Szukasz alternatywy dla Gmail?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Gmail na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojej internetowej poczty elektronicznej?

Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych, powszechnie używanych usług poczty elektronicznej. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowego miejsca na dane, przycisku cofania wysyłania oraz dodatkowych, przydatnych funkcji takich jak odkładanie, tagi czy foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie dla poczty elektronicznej dla osób indywidualnych. Sprawia, że wszystko jest przejrzyste i zorganizowane.

Jednak jeśli chodzi o używanie Gmail w celach biznesowych – a zwłaszcza dla obsługi klienta – pojawiają się ograniczenia. Niestety, Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z wielokanałowymi integracjami ani panelu współdzielonego przez wielu agentów. Obie te funkcje są podstawowymi funkcjami obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla Twojego zespołu wsparcia, LiveAgent może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Importuj swoje wiadomości e-mail do LiveAgent i korzystaj z naszego
wielokanałowego rozwiązania dla obsługi klienta

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Potężne funkcje help desk

Weź pod uwagę LiveAgent jako alternatywę Gmail dla swojej firmy. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji help desk i ponad 40 integracji. Wykorzystaj potężne funkcje analityki i raportowania, grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.

Pozwól LiveAgent rozprawić się z najtrudniejszymi zadaniami, a Ty skup się na budowaniu wartościowych relacji z klientami.

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Zacznij używać uniwersalnej skrzynki odbiorczej w swojej firmie i ciesz się następującymi korzyściami:

Większa satysfakcja klientów

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.

Poprawa produktywności Twoich agentów

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Punkt kontaktu

Twój zespół obsługi klienta może rozwiązywać wszystkie zapytania klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy kompleksowe wsparcie przy migracji z większości popularnych rozwiązań help desk.

Mockup-Mail accounts connection

Wykorzystaj moc uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Idealne oprogramowanie obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać wielokanałowe integracje i zapewniać dodatkowe funkcje help desk takie jak automatyzacja. To właśnie oferuje uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki odbiorczej. Pozwala na wysyłanie i otrzymywanie wiadomości z wielu kanałów takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe czy nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę współdzielenia konta czy monitorowania urządzenia. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie przekazywane do panelu LiveAgent, tak aby wszyscy agenci mogli je zobaczyć oraz na nie odpowiedzieć.

Uniwersalna skrzynka odbiorcza pozwala Ci dodawać tagi, przypomnienia, wewnętrzne notatki, automatycznie przypisywać zgłoszenia określonym działom lub agentom i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent.

Wykorzystaj hybrydowy system zgłoszeń

Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy system zgłoszeń, który jest kluczową funkcją oprogramowania obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy system obsługi zgłoszeń sprawia, że wszystkie zgłoszenia wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacji, z którego pochodzą. System zgłoszeń pozwala na śledzenie ścieżki klientów na różnych kanałach, jednak wszystkie ich zapytania zawsze zamieniane są w takie samo hybrydowe zgłoszenie. Dzięki temu zawsze masz dostęp do wszystkich ważnych informacji o Twoich klientach i ich problemach.

Mockup-Ticketing
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatyzuj zadania, aby oszczędzać czas

Automatyzacja jest funkcją kluczową dla obsługi klienta, ponieważ pomaga zaoszczędzić wiele czasu. Pozwala na automatyzację zwykłych zadań, tworzenie przepływów pracy oraz spersonalizowanych reguł automatyzacji dostosowanych do potrzeb Twojego biznesu.

Na przykład, reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) poszczególnym agentom lub działom. Ty musisz jedynie wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą działać w oparciu o dowolny parametr zgłoszenia, zdarzenie lub warunek czasowy.

Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą Gmail dla Twojej firmy z naszym darmowym, 14-dniowym okresem próbnym. Nie wymagamy karty kredytowej. 

Popraw swoją obsługę klienta

LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla Gmail. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei oraz Uniwersytet Oksfordzki i zapewniaj obsługę klienta światowej klasy. Z LiveAgent to proste. Rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

LiveAgent rozwiązuje problemy z obsługą klienta

12% Amerykanów za główny powód frustracji spowodowanej obsługą klienta uznaje „brak prędkości”. Statista

Media społecznościowe zintegrowane z oprogramowaniem pomocy technicznej

72% konsumentów uważa wyjaśnianie swojego problemu wielu osobom za złą obsługę klienta. Dimensional Research

Prosta i sprawna obsługa klienta

Migracja klientów

Jedna trzecia klientów twierdzi, że rozważyliby zmianę firmy już po pierwszym incydencie ze złą obsługą klienta. American Express

72% konsumentów mówi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują od agentów, by „wiedzieli, kim są, co zakupili i znali ich wcześniejsze sprawy”. Microsoft

Zobacz, dlaczego firmy przechodzą do LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi rozwiązaniami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Gmail
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x