Biuro obsługi IT

Czym jest biuro obsługi IT?

IT Service Desk to pojedynczy punkt kontaktu pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą. Typowy service desk zarządza incydentami i zgłoszeniami do serwisu oraz rozwiązuje komunikację z użytkownikami. Podstawowymi obowiązkami, jakie musi spełnić service desk, jest obsługa wszelkich zgłoszeń użytkowników serwisu oraz zabezpieczenie ich sprzętu i jak najszybsze przywrócenie standardowego ruchu serwisowego w przypadku przestoju.

Frequently asked questions

Jak definiujesz biuro obsługi IT?

IT Service Desk to główny punkt kontaktu między użytkownikami a organizacją oferującą usługi lub rozwiązania IT. Jest to wspólny punkt kontaktowy, który zarządza incydentami i zgłoszeniami serwisowymi oraz obsługuje komunikację z użytkownikami w przypadku przestojów lub planowanych zmian w oferowanych usługach.

 

Jakie cechy powinien posiadać każdy dział obsługi IT?

Funkcje, które z pewnością przydadzą się w każdym punkcie obsługi IT to import użytkowników do aplikacji help desk, konwersja wiadomości na zgłoszenie, segregacja incydentów, przypisanie ich do technika, wyodrębnienie rozwiązań z bazy wiedzy, a także automatyzacja przepływ pracy zespołu.

 

Czy LiveAgent zapewnia dział obsługi IT?

LiveAgent oczywiście zapewnia wsparcie IT. Jest to jedna z najważniejszych usług, która jest obowiązkowa dla produktów IT. Dzięki temu w razie problemów możesz szybko skontaktować się z pomocą techniczną, która udzieli porady i pomoże rozwiązać problem.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.