Czy rozważasz migrację danych z Olark? Wypróbuj możliwości migracji LiveAgent i przenieś swoje dane do nowego narzędzia pomocy technicznej. Przenieś obsługę klienta na inny poziom dzięki naszemu oprogramowaniu i popraw relacje z klientami.
Rozważ bezpłatny okres próbny i poznaj możliwości LiveAgent już dziś.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Importuj kontakty, agentów i profile administratorów
Cała komunikacja z klientami
Przenieś ważne znaczniki
Pamiętaj, jak dobrze sobie radzisz z klientami
Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem w LiveAgent. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością omówi z Tobą ewentualną migrację i pomoże całkowicie bezpłatnie przeprowadzić przeniesienie danych.
Otrzymasz świetne rozwiązanie help desk z odpowiednimi narzędziami, funkcjami i integracjami dla Twojego zespołu wsparcia. Popraw relacje z klientami dzięki naszemu niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń, superszybkiemu czatowi na żywo, bazie wiedzy, call center lub wsparciu przez media społecznościowe. LiveAgent może zająć się Twoimi kontami Facebook Messenger, Twitter, Instagram, a nawet Viber. Pozyskuj klientów, zajmuj się e-mail marketingiem lub automatyzacją marketingu i zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki LiveAgent.
Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę i uzyskaj kompleksowe, całodobowe wsparcie od LiveAgent
LiveAgent zawiera wszystkie narzędzia, funkcje i integracje, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej
Nasze proaktywne narzędzia pozwalają zwiększyć przychody za rozsądną cenę
Nasze narzędzia pozwalają zrobić więcej w tym samym czasie
Doskonałe oprogramowanie do komunikacji z klientami powinno zapewniać solidne narzędzia, które pomogą usprawnić przepływ pracy agentów i zapewnić szybką pomoc klientom. Posiadamy coś więcej niż standardowe narzędzia, takie jak poczta elektroniczna, obsługa zgłoszeń, call center i baza wiedzy.
Co powiesz na świetne wsparcie e-mailowe, komunikatory, oprogramowanie do czatu na żywo lub świetny system zarządzania? Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy. Ponadto oferujemy obsługę kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter, Viber, a nawet Instagram. Zapewnij pomoc swoim klientom z dowolnie wybranego przez nich kanału, zachowując porządek w swoim panelu.
Utrzymywanie aktywnej komunikacji to nasza specjalność. Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz pomocy lub po prostu chcesz nas o coś zapytać.
Pracujemy tak samo jak Ty, z LiveAgent. Oznacza to, że możesz wybrać preferowany kanał kontaktu. Napisz do nas e-mail, rozpocznij z nami czat, skorzystaj z mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas, kiedy będziesz tego potrzebować. To wszystko jest zawarte w naszym planie, więc nie wahaj się z tego skorzystać. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?
Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta, podczas gdy Twoje konto jest przygotowywane.
Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?
Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!
Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?
Dla firm i przedsiębiorców oferujemy Ticket za €15/mc i Ticket+chat za €29/mc. Wypróbuj już teraz! Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent!
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent to oprogramowanie do pomocy technicznej dla firm. Jest najczęściej recenzowane i oceniane. Przenieś swoje dane z CallPage i dołącz do wielu zadowolonych klientów.
Przenosisz się z Qonvo do LiveAgent?
Przenieś się na LiveAgent i zyskaj znakomitą obsługę klienta, wsparcie agentów 24/7 oraz narzędzia, funkcje i integracje, aby pomnażać oszczędności.
Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?
Artykuły w magazynie Refresher skupiają się na millenialsach i młodych dorosłych oraz poruszają tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport. LiveAgent jest systemem obsługi klienta, który oferuje integrację z WhatsAppem i dobre narzędzia komunikacyjne, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach