Co to jest kodeks postępowania?
Przekaż instrukcje członkom swojej firmy zgodnie z Kodeksem Postępowania. Jest to pisemna wskazówka, która ma pomóc w przestrzeganiu zasad etycznych firmy. Kodeks postępowania nakazuje, w jaki sposób przedstawiciel klienta powinien pracować i zapewniać wsparcie, komunikować się z klientami lub jak pozyskiwać nowych klientów.
Kodeksy postępowania pomagają również zagwarantować bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyk oraz określają warunki jakości usług i produktów w celu ochrony i troski o klientów.
Frequently asked questions
Co to jest kodeks postępowania?
Kodeks postępowania to wytyczna, która pomaga członkom firmy przestrzegać zasad etycznych. Określa, jak powinien pracować przedstawiciel klienta, jakie są standardy komunikacji i pozyskiwania nowych klientów. Powinien również zapewnić bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyka i określić warunki jakości produktów i usług.
Czy każdy dział potrzebuje kodeksu postępowania?
Kodeks postępowania opisuje pewne zachowania w pracy. Nie jest to wymagane przez prawo, ale dobrze jest mieć kod, który będzie obowiązywał pracowników. Taki dokument z pewnością ułatwi pracę zespołowi, a także egzekwowanie i realizację zadań.
Jakie obszary powinien obejmować kodeks postępowania?
Kodeks postępowania nie zastępuje przepisów ustawowych i wykonawczych. Zajmuje się bezpieczeństwem i higieną pracy i jest pomocny w konkretnej organizacji lub dziale. Nie ma takiego autorytetu jak prawo, ale osoby zainteresowane są nim związane.
Dowiedz się, jakie są niezbędne elementy do prowadzenia call center, aby zapewnić profesjonalną obsługę klienta. Dobrej jakości sprzęt komputerowy, wysokiej jakości zestawy słuchawkowe oraz szybkie połączenie internetowe to podstawowy sprzęt, którego potrzebują agenci call center. Oprogramowanie call center jest kluczowe dla wykonywania operacji call center. Koszty utworzenia call center zależą od typu wdrożonego call center, początkowych kosztów inwestycyjnych, pensji agentów, czynszu biurowego oraz opłat za oprogramowanie. Większość organizacji decyduje się na rozwiązania oparte na chmurze, co pozwala na zdalny dostęp do oprogramowania i zmniejsza koszty początkowe.
Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń
Klienci narzekają na słabą obsługę, brak przejrzystości i frustrację, która może prowadzić do zmiany dostawcy usług. Według Dimensional Research i American Express, konieczność wielokrotnego wyjaśniania problemu jest oznaką złej obsługi klienta, a 72% konsumentów oczekuje, że agent będzie znał ich historię. LiveAgent proponuje oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które rozwiązuje te problemy.
Zgodność z centrum obsługi telefonicznej
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji dla biznesu i przemysłu. Jest dostępne w wielu integracjach i alternatywach. Firma oferuje też wsparcie dla swoich klientów. LiveAgent jest właścicielem nagród i certyfikatów. Strona oferuje możliwość subskrypcji i uzyskania najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Dlaczego potrzebujesz systemu zgłoszeniowego?
Systemy obsługi zgłoszeń online pozwalają zwiększyć wydajność i produktywność agentów oraz śledzić różne wskaźniki/KPI obsługi klienta. Dzięki temu interakcje z klientami stają się profesjonalne i spersonalizowane, co podnosi ogólną satysfakcję klienta. Niestety, wiele firm nadal nie inwestuje w takie oprogramowanie, co skutkuje odłączonymi systemami i zubożeniem biznesu. LiveAgent oferuje narzędzia do zarządzania zgłoszeniami oraz wiele innych funkcji przydatnych dla biznesu i przemysłu.