Czy rozważasz migrację danych z Olark? Wypróbuj możliwości migracji LiveAgent i przenieś swoje dane do nowego narzędzia pomocy technicznej. Przenieś obsługę klienta na inny poziom dzięki naszemu oprogramowaniu i popraw relacje z klientami.
Rozważ bezpłatny okres próbny i poznaj możliwości LiveAgent już dziś.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Importuj kontakty, agentów i profile administratorów
Cała komunikacja z klientami
Przenieś ważne znaczniki
Pamiętaj, jak dobrze sobie radzisz z klientami
Migracja danych nie musi być skomplikowanym procesem w LiveAgent. Nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością omówi z Tobą ewentualną migrację i pomoże całkowicie bezpłatnie przeprowadzić przeniesienie danych.
Otrzymasz świetne rozwiązanie help desk z odpowiednimi narzędziami, funkcjami i integracjami dla Twojego zespołu wsparcia. Popraw relacje z klientami dzięki naszemu niezawodnemu systemowi obsługi zgłoszeń, superszybkiemu czatowi na żywo, bazie wiedzy, call center lub wsparciu przez media społecznościowe. LiveAgent może zająć się Twoimi kontami Facebook Messenger, Twitter, Instagram, a nawet Viber. Pozyskuj klientów, zajmuj się e-mail marketingiem lub automatyzacją marketingu i zapewnij najlepszą obsługę klienta dzięki LiveAgent.
Zapewnij swoim klientom doskonałą obsługę i uzyskaj kompleksowe, całodobowe wsparcie od LiveAgent
LiveAgent zawiera wszystkie narzędzia, funkcje i integracje, których potrzebujesz, aby wykonywać swoją pracę jak najlepiej
Nasze proaktywne narzędzia pozwalają zwiększyć przychody za rozsądną cenę
Nasze narzędzia pozwalają zrobić więcej w tym samym czasie
Doskonałe oprogramowanie do komunikacji z klientami powinno zapewniać solidne narzędzia, które pomogą usprawnić przepływ pracy agentów i zapewnić szybką pomoc klientom. Posiadamy coś więcej niż standardowe narzędzia, takie jak poczta elektroniczna, obsługa zgłoszeń, call center i baza wiedzy.
Co powiesz na świetne wsparcie e-mailowe, komunikatory, oprogramowanie do czatu na żywo lub świetny system zarządzania? Nasz widget czatu na żywo jest najszybszy na rynku, a prędkość wyświetlania czatu wynosi 2,5 sekundy. Ponadto oferujemy obsługę kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook Messenger, Twitter, Viber, a nawet Instagram. Zapewnij pomoc swoim klientom z dowolnie wybranego przez nich kanału, zachowując porządek w swoim panelu.
Utrzymywanie aktywnej komunikacji to nasza specjalność. Oferujemy naszym klientom wsparcie 24/7. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz pomocy lub po prostu chcesz nas o coś zapytać.
Pracujemy tak samo jak Ty, z LiveAgent. Oznacza to, że możesz wybrać preferowany kanał kontaktu. Napisz do nas e-mail, rozpocznij z nami czat, skorzystaj z mediów społecznościowych lub zadzwoń do nas, kiedy będziesz tego potrzebować. To wszystko jest zawarte w naszym planie, więc nie wahaj się z tego skorzystać. Zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.