Jaka jest definicja dostosowania?
Dostosować oznacza zmienić coś, aby odpowiadało konkretnym potrzebom. Zmieniamy, modyfikujemy produkty lub usługi, aby odpowiadały naszym osobistym i biznesowym potrzebom, jeśli istnieje możliwość dostosowania. I oczekujemy, że będzie dostępny. Chcemy się dostosować, abyśmy mogli być bardziej konstruktywni, rzeczowi i wyjątkowi.
W dziale obsługi klienta codziennie zajmujesz się indywidualnymi wymaganiami. Przedstawiciele obsługi klienta muszą wiedzieć więcej o kliencie, aby uzyskać pełny obraz. Dopiero wtedy mogą przystąpić do oferowania zindywidualizowanej opieki. Praktyczne i uważne wymagania dotyczące odpowiedzi nie tylko na dane, ale także na wielokanałowy zasięg, tak abyś mógł pozostać w kontakcie za pośrednictwem wybranej platformy.
Chcesz, aby klient wybrał interfejs do komunikacji. Kontakt za pośrednictwem wybranego przez klienta kanału również można uznać za formę personalizacji. Ponadto, jeśli masz klientów z różnych krajów i regionów, docenią wybór języka do komunikacji. Nie trzeba dodawać, że motyw, czat i przycisk połączenia można dostosować.

Ponieważ każda firma jest inna, możesz dostosować dostosowywanie do swoich potrzeb biznesowych. Dzięki dostosowywaniu adaptacyjnemu możesz odfiltrować i wykorzystać te atrybuty, które odpowiadają potrzebom Twoich klientów. Chcesz móc oferować spersonalizowane usługi i wsparcie na różnych platformach. Niezależnie od tego, czy jest to help desk, call center, czy usługa czatu na żywo, celem jest zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, a nie standardowej, ale zindywidualizowanej uwagi. Pomoże Ci w tym dobry CRM i sprawne przekazywanie informacji.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Dlaczego firmy dostosowują produkty?
Firmy dostosowują produkty, ponieważ chcą oferować klientom indywidualną opiekę i uwagę. Zdają sobie sprawę, że wysokiej jakości obsługa klienta wymaga indywidualnego i dopasowanego podejścia.
Jak mogę dostosować swoją firmę?
Możesz dostosować swoją firmę, dostosowując produkt lub usługę do grupy docelowej, lokalizacji geograficznej, kryteriów demograficznych lub innych wybranych przez Ciebie kryteriów. Ponadto firmy mogą dostosowywać, oferując klientom konkretne wybory do dokonania.
Uwaga eksperta
<p>Dostosowanie to niezbędne narzędzie do osiągnięcia wysokiej jakości obsługi klienta. Indywidualne podejście pozwala na zwiększenie satysfakcji klientów i wzrost przychodów.</p>

Oprogramowanie help desk dla agencji
LiveAgent to wielojęzyczne oprogramowanie obsługujące 43 tłumaczenia, idealne dla budowania relacji z klientami. Zapewnia wsparcie na czacie na żywo i narzędzia do obsługi klienta. Firma oferuje również bogate wsparcie, bloga oraz szablony.
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
Oprogramowanie do czatu na żywo LiveAgent oferuje wiele korzyści dla firm i zapewnia interakcję z klientami w czasie rzeczywistym.
Szukasz alternatywy dla Samange?
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.