Wersja próbna

Najlepsze alternatywy wsparcia samoobsługi

Zwiększ satysfakcję klientów i sprzedaż, zapewniając bezproblemowe opcje samoobsługi. Zaawansowane alternatywy samoobsługi oferują zintegrowane bazy wiedzy, portale klientów i opcje współpracy w niskiej cenie.

Sprawdź nasze dokładne porównanie najlepszych opcji samoobsługi na podstawie ocen użytkowników, funkcji i cen.

 

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Ogólna ocena
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.7
Łatwość użycia
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
HelpJuice
4.6
ZohoDesk
4.4
Document 360
4.7
Obsługa klienta
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
HelpJuice
4.8
ZohoDesk
4.3
Document 360
4.9
Wartość w danej cenie
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
HelpJuice
4.7
ZohoDesk
4.5
Document 360
4.6
Cena
LiveAgent
$15-$39/mo
Zendesk
$59-$199/mo
HelpJuice
$120-$369/mo
ZohoDesk
$18-$45/mo
Document 360
$49/mo
Katalogowanie/kategoryzacja
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Współpraca
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zarządzanie treścią
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Drzewo decyzyjne
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Strony dyskusyjne
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Wyszukiwanie pełnotekstowe
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Zarządzanie bazą wiedzy
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Self Service Portal
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Funkcje
LiveAgent
Zendesk
HelpJuice
ZohoDesk
Document 360
Ogólna ocena
4.7
4.3
4.7
4.5
4.7
Łatwość użycia
4.6
4.3
4.6
4.4
4.7
Obsługa klienta
4.7
4.2
4.8
4.3
4.9
Wartość w danej cenie
4.7
4.1
4.7
4.5
4.6
Cena
$15-$39/mo
$59-$199/mo
$120-$369/mo
$18-$45/mo
$49/mo
Katalogowanie / kategoryzacja
Współpraca
Zarządzanie treścią
Drzewo decyzyjne
Strony dyskusyjne
Wyszukiwanie pełnotekstowe
Zarządzanie bazą wiedzy
Portal samoobsługowy

LiveAgent cieszy się zaufaniem ponad 30 000 firm

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Help desk templates

Stworzony dla rozwijających się firm

Nasza alternatywa wsparcia samoobsługowego została zaprojektowana tak, aby skalować się z Twoją firmą. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą, która działa sezonowo, czy dużym przedsiębiorstwem, LiveAgent może dostosować się do Twoich potrzeb.

 

Intuicyjny interfejs, który jest łatwy w użyciu

Z łatwością twórz bazy wiedzy. Nasz intuicyjny interfejs użytkownika jest nowoczesny i elegancki, zapewniając przestrzeń i elastyczność do tworzenia pięknych, dobrze przemyślanych baz wiedzy za pomocą edytora WYSIWYG.

 

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Nieograniczone miejsce na dane, dostęp i użytkownicy

Najlepsze alternatywy samoobsługi powinny zapewniać nieograniczone przechowywanie dokumentów i dostęp dla wszystkich klientów i członków Twojej organizacji. LiveAgent nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami za miejsce na dane, wizyty na stronie ani dodatkowe bazy wiedzy.

 

Obsługa wielu baz wiedzy

Nasza alternatywa wsparcia samoobsługowego może obsługiwać nieograniczoną liczbę wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy. Twórz plany wdrożeniowe, repozytoria pomocy technicznej dla wielu marek czy produktów i nie tylko.

 

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Dopasuj estetykę swojego projektu

Nasza alternatywa wsparcia samoobsługi oferuje wiele gotowych szablonów bazy wiedzy / portalu klienta, które można w dużym stopniu dostosować. Jeśli chcesz, aby były zgodne z wytycznymi projektowymi Twojej marki, użyj niestandardowego CSS / HTML.

 

Zintegrowany czat na żywo

Wzmocnij swój portal klienta dzięki naszemu zintegrowanemu czatowi na żywo. Daj klientom możliwość skontaktowania się, jeśli nie mogą znaleźć informacji, których szukają. Nasz czat integruje się z Twoją bazą wiedzy i w ostateczności może pokazywać użytkownikom przydatne artykuły, zanim nawiążą kontakt z marką.

 

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Śledzenie zgłoszeń

Jeśli chodzi o alternatywne formy wsparcia samoobsługowego, przejrzystość ma kluczowe znaczenie. Zapewnij swoim klientom system śledzenia zgłoszeń, który umożliwia im przeglądanie wcześniejszych zgłoszeń, przesłanych zgłoszeń oraz postępów w rozwiązywaniu problemów.

 

Nasza alternatywa samoobsługowego wsparcia

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

To nie wszystko!

LiveAgent jest wyposażony w mnóstwo zaawansowanych funkcji, które pomogą usprawnić obsługę klienta i sprzedaż. Nasza alternatywa samoobsługowego wsparcia obejmuje wbudowane centrum telefoniczne, wielokanałową obsługę zgłoszeń, integracje z mediami społecznościowymi i natywny czat na żywo.

 

Customer service templates

Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo

Automatyzuj przyziemne, powtarzalne zadania za pomocą reguł automatyzacji wyzwalanych w czasie i zdarzeniach. Zacznij budować relacje z klientami, zamiast koncentrować się na zadaniach, które można zautomatyzować za pomocą kilku kliknięć.

 

Zwiększ sprzedaż dzięki rzeczywistym analizom danych

Zoptymalizuj strategię usług na podstawie danych w czasie rzeczywistym. Zachwyć klientów bezproblemowymi opcjami samoobsługi, pozostając dostępnym do pomocy w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach komunikacji.

 

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych danych dzięki naszemu CRM

Zapewnij szybką, spersonalizowaną i kompetentną obsługę dzięki naszemu wbudowanemu CRM. Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych informacji o klientach za pomocą jednego kliknięcia, w tym wcześniejszych zamówień i zapytań we wszystkich kanałach komunikacji.

 

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.