Wersja próbna

Przenosisz sie z LivePerson?

Jeśli chcesz przenieść swoją listę zgłoszeń, bazę wiedzy, czat na żywo i nie tylko z LivePerson do LiveAgent, jesteś we właściwym miejscu.

Oferujemy Ci bezpłatna migracja z LivePerson do LiveAgent z pomocą naszego zespołu pomocy technicznej. Proces migracji jest szybki i bezpieczny. Przeczytaj więcej o migracji z LivePerson.

Jakie dane możesz przenieść korzystając z naszej usługi migracji pomocy technicznej?

Supervisor

Ludzie

Przenieś dowolną ilość osób, profile agentów oraz kontakty klientów.

Mail envelope

Tickety

Przenieś tickety, ich historię oraz wszystkie informacje które ich dotyczą.

Tags

Tagi

Przenieś tagi i działy.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Informacje o doświadczeniach klientów, komentarze i opinie.

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z LivePerson

Mimo że, LivePerson wykonuje świetną robotę, rozumiemy że nie każde oprogramowanie dla obsługi klienta musi pasować każdemu. Przenieś swój dział pomocy technicznej z LivePerson do LiveAgent. Możesz zachować swoje dane i zapewnić doskonałą obsługę klienta za pomocą innego oprogramowania. Skup się na targetach dzięki LiveAgent.

Zalety pełnej migracji z LivePerson do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetna obsługa klienta

Nasze wsparcie działa nie tylko przez kilka godzin dziennie, ale przez całą dobę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, zawsze gdy nas potrzebujesz.

Web helpdesk icon

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

Tickety, czat na żywo, baza wiedzy, centrum telefoniczne lub wsparcie w mediach społecznościowych? To wszystko znajdziesz u nas i będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę klienta.

Reports

Oszczędzaj więcej i zarabiaj więcej

Zwiększ zwrot z inwestycji i oszczędzaj fundusze, wybierając odpowiedni plan dla przedsiębiorstw.

Sandbox

Wiele obsługiwanych języków

W momencie w któtym Twoje oprogramowanie jest w języku którym posługujesz się Ty i Twoi klienci – wszystko jest łatwiejsze.

Zerknij na funkcjonalność LiveAgent

Zapewnij doskonałą obsługę klienta

Twój dział pomocy powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne narzędzia, abyś mógł skupić się na zapewnieniu doskonałej obsługi i doświadczeniach klienta. Ulepsz swój dział obsługi klienta, zapewniając mu niezawodny czat na żywo, centrum telefoniczne, bazę wiedzy oraz obsługę mediów społecznościowych (nawet Instagram) i wiele więcej.

Ponadto, dołożymy wszelkich starań aby dawać przykład i zapewniać najlepszą obsługę naszych klientów. Oferujemy całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie, a my Ci pomożemy.

get inspired

Jak wygląda obsługa klienta LiveAgent?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

increase availability

Gotowy aby przenieść się z LivePerson do LiveAgent?

Jeśli chcesz nas wypróbować, kliknij przycisk poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej i zapytaj o niestandardową migrację z LivePerson.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo