Można śmiało powiedzieć, że Gmail jest jedną z najpopularniejszych, powszechnie używanych usług poczty elektronicznej. Wszyscy przyzwyczailiśmy się do darmowego miejsca na dane, przycisku cofania wysyłania oraz dodatkowych, przydatnych funkcji takich jak odkładanie, tagi czy foldery. Powiedzielibyśmy nawet, że Gmail to idealne rozwiązanie dla poczty elektronicznej dla osób indywidualnych. Sprawia, że wszystko jest przejrzyste i zorganizowane.
Jednak jeśli chodzi o używanie Gmail w celach biznesowych – a zwłaszcza dla obsługi klienta – pojawiają się ograniczenia. Niestety, Gmail nie obsługuje uniwersalnej skrzynki odbiorczej z wielokanałowymi integracjami ani panelu współdzielonego przez wielu agentów. Obie te funkcje są podstawowymi funkcjami obsługi klienta. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla Twojego zespołu wsparcia, LiveAgent może być odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.
Weź pod uwagę LiveAgent jako alternatywę Gmail dla swojej firmy. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji help desk i ponad 40 integracji. Wykorzystaj potężne funkcje analityki i raportowania, grywalizacji lub wbudowanej bazy wiedzy.
Pozwól LiveAgent rozprawić się z najtrudniejszymi zadaniami, a Ty skup się na budowaniu wartościowych relacji z klientami.
Zacznij używać uniwersalnej skrzynki odbiorczej w swojej firmie i ciesz się następującymi korzyściami:
LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów oraz podnosi współczynniki konwersji.
Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Twój zespół obsługi klienta może rozwiązywać wszystkie zapytania klientów z wielu kanałów w jednym miejscu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie przy migracji z większości popularnych rozwiązań help desk.
Idealne oprogramowanie obsługi klienta powinno być przejrzyste i łatwo dostępne dla wszystkich agentów w Twoim dziale. Powinno obsługiwać wielokanałowe integracje i zapewniać dodatkowe funkcje help desk takie jak automatyzacja. To właśnie oferuje uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent to inteligentniejsza wersja Twojej obecnej skrzynki odbiorczej. Pozwala na wysyłanie i otrzymywanie wiadomości z wielu kanałów takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe czy nawet połączenia głosowe i wideo. Eliminuje potrzebę współdzielenia konta czy monitorowania urządzenia. Wszystkie nowe zgłoszenia są automatycznie przekazywane do panelu LiveAgent, tak aby wszyscy agenci mogli je zobaczyć oraz na nie odpowiedzieć.
Uniwersalna skrzynka odbiorcza pozwala Ci dodawać tagi, przypomnienia, wewnętrzne notatki, automatycznie przypisywać zgłoszenia określonym działom lub agentom i wiele więcej. Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent.
Jeśli szukasz alternatywy Gmail dla swojego biznesu, weź pod uwagę LiveAgent. LiveAgent wykorzystuje hybrydowy system zgłoszeń, który jest kluczową funkcją oprogramowania obsługi klienta, ponieważ zwiększa produktywność agentów. Hybrydowy system obsługi zgłoszeń sprawia, że wszystkie zgłoszenia wyglądają tak samo, niezależnie od kanału komunikacji, z którego pochodzą. System zgłoszeń pozwala na śledzenie ścieżki klientów na różnych kanałach, jednak wszystkie ich zapytania zawsze zamieniane są w takie samo hybrydowe zgłoszenie. Dzięki temu zawsze masz dostęp do wszystkich ważnych informacji o Twoich klientach i ich problemach.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Automatyzacja jest funkcją kluczową dla obsługi klienta, ponieważ pomaga zaoszczędzić wiele czasu. Pozwala na automatyzację zwykłych zadań, tworzenie przepływów pracy oraz spersonalizowanych reguł automatyzacji dostosowanych do potrzeb Twojego biznesu.
Na przykład, reguły automatyzacji mogą automatycznie przypisywać zgłoszenia (na dowolnym etapie) poszczególnym agentom lub działom. Ty musisz jedynie wybrać „wyzwalacz”, a reguła zostanie wykonana. W LiveAgent reguły automatyzacji mogą działać w oparciu o dowolny parametr zgłoszenia, zdarzenie lub warunek czasowy.
Zdecyduj, czy LiveAgent jest dobrą alternatywą Gmail dla Twojej firmy z naszym darmowym, 14-dniowym okresem próbnym. Nie wymagamy karty kredytowej.
LiveAgent jest najczęściej i najwyżej ocenianym oprogramowaniem help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dlatego to świetna alternatywa dla Gmail. Dołącz do firm takich jak Yamaha, BMW, Huawei oraz Uniwersytet Oksfordzki i zapewniaj obsługę klienta światowej klasy. Z LiveAgent to proste. Rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.
12% Amerykanów za główny powód frustracji spowodowanej obsługą klienta uznaje „brak prędkości”. Statista
72% konsumentów uważa wyjaśnianie swojego problemu wielu osobom za złą obsługę klienta. Dimensional Research
Jedna trzecia klientów twierdzi, że rozważyliby zmianę firmy już po pierwszym incydencie ze złą obsługą klienta. American Express
72% konsumentów mówi, że kontaktując się z obsługą klienta, oczekują od agentów, by „wiedzieli, kim są, co zakupili i znali ich wcześniejsze sprawy”. Microsoft
Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi rozwiązaniami? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.