Przenosisz się z Olark?

Czy rozważasz migrację danych z Olark? Wypróbuj możliwości migracji LiveAgent i przenieś swoje dane do nowego narzędzia pomocy technicznej. Przenieś obsługę klienta na inny poziom dzięki naszemu oprogramowaniu i popraw relacje z klientami.

Rozważ bezpłatny okres próbny i poznaj możliwości LiveAgent już dziś.

Jakie dane możesz przenieść z Olark?

Supervisor

Ludzie

Importuj kontakty, agentów i profile administratorów

Mail envelope

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami

Tags - icon

Tagi

Przenieś ważne znaczniki

Satisfaction prediction scores

Opinie

Pamiętaj, jak dobrze sobie radzisz z klientami

Maximum queue time

Bezpłatna migracja z Olark

Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem w LiveAgent. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością omówi z Tobą ewentualną migrację i pomoże całkowicie bezpłatnie przeprowadzić przeniesienie danych.

Otrzymasz świetne rozwiązanie help desk z odpowiednimi narzędziami, funkcjami i integracjami dla Twojego zespołu wsparcia. Popraw relacje z klientami dzięki naszemu niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń, superszybkiemu czatowi na żywo, bazie wiedzy, call center lub wsparciu przez media społecznościowe. LiveAgent może zająć się Twoimi kontami Facebook Messenger, Twitter, Instagram, a nawet Viber. Pozyskuj klientów, zajmuj się e-mail marketingiem lub automatyzacją marketingu i zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki LiveAgent.

Korzyści migracji z Olark do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Zadowoleni klienci

Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę i uzyskaj kompleksowe, całodobowe wsparcie od LiveAgent

Service desk

Najlepsze oprogramowanie dla pomocy technicznej

LiveAgent zawiera wszystkie narzędzia, funkcje i integracje, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej

Net promoter score NPS

Pieniądze oszczędzone = pieniądze zarobione

Nasze proaktywne narzędzia pozwalają zwiększyć przychody za rozsądną cenę

Resolution time

Oszczędność czasu

Nasze narzędzia pozwalają zrobić więcej w tym samym czasie

Pozostań w kontakcie dzięki naszym narzędziom

Doskonałe oprogramowanie do komunikacji z klientami powinno zapewniać solidne narzędzia, które pomogą usprawnić przepływ pracy agentów i zapewnić szybką pomoc klientom. Posiadamy coś więcej niż standardowe narzędzia, takie jak poczta elektroniczna, obsługa zgłoszeń, call center i baza wiedzy.

Co powiesz na świetne wsparcie e-mailowe, komunikatory, oprogramowanie do czatu na żywo lub świetny system zarządzania? Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy. Ponadto oferujemy obsługę kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter, Viber, a nawet Instagram. Zapewnij pomoc swoim klientom z dowolnie wybranego przez nich kanału, zachowując porządek w swoim panelu.

increase availability

Poznaj narzędzia LiveAgent

get inspired

Wsparcie 24/7

Utrzymywanie aktywnej komunikacji to nasza specjalność. Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz pomocy lub po prostu chcesz nas o coś zapytać.

Pracujemy tak samo jak Ty, z LiveAgent. Oznacza to, że możesz wybrać preferowany kanał kontaktu. Napisz do nas e-mail, rozpocznij z nami czat, skorzystaj z mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas, kiedy będziesz tego potrzebować. To wszystko jest zawarte w naszym planie, więc nie wahaj się z tego skorzystać. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią nasi klienci

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Migracja z innego oprogramowania?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

[migracje]
Artykuły powiązane zMigracja z Olark
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall

Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.

Rozważasz Aircall jako oprogramowanie do obsługi IVR? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadło w naszych ogólnych testach.

Recenzja IVR od Aircall

Aircall oferuje łatwą konfigurację IVR, świetne opcje dostosowywania i przystępne ceny. Tworzenie rozbudowanych drzew IVR może być trudne, ale ogólnie jest to mocny wybór dla obsługi menu głosowego.

Czasami agent nie może odebrać połączenia. W LiveAgent połączenie zostanie następnie przekazane do drugiego dostępnego agenta. To nazywa się transferem nadzorowanym.

Transfer nadzorowany

LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.

Zaloguj się na swoje konto LiveAgent na tej stronie.

Zaloguj się do swojego konta LiveAgent

Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.

Rzecznikiem marki lub ambasadorem marki może być znana osoba lub pracownik, który rozpowszechnia markę wśród ludzi. Ci ludzie mogą być wpływowymi osobami społecznymi.

Rzecznik marki

Rzecznik marki to osoba lub klient, która pozytywnie wypowiada się o marce lub produkcie, poleca go innym i pomaga w jego reklamowaniu. Jest to sposób na pozyskanie i utrzymanie stałych klientów. LiveAgent oferuje usługi wsparcia klienta i inne rozwiązania dla biznesu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x