Co to jest kodeks postępowania?
Przekaż instrukcje członkom swojej firmy zgodnie z Kodeksem Postępowania. Jest to pisemna wskazówka, która ma pomóc w przestrzeganiu zasad etycznych firmy. Kodeks postępowania nakazuje, w jaki sposób przedstawiciel klienta powinien pracować i zapewniać wsparcie, komunikować się z klientami lub jak pozyskiwać nowych klientów.
Kodeksy postępowania pomagają również zagwarantować bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyk oraz określają warunki jakości usług i produktów w celu ochrony i troski o klientów.
Frequently Asked Questions
Co to jest kodeks postępowania?
Kodeks postępowania to wytyczna, która pomaga członkom firmy przestrzegać zasad etycznych. Określa, jak powinien pracować przedstawiciel klienta, jakie są standardy komunikacji i pozyskiwania nowych klientów. Powinien również zapewnić bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyka i określić warunki jakości produktów i usług.
Czy każdy dział potrzebuje kodeksu postępowania?
Kodeks postępowania opisuje pewne zachowania w pracy. Nie jest to wymagane przez prawo, ale dobrze jest mieć kod, który będzie obowiązywał pracowników. Taki dokument z pewnością ułatwi pracę zespołowi, a także egzekwowanie i realizację zadań.
Jakie obszary powinien obejmować kodeks postępowania?
Kodeks postępowania nie zastępuje przepisów ustawowych i wykonawczych. Zajmuje się bezpieczeństwem i higieną pracy i jest pomocny w konkretnej organizacji lub dziale. Nie ma takiego autorytetu jak prawo, ale osoby zainteresowane są nim związane.
Zgodność z centrum obsługi telefonicznej
Oprogramowanie call center to produkt przeznaczony do prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych. Dowiedz się więcej o zgodności call center.