Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
LiveAgent oferuje obsługę klienta w 43 językach oraz wielojęzyczne widgety. Zapewniają znakomitą obsługę klienta z 24/7 wsparciem oraz przydatne narzędzia i funkcje. Istnieją trzy opcje płatne, ale jest też darmowe rozwiązanie. LiveAgent to jedyny w swoim rodzaju system dla obsługi klienta.
Przenosisz się z HelpScout do LiveAgent?
LiveAgent jest najlepiej ocenianym i recenzowanym oprogramowaniem do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Więcej informacji o ofertach "Ticket dla małych firm oraz profesjonalnych sprzedawców" i "Ticket+Czat" można znaleźć na stronie internetowej. LiveAgent obsługuje firmy takie jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University. Przenieś się z Help Scout już dziś.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
LiveAgent oferuje wiele korzyści, takich jak doskonałe rozwiązania dla obsługi klienta, wsparcie 24/7 od agentów oraz narzędzia i integracje. Można także wybrać jeden z trzech płatnych planów lub korzystać z darmowej wersji. Istnieje możliwość wyboru jednego z 43 tłumaczeń oraz dostosowania języka w widżetach. Jeśli jesteś gotowy na migrację z CallPage, warto przyjrzeć się korzyściom, jakie można uzyskać po przejściu na LiveAgent.
Narzędzie do obsługi zgłoszeń umożliwia scentralizowanie zapytań klientów, przypisanie ich do odpowiednich działów i agentów oraz uporządkowanie według tagów, priorytetów lub dat otrzymania. Dzięki hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń można zobaczyć drogę rozwiązywania problemów klientów w różnych kanałach pomocy i w formacie kontekstowym. Edytor WYSIWYG pozwala na tworzenie własnej bazy wiedzy zawierającej treści pełne istotnych informacji i narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe lub często zadawane pytania. Umożliwia także ustawienie projektu pasującego do Twojej marki.
LiveAgent jest programem VoIP z wieloma funkcjami i alternatywami, który oferuje wsparcie i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Mają program lojalnościowy oraz centrum wsparcia i danych. LiveAgent oferuje wiele integracji i alternatyw, a firma posiada nagrody i certyfikaty. Istnieje możliwość umówienia się na demo i uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach za pośrednictwem newslettera. LiveAgent jest dostępny w wielu terminach i oferuje formularz kontaktowy oraz czat na żywo.
Chcesz przejść z Dashly na LiveAgent?
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Dostępne są trzy płatne plany oraz darmowa wersja na zawsze. Można wybierać spośród 43 różnych języków oraz dostosowywać widżety. LiveAgent zapewnia znakomitą obsługę klienta oraz wsparcie 24/7. To doskonałe rozwiązanie dla systemów obsługi klienta, które pozwala na oszczędności i zwiększenie zwrotu z inwestycji.
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach