Przenosisz sie z LivePerson?

Jeśli chcesz przenieść swoją listę zgłoszeń, bazę wiedzy, czat na żywo i nie tylko z LivePerson do LiveAgent, jesteś we właściwym miejscu.

Oferujemy Ci bezpłatna migracja z LivePerson do LiveAgent z pomocą naszego zespołu pomocy technicznej. Proces migracji jest szybki i bezpieczny. Przeczytaj więcej o migracji z LivePerson.

Jakie dane możesz przenieść korzystając z naszej usługi migracji pomocy technicznej?

Supervisor

Ludzie

Przenieś dowolną ilość osób, profile agentów oraz kontakty klientów.

Mail envelope

Tickety

Przenieś tickety, ich historię oraz wszystkie informacje które ich dotyczą.

Tags - icon

Tagi

Przenieś tagi i działy.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Informacje o doświadczeniach klientów, komentarze i opinie.

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z LivePerson

Mimo że, LivePerson wykonuje świetną robotę, rozumiemy że nie każde oprogramowanie dla obsługi klienta musi pasować każdemu. Przenieś swój dział pomocy technicznej z LivePerson do LiveAgent. Możesz zachować swoje dane i zapewnić doskonałą obsługę klienta za pomocą innego oprogramowania. Skup się na targetach dzięki LiveAgent.

Zalety pełnej migracji z LivePerson do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetna obsługa klienta

Nasze wsparcie działa nie tylko przez kilka godzin dziennie, ale przez całą dobę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, zawsze gdy nas potrzebujesz.

Web helpdesk icon

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

Tickety, czat na żywo, baza wiedzy, centrum telefoniczne lub wsparcie w mediach społecznościowych? To wszystko znajdziesz u nas i będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę klienta.

Reports

Oszczędzaj więcej i zarabiaj więcej

Zwiększ zwrot z inwestycji i oszczędzaj fundusze, wybierając odpowiedni plan dla przedsiębiorstw.

Sandbox

Wiele obsługiwanych języków

W momencie w któtym Twoje oprogramowanie jest w języku którym posługujesz się Ty i Twoi klienci – wszystko jest łatwiejsze.

Zerknij na funkcjonalność LiveAgent

Zapewnij doskonałą obsługę klienta

Twój dział pomocy powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne narzędzia, abyś mógł skupić się na zapewnieniu doskonałej obsługi i doświadczeniach klienta. Ulepsz swój dział obsługi klienta, zapewniając mu niezawodny czat na żywo, centrum telefoniczne, bazę wiedzy oraz obsługę mediów społecznościowych (nawet Instagram) i wiele więcej.

Ponadto, dołożymy wszelkich starań aby dawać przykład i zapewniać najlepszą obsługę naszych klientów. Oferujemy całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie, a my Ci pomożemy.

get inspired

Jak wygląda obsługa klienta LiveAgent?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

increase availability

Gotowy aby przenieść się z LivePerson do LiveAgent?

Jeśli chcesz nas wypróbować, kliknij przycisk poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej i zapytaj o niestandardową migrację z LivePerson.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Migracja z LivePerson
Referencje - Sociamonials

Referencje - Sociamonials

Firma Sociamonials jest świetną alternatywą dla ZenDesk LiveAgent. Craig Sherman, CEO w Sociamonials, pochwala ich usługi. LiveAgent tworzy konto dla użytkownika i wyśle na adres mailowy dane do logowania. Strona używa plików cookie i oferuje rozmowę na czacie oraz formularz kontaktowy.

Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent jest bardzo dobrze ocenianym narzędziem do komunikacji z klientami. Firmy, takie jak Huawei, BMW, Yamaha i O2, korzystają z niego. Według opinii użytkowników, LiveAgent przyspieszył komunikację z klientami, zwiększył satysfakcję klientów i poprawił współczynnik konwersji płatnych klientów. Będziesz w dobrych rękach, korzystając z LiveAgenta.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Funkcja załączników w narzędziu LiveAgent pozwala na łatwe dodawanie plików do zgłoszeń, czatów, formularzy i artykułów. Obsługiwane są wszystkie typy plików, ale można ograniczyć ich typy i rozmiary w ustawieniach. LiveAgent umożliwia przeciąganie i upuszczanie plików oraz korzystanie z funkcji przeciągnij i upuść. Wszystko to ułatwia komunikację i przepływ pracy.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.

Przeniesienie z HelpScout do LiveAgent to bułka z masłem. Zrób to samo postępując według instrukcji z naszego przewodnika krok po kroku lub skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.

Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?

LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo