Zwiększ satysfakcję klientów i sprzedaż, udostępniając bezproblemowe opcje samoobsługi. Zaawansowane alternatywy samoobsługi oferują zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy za ułamek ceny.
Sprawdź nasze dokładne porównanie najlepszych opcji samoobsługi w oparciu o oceny użytkowników, funkcje i ceny.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Nasza alternatywa samoobsługowego wsparcia została zaprojektowana tak, aby skalować się z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą działającą sezonowo, czy dużym przedsiębiorstwem, LiveAgent może dostosować się do Twoich potrzeb.
Z łatwością twórz repozytoria wiedzy. Nasz intuicyjny interfejs użytkownika jest nowoczesny i elegancki, zapewniając przestrzeń i elastyczność do tworzenia pięknych, dobrze przemyślanych baz wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.
Najlepsze alternatywy samoobsługi powinny zapewniać nieograniczone przechowywanie dokumentów i dostęp dla wszystkich klientów i członków Twojej organizacji. LiveAgent nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami za miejsce na dane, wizyty na stronie ani dodatkowe bazy wiedzy.
Nasza alternatywa wsparcia samoobsługowego może obsługiwać nieograniczoną liczbę wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy. Twórz plany wdrożeniowe, repozytoria pomocy technicznej dla wielu marek czy produktów i nie tylko.
Nasza alternatywa wsparcia samoobsługi oferuje wiele gotowych szablonów bazy wiedzy / portalu klienta, które można w dużym stopniu dostosować. Jeśli chcesz, aby były zgodne z wytycznymi projektowymi Twojej marki, użyj niestandardowego CSS/HTML.
Wzmocnij swój portal klienta dzięki naszemu zintegrowanemu czatowi na żywo. Daj klientom możliwość skontaktowania się, jeśli nie mogą znaleźć informacji, których szukają. Nasz czat integruje się z Twoją bazą wiedzy i w ostateczności może pokazywać użytkownikom przydatne artykuły, zanim nawiążą kontakt z marką.
Jeśli chodzi o alternatywne formy wsparcia samoobsługowego, przejrzystość ma kluczowe znaczenie. Zapewnij swoim klientom system śledzenia zgłoszeń, który umożliwia im przeglądanie wcześniejszych zgłoszeń, przesłanych zgłoszeń oraz postępów w rozwiązywaniu problemów.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent jest wyposażony w mnóstwo zaawansowanych funkcji, które pomogą poprawić obsługę klienta i sprzedaż. Nasza alternatywa samoobsługi obejmuje wbudowane call center , wielokanałowy system zgłoszeń , integracje z mediami społecznościowymi i natywny czat na żywo .
Automatyzuj przyziemne, powtarzalne zadania za pomocą reguł automatyzacji wyzwalanych w czasie i zdarzeniach. Zacznij budować relacje z klientami, zamiast koncentrować się na zadaniach, które można zautomatyzować za pomocą kilku kliknięć.
Zoptymalizuj strategię usług na podstawie danych w czasie rzeczywistym. Zachwyć klientów bezproblemowymi opcjami samoobsługi, pozostając dostępnym do pomocy w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach komunikacji.
Zapewnij szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę dzięki naszemu wbudowanemu CRM. Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych informacji o klientach za pomocą jednego kliknięcia, w tym wcześniejszych zamówień i zapytań we wszystkich kanałach komunikacji.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach