Partner
Co to jest Office Maker?
Office Maker to lokalny operator usług cyfrowych dla usług głosowych/Internetu/chmury.
Dzięki dostarczanym przez nas rozwiązaniom i innowacyjnym technologiom spełniamy jedno z głównych oczekiwań organizacji pragnących mieć jeden punkt kontaktu do zarządzania tematami telefonii, internetu, chmury i bezpieczeństwa komputerowego.
Wykonuj i odbieraj połączenia w LiveAgent dzięki naszej prostej i ekonomicznej ofercie SIP Trunk, w pełni kontrolowanej online z poziomu interfejsu klienta.
Aktywuj linie telefoniczne i wybierz numery za pomocą kilku kliknięć za pomocą naszego narzędzia online i zachowaj kontrolę nad swoją telefonią.
ZARZĄDZANIE NUMERAMI TELEFONU
- Nadawanie numerów geograficznych lub niegeograficznych (08 i 09)
- Możliwość przenoszenia Twoich numerów telefonów do wszystkich operatorów
- Nadawanie numerów międzynarodowych
- Rejestracja w katalogach Yellow Pages
- Zarządzanie numerami alarmowymi (15, 17, 18, 112 itd.)
KONTROLA PALCA
- Personalizacja prezentacji liczb
- Ustawienia przekierowania połączeń bezwarunkowych i alarmowych
- Filtrowanie niechcianych rozmówców
- Ograniczenie połączeń wychodzących przez użytkownika
Prosty, niski koszt i bez zobowiązań:
Trunk SIP jest subskrybowany zgodnie z żądaną liczbą połączeń wychodzących. Dla każdego subskrybowanego połączenia wychodzącego program Office Maker oferuje połączenie przychodzące.
Przykład: Jeśli korzystasz z 15 SIP Trunk, możesz wykonać do 15 jednoczesnych połączeń wychodzących (jeśli nie ma więcej niż 15 połączeń przychodzących w tym samym czasie) i odbierać do 30 jednoczesnych połączeń przychodzących (jeśli nie ma połączeń wychodzących na o tym samym czasie).
- Trunk SIP à la carte: 3€HT/miesiąc/kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny: 13€HT/Miesiąc/Kanał
- Trunk SIP Unlimited stacjonarny i mobilny: 19,99 € HT/Miesiąc/Kanał
Zamów linię tutaj: https://officemaker.fr/ telefon-sur-ip/trunk-sip/
Jak możesz z niego korzystać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Office Maker to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Office Maker zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i pojawieniem się oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Call center są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Office Maker z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Office Maker jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Numery. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Kreator pakietu Office z listy dostawców VoIP.

- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Office Maker lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Oprogramowanie do monitorowania połączeń
LiveAgent to platforma dla biznesów oferująca narzędzia do zarządzania danymi, wsparcie klientów, budowanie relacji z nimi oraz tworzenie kampanii marketingowych. Firma ma liczne wyróżnienia i certyfikaty oraz oferuje program lojalnościowy dla partnerów VoIP. Na stronie można znaleźć bogaty zasób materiałów edukacyjnych, takich jak blog i szablony, a także skorzystać z opcji testowania wersji bezpłatnej.
Yootel to operator VoIP, który oferuje wysokiej jakości usługi telefoniczne dla firm. Firma zapewnia użytkownikom dostęp do wielu funkcji, w tym telefonię IP dla firm Centrex, Trunk Sip, ujednoliconą komunikację i rozwiązania do zarządzania centrami kontaktowymi. Yootel może być łatwo zintegrowany z platformą call center LiveAgent, dzięki czemu firma może poprawić swoje relacje z klientami i zarządzać połączeniami z niestandardowymi drzewami IVR, transferami połączeń i nagrywaniem rozmów.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.