użytkownikom przydatne artykuły, zanim nawiążą kontakt z marką.

Zintegrowany czat na żywo
Zintegrowany czat na żywo

Śledzenie zgłoszeń

Jeśli chodzi o alternatywne formy wsparcia samoobsługowego, przejrzystość ma kluczowe znaczenie. Zapewnij swoim klientom system śledzenia zgłoszeń, który umożliwia im przeglądanie wcześniejszych zgłoszeń, przesłanych zgłoszeń oraz postępów w rozwiązywaniu problemów.

Nasza alternatywa samoobsługowego wsparcia

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

To nie wszystko!

LiveAgent jest wyposażony w mnóstwo zaawansowanych funkcji, które pomogą poprawić obsługę klienta i sprzedaż. Nasza alternatywa samoobsługi obejmuje wbudowane call center , wielokanałowy system zgłoszeń , integracje z mediami społecznościowymi i natywny czat na żywo .

Customer service templates

Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo

Automatyzuj przyziemne, powtarzalne zadania za pomocą reguł automatyzacji wyzwalanych w czasie i zdarzeniach. Zacznij budować relacje z klientami, zamiast koncentrować się na zadaniach, które można zautomatyzować za pomocą kilku kliknięć.

Zwiększ sprzedaż dzięki rzeczywistym analizom danych

Zoptymalizuj strategię usług na podstawie danych w czasie rzeczywistym. Zachwyć klientów bezproblemowymi opcjami samoobsługi, pozostając dostępnym do pomocy w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach komunikacji.

Reports-Liveagent-feature
LiveAgent CRM integrations

Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych danych dzięki naszemu CRM

Zapewnij szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę dzięki naszemu wbudowanemu CRM. Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych informacji o klientach za pomocą jednego kliknięcia, w tym wcześniejszych zamówień i zapytań we wszystkich kanałach komunikacji.

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo