Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przenosisz się z Olark?

Czy rozważasz migrację danych z Olark? Wypróbuj możliwości migracji LiveAgent i przenieś swoje dane do nowego narzędzia pomocy technicznej. Przenieś obsługę klienta na inny poziom dzięki naszemu oprogramowaniu i popraw relacje z klientami.

Rozważ bezpłatny okres próbny i poznaj możliwości LiveAgent już dziś.

Jakie dane możesz przenieść z Olark?

Supervisor

Ludzie

Importuj kontakty, agentów i profile administratorów

Mail envelope

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami

Tags

Tagi

Przenieś ważne znaczniki

Satisfaction prediction scores

Opinie

Pamiętaj, jak dobrze sobie radzisz z klientami

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z Olark

Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem w LiveAgent. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością omówi z Tobą ewentualną migrację i pomoże całkowicie bezpłatnie przeprowadzić przeniesienie danych.

Otrzymasz świetne rozwiązanie help desk z odpowiednimi narzędziami, funkcjami i integracjami dla Twojego zespołu wsparcia. Popraw relacje z klientami dzięki naszemu niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń, superszybkiemu czatowi na żywo, bazie wiedzy, call center lub wsparciu przez media społecznościowe. LiveAgent może zająć się Twoimi kontami Facebook Messenger, Twitter, Instagram, a nawet Viber. Pozyskuj klientów, zajmuj się e-mail marketingiem lub automatyzacją marketingu i zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki LiveAgent.

Korzyści migracji z Olark do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zadowoleni klienci

Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę i uzyskaj kompleksowe, całodobowe wsparcie od LiveAgent

Service desk

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

LiveAgent zawiera wszystkie narzędzia, funkcje i integracje, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej

Net promoter score NPS

Pieniądze oszczędzone = pieniądze zarobione

Nasze proaktywne narzędzia pozwalają zwiększyć przychody za rozsądną cenę

Resolution time

Oszczędność czasu

Nasze narzędzia pozwalają zrobić więcej w tym samym czasie

Pozostań w kontakcie dzięki naszym narzędziom

Doskonałe oprogramowanie do komunikacji z klientami powinno zapewniać solidne narzędzia, które pomogą usprawnić przepływ pracy agentów i zapewnić szybką pomoc klientom. Posiadamy coś więcej niż standardowe narzędzia, takie jak poczta elektroniczna, obsługa zgłoszeń, call center i baza wiedzy.

Co powiesz na świetne wsparcie e-mailowe, komunikatory, oprogramowanie do czatu na żywo lub świetny system zarządzania? Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy. Ponadto oferujemy obsługę kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter, Viber, a nawet Instagram. Zapewnij pomoc swoim klientom z dowolnie wybranego przez nich kanału, zachowując porządek w swoim panelu.

increase availability

Poznaj narzędzia LiveAgent

get inspired

Wsparcie 24/7

Utrzymywanie aktywnej komunikacji to nasza specjalność. Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz pomocy lub po prostu chcesz nas o coś zapytać.

Pracujemy tak samo jak Ty, z LiveAgent. Oznacza to, że możesz wybrać preferowany kanał kontaktu. Napisz do nas e-mail, rozpocznij z nami czat, skorzystaj z mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas, kiedy będziesz tego potrzebować. To wszystko jest zawarte w naszym planie, więc nie wahaj się z tego skorzystać. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią nasi klienci

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Migracja z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

[migracje]

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo