Co to jest jednokrotne logowanie?
Korzystając z funkcji jednokrotnego logowania, możesz użyć jednego zestawu poświadczeń, aby zalogować się do dwóch lub więcej aplikacji. Działa tak samo, jak Twoje konto Google, gdzie przy użyciu tych samych danych logowania możesz uzyskać dostęp do poczty e-mail, kalendarza, dysku i innych aplikacji.
Jednokrotne logowanie jest przydatnym elementem, ponieważ zapewnia lepsze wrażenia użytkownika i wygodę. W LiveAgent klienci mogą korzystać z SSO z innymi aplikacjami internetowymi opartymi na PHP, takimi jak WordPress czy Magento.
Na przykład w WordPress, po zalogowaniu się administratora WordPressa, może on/ona uzyskać dostęp do panelu LiveAgent Agent bezpośrednio z menu administratora.
Frequently Asked Questions
Co to jest jednokrotne logowanie?
Single sign-on to usługa, która umożliwia uwierzytelnianie sesji i użytkownika. Umożliwia użytkownikowi korzystanie z jednego zestawu danych logowania (nazwa i hasło) w celu uzyskania dostępu do wielu aplikacji.
Czy logowanie jednokrotne jest bezpieczne?
Single sign-on zmniejsza ryzyko ataku hakerów. Użytkownik loguje się tylko raz dziennie i używa do tego jednego zestawu danych uwierzytelniających. Poprawia to bezpieczeństwo w organizacji. Jeśli potrzebują oddzielnego hasła i nazwy dla każdej aplikacji, jest to mniej bezpieczne.
Czy LiveAgent udostępnia opcję jednokrotnego logowania?
LiveAgent ma opcję pojedynczego logowania z innymi aplikacjami opartymi na PHP, takimi jak WordPress lub Magento.
Po przeczytaniu o jednokrotnym logowaniu, warto zapoznać się z artykułem o "formularzu zgłoszeniowym", aby dowiedzieć się, jak poprawnie zgłaszać problemy. To kluczowy element, który może znacznie "improve customer service". Innym ciekawym tematem jest "oprogramowanie contact center", które pomaga w zarządzaniu obsługą klienta. Dzięki niemu możesz zbudować bezproblemową obsługę serwisową i zwiększyć produktywność.
Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!