Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przenosisz sie z LivePerson?

Jeśli chcesz przenieść swoją listę zgłoszeń, bazę wiedzy, czat na żywo i nie tylko z LivePerson do LiveAgent, jesteś we właściwym miejscu.

Oferujemy Ci bezpłatna migracja z LivePerson do LiveAgent z pomocą naszego zespołu pomocy technicznej. Proces migracji jest szybki i bezpieczny. Przeczytaj więcej o migracji z LivePerson.

Jakie dane możesz przenieść korzystając z naszej usługi migracji pomocy technicznej?

Supervisor

Ludzie

Przenieś dowolną ilość osób, profile agentów oraz kontakty klientów.

Mail envelope

Tickety

Przenieś tickety, ich historię oraz wszystkie informacje które ich dotyczą.

Tags

Tagi

Przenieś tagi i działy.

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Informacje o doświadczeniach klientów, komentarze i opinie.

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z LivePerson

Mimo że, LivePerson wykonuje świetną robotę, rozumiemy że nie każde oprogramowanie dla obsługi klienta musi pasować każdemu. Przenieś swój dział pomocy technicznej z LivePerson do LiveAgent. Możesz zachować swoje dane i zapewnić doskonałą obsługę klienta za pomocą innego oprogramowania. Skup się na targetach dzięki LiveAgent.

Zalety pełnej migracji z LivePerson do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Świetna obsługa klienta

Nasze wsparcie działa nie tylko przez kilka godzin dziennie, ale przez całą dobę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, zawsze gdy nas potrzebujesz.

Web helpdesk icon

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

Tickety, czat na żywo, baza wiedzy, centrum telefoniczne lub wsparcie w mediach społecznościowych? To wszystko znajdziesz u nas i będziesz w stanie zapewnić lepszą obsługę klienta.

Reports

Oszczędzaj więcej i zarabiaj więcej

Zwiększ zwrot z inwestycji i oszczędzaj fundusze, wybierając odpowiedni plan dla przedsiębiorstw.

Sandbox

Wiele obsługiwanych języków

W momencie w któtym Twoje oprogramowanie jest w języku którym posługujesz się Ty i Twoi klienci – wszystko jest łatwiejsze.

Zerknij na funkcjonalność LiveAgent

Zapewnij doskonałą obsługę klienta

Twój dział pomocy powinien być wyposażony we wszystkie potrzebne narzędzia, abyś mógł skupić się na zapewnieniu doskonałej obsługi i doświadczeniach klienta. Ulepsz swój dział obsługi klienta, zapewniając mu niezawodny czat na żywo, centrum telefoniczne, bazę wiedzy oraz obsługę mediów społecznościowych (nawet Instagram) i wiele więcej.

Ponadto, dołożymy wszelkich starań aby dawać przykład i zapewniać najlepszą obsługę naszych klientów. Oferujemy całodobową obsługę klienta. Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie, a my Ci pomożemy.

get inspired

Jak wygląda obsługa klienta LiveAgent?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

increase availability

Gotowy aby przenieść się z LivePerson do LiveAgent?

Jeśli chcesz nas wypróbować, kliknij przycisk poniżej lub skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej i zapytaj o niestandardową migrację z LivePerson.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? Dokładnie tak… LiveAgent!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo