Co to jest HTML?
HTML to skrót od Hypertext Markup Language. Jest to najbardziej znany język znaczników standardowo używany do tworzenia stron internetowych lub aplikacji internetowych.
Dokumenty HTML są wysyłane z serwera WWW lub lokalnego i przetwarzane przez przeglądarki internetowe, które tłumaczą HTML na multimedialne strony internetowe.
HTML jest powszechnie używany wraz z CSS i JavaScript.
Frequently Asked Questions
Co oznacza HTML?
HTML lub Hypertext Markup Language pozwala użytkownikowi tworzyć i organizować sekcje, akapity, nagłówki, łącza i cytaty blokowe dla stron internetowych i aplikacji. Nie jest to język programowania, ale umożliwia formatowanie dokumentów w Internecie. Używa prostych struktur kodu.
Jakie są podstawy HTML?
Podstawa HTML opiera się na zestawach elementów (tagów), które można nazwać komponentami stron internetowych. Większość elementów ma otwory i zamknięcia, które używają odpowiedniego tagu, takiego jak: element . Strony główne, informacje o stronach i strony kontaktowe są zwykle oparte na HTML.
Czy możesz edytować HTML w LiveAgent?
W LiveAgent masz dostęp do edytora WYSIWYG, który umożliwia wprowadzanie i formatowanie treści również w HTML. Dzięki temu w łatwy sposób możesz edytować i stylizować treść swoich e-maili, tworzyć szablony oraz formatować bazę wiedzy. Możesz tam pogrubić tekst, tworzyć listy numerowane, dodawać obrazy, wklejać tabele lub umieszczać linki.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.