Czym jest biuro obsługi IT?
IT Service Desk to pojedynczy punkt kontaktu pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą. Typowy service desk zarządza incydentami i zgłoszeniami do serwisu oraz rozwiązuje komunikację z użytkownikami. Podstawowymi obowiązkami, jakie musi spełnić service desk, jest obsługa wszelkich zgłoszeń użytkowników serwisu oraz zabezpieczenie ich sprzętu i jak najszybsze przywrócenie standardowego ruchu serwisowego w przypadku przestoju.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz biuro obsługi IT?
IT Service Desk to główny punkt kontaktu między użytkownikami a organizacją oferującą usługi lub rozwiązania IT. Jest to wspólny punkt kontaktowy, który zarządza incydentami i zgłoszeniami serwisowymi oraz obsługuje komunikację z użytkownikami w przypadku przestojów lub planowanych zmian w oferowanych usługach.
Jakie cechy powinien posiadać każdy dział obsługi IT?
Funkcje, które z pewnością przydadzą się w każdym punkcie obsługi IT to import użytkowników do aplikacji help desk, konwersja wiadomości na zgłoszenie, segregacja incydentów, przypisanie ich do technika, wyodrębnienie rozwiązań z bazy wiedzy, a także automatyzacja przepływ pracy zespołu.
Czy LiveAgent zapewnia dział obsługi IT?
LiveAgent oczywiście zapewnia wsparcie IT. Jest to jedna z najważniejszych usług, która jest obowiązkowa dla produktów IT. Dzięki temu w razie problemów możesz szybko skontaktować się z pomocą techniczną, która udzieli porady i pomoże rozwiązać problem.