Przenosisz sie z LivePerson?

Jeśli chcesz przenieść swoją listę zgłoszeń, bazę wiedzy, czat na żywo i nie tylko z LivePerson do LiveAgent, jesteś we właściwym miejscu.

Oferujemy Ci bezpłatna migracja z LivePerson do LiveAgent z pomocą naszego zespołu pomocy technicznej. Proces migracji jest szybki i bezpieczny. Przeczytaj więcej o migracji z LivePerson.

Jakie dane możesz przenieść korzystając z naszej usługi migracji pomocy technicznej?

Supervisor

Ludzie

Przenieś dowolną ilość osób, profile agentów oraz kontakty klientów.

Zgłoszenie serwisowe

Tickety

Przenieś tickety, ich historię oraz wszystkie informacje które ich dotyczą.

Tagi

Tagi

Przenieś tagi i działy.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Informacje o doświadczeniach klientów, komentarze i opinie.

Maksymalny czas w kolejce

Bezpłatna migracja z LivePerson

Mimo że, LivePerson wykonuje świetną robotę, rozumiemy że nie każde oprogramowanie dla obsługi klienta musi pasować każdemu. Przenieś swój dział pomocy technicznej z LivePerson do LiveAgent. Możesz zachować swoje dane i zapewnić doskonałą obsługę klienta za pomocą innego oprogramowania. Skup się na targetach dzięki LiveAgent.

Zalety pełnej migracji z LivePerson do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetna obsługa klienta

Nasze wsparcie działa nie tylko przez kilka godzin dziennie, ale przez całą dobę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, zawsze gdy nas potrzebujesz.

Pomoc internetowa ikona

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

Tickety, czat na żywo, baza wiedzy, centrum telefoniczne lub wsparcie w mediach społecznościowych? To wszystko znajdziesz u nas i będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę klienta.

Raporty

Oszczędzaj więcej i zarabiaj więcej

Zwiększ zwrot z inwestycji i oszczędzaj fundusze, wybierając odpowiedni plan dla przedsiębiorstw.

Sandbox

Wiele obsługiwanych języków

W momencie w któtym Twoje oprogramowanie jest w języku którym posługujesz się Ty i Twoi klienci – wszystko jest łatwiejsze.

Zerknij na funkcjonalność LiveAgent

Zapewnij doskonałą obsługę klienta

Twój dział pomocy powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne narzędzia, abyś mógł skupić się na zapewnieniu doskonałej obsługi i doświadczeniach klienta. Ulepsz swój dział obsługi klienta, zapewniając mu niezawodny czat na żywo, centrum telefoniczne, bazę wiedzy oraz obsługę mediów społecznościowych (nawet Instagram) i wiele więcej.

Ponadto, dołożymy wszelkich starań aby dawać przykład i zapewniać najlepszą obsługę naszych klientów. Oferujemy całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie, a my Ci pomożemy.

zainspiruj się

Jak wygląda obsługa klienta LiveAgent?

Zwiększ dostępność

Gotowy aby przenieść się z LivePerson do LiveAgent?

Jeśli chcesz nas wypróbować, kliknij przycisk poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej i zapytaj o niestandardową migrację z LivePerson.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Artykuły powiązane zMigracja z LivePerson
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x