Co to jest kodeks postępowania?
Przekaż instrukcje członkom swojej firmy zgodnie z Kodeksem Postępowania. Jest to pisemna wskazówka, która ma pomóc w przestrzeganiu zasad etycznych firmy. Kodeks postępowania nakazuje, w jaki sposób przedstawiciel klienta powinien pracować i zapewniać wsparcie, komunikować się z klientami lub jak pozyskiwać nowych klientów.
Kodeksy postępowania pomagają również zagwarantować bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyk oraz określają warunki jakości usług i produktów w celu ochrony i troski o klientów.
Frequently asked questions
Co to jest kodeks postępowania?
Kodeks postępowania to wytyczna, która pomaga członkom firmy przestrzegać zasad etycznych. Określa, jak powinien pracować przedstawiciel klienta, jakie są standardy komunikacji i pozyskiwania nowych klientów. Powinien również zapewnić bezpieczeństwo poprzez analizę ryzyka i określić warunki jakości produktów i usług.
Czy każdy dział potrzebuje kodeksu postępowania?
Kodeks postępowania opisuje pewne zachowania w pracy. Nie jest to wymagane przez prawo, ale dobrze jest mieć kod, który będzie obowiązywał pracowników. Taki dokument z pewnością ułatwi pracę zespołowi, a także egzekwowanie i realizację zadań.
Jakie obszary powinien obejmować kodeks postępowania?
Kodeks postępowania nie zastępuje przepisów ustawowych i wykonawczych. Zajmuje się bezpieczeństwem i higieną pracy i jest pomocny w konkretnej organizacji lub dziale. Nie ma takiego autorytetu jak prawo, ale osoby zainteresowane są nim związane.
80% przychodów firmy generuje 20% klientów. Zadowoleni konsumenci wydają więcej. Szablony obsługi klienta oszczędzają czas i minimalizują błędy. Pracownicy doceniają usunięcie zbędnych zadań. Szybka reakcja i konsekwentny ton komunikacji są ważne. Spersonalizowane szablony są cenione przez klientów.
Quality Unit przetwarza dane osobowe, w tym informacje kontaktowe, w celach marketingowych i obsługi klienta. Dane są zbierane od klientów i mogą być profilowane. Zgoda na przetwarzanie danych jest ważna przez 5 lat od zakończenia użytkowania usług. Partnerzy i podwykonawcy podlegają audytom w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych. Klienci mają prawo do informacji o przetwarzaniu danych i mogą zgłaszać skargi do lokalnych organów przetwarzania danych.
System obsługi zgłoszeń automatycznie przekształca wiadomości klientów w zgłoszenia do pomocy technicznej. LiveAgent to narzędzie umożliwiające wielokanałową obsługę klienta, zintegrowane z różnymi platformami społecznościowymi. Widżet opinii umożliwia gromadzenie opinii klientów. System zgłoszeń oferuje wiele zalet, takich jak efektywne rozwiązywanie zgłoszeń, poprawa produktywności agentów i lepsza jakość wsparcia.