Przenosisz się z Olark?

Czy rozważasz migrację danych z Olark? Wypróbuj możliwości migracji LiveAgent i przenieś swoje dane do nowego narzędzia pomocy technicznej. Przenieś obsługę klienta na inny poziom dzięki naszemu oprogramowaniu i popraw relacje z klientami.

Rozważ bezpłatny okres próbny i poznaj możliwości LiveAgent już dziś.

Jakie dane możesz przenieść z Olark?

Supervisor

Ludzie

Importuj kontakty, agentów i profile administratorów

Mail envelope

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami

Tags - icon

Tagi

Przenieś ważne znaczniki

Satisfaction prediction scores

Opinie

Pamiętaj, jak dobrze sobie radzisz z klientami

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z Olark

Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem w LiveAgent. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością omówi z Tobą ewentualną migrację i pomoże całkowicie bezpłatnie przeprowadzić przeniesienie danych.

Otrzymasz świetne rozwiązanie help desk z odpowiednimi narzędziami, funkcjami i integracjami dla Twojego zespołu wsparcia. Popraw relacje z klientami dzięki naszemu niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń, superszybkiemu czatowi na żywo, bazie wiedzy, call center lub wsparciu przez media społecznościowe. LiveAgent może zająć się Twoimi kontami Facebook Messenger, Twitter, Instagram, a nawet Viber. Pozyskuj klientów, zajmuj się e-mail marketingiem lub automatyzacją marketingu i zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki LiveAgent.

Korzyści migracji z Olark do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zadowoleni klienci

Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę i uzyskaj kompleksowe, całodobowe wsparcie od LiveAgent

Service desk

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

LiveAgent zawiera wszystkie narzędzia, funkcje i integracje, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej

Net promoter score NPS

Pieniądze oszczędzone = pieniądze zarobione

Nasze proaktywne narzędzia pozwalają zwiększyć przychody za rozsądną cenę

Resolution time

Oszczędność czasu

Nasze narzędzia pozwalają zrobić więcej w tym samym czasie

Pozostań w kontakcie dzięki naszym narzędziom

Doskonałe oprogramowanie do komunikacji z klientami powinno zapewniać solidne narzędzia, które pomogą usprawnić przepływ pracy agentów i zapewnić szybką pomoc klientom. Posiadamy coś więcej niż standardowe narzędzia, takie jak poczta elektroniczna, obsługa zgłoszeń, call center i baza wiedzy.

Co powiesz na świetne wsparcie e-mailowe, komunikatory, oprogramowanie do czatu na żywo lub świetny system zarządzania? Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy. Ponadto oferujemy obsługę kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter, Viber, a nawet Instagram. Zapewnij pomoc swoim klientom z dowolnie wybranego przez nich kanału, zachowując porządek w swoim panelu.

increase availability

Poznaj narzędzia LiveAgent

get inspired

Wsparcie 24/7

Utrzymywanie aktywnej komunikacji to nasza specjalność. Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz pomocy lub po prostu chcesz nas o coś zapytać.

Pracujemy tak samo jak Ty, z LiveAgent. Oznacza to, że możesz wybrać preferowany kanał kontaktu. Napisz do nas e-mail, rozpocznij z nami czat, skorzystaj z mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas, kiedy będziesz tego potrzebować. To wszystko jest zawarte w naszym planie, więc nie wahaj się z tego skorzystać. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią nasi klienci

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Migracja z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

[migracje]
Artykuły powiązane zMigracja z Olark
Chcesz przenieść swoje dane z Lucep i szukasz innego rozwiązania? Poznaj LiveAgent i korzyści, jakie oferuje. Rozpocznij okres próbny już dzisiaj.

Chcesz przenieść się z Lucep do LiveAgent?

Wypróbuj LiveAgent dla różnych kanałów komunikacji i doskonałej obsługi klienta, podczas gdy Twoje konto jest przygotowywane.

Zastanawiasz się nad zmianą Channels na inne oprogramowanie? Rozważ LiveAgent jako następne oprogramowanie pomocy technicznej. Przenieś swoje dane już teraz.

Przenosisz się z Chanenls do LiveAgent?

Wybierz swój język, przesiądź się na LiveAgent i zyskaj doskonałą obsługę klienta, wsparcie 24/7, przydatne narzędzia i integracje. Oszczędzaj z LiveAgent!

Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci przenieść Twoje dane z Novocall, bezpiecznie i bez wysiłku. Już dzisiaj dołącz do LiveAgent i zapewnij swoim klientom lepszą obsługę.

Przenosisz się z Novocall do LiveAgent?

Dla firm i przedsiębiorców oferujemy Ticket za €15/mc i Ticket+chat za €29/mc. Wypróbuj już teraz! Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?

LiveAgent to oprogramowanie do pomocy technicznej dla firm. Jest najczęściej recenzowane i oceniane. Przenieś swoje dane z CallPage i dołącz do wielu zadowolonych klientów.

Chcesz przenieść swoje dane z Qonvo i szukasz nowego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i sprawdź jakie zapewniamy korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przenosisz się z Qonvo do LiveAgent?

Przenieś się na LiveAgent i zyskaj znakomitą obsługę klienta, wsparcie agentów 24/7 oraz narzędzia, funkcje i integracje, aby pomnażać oszczędności.

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Już dziś przenieś swoje dane z LeadDesk do Liveagent.

Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?

Artykuły w magazynie Refresher skupiają się na millenialsach i młodych dorosłych oraz poruszają tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport. LiveAgent jest systemem obsługi klienta, który oferuje integrację z WhatsAppem i dobre narzędzia komunikacyjne, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo