Co to jest oprogramowanie do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami, znane również jako oprogramowanie do zarządzania usługami informatycznymi, to program, którego firmy używają do zarządzania dostarczaniem usług swoim klientom. Tego typu oprogramowanie jest bardzo pomocne w każdej firmie – pomaga w analizie, rozwiązywaniu problemów, zarządzaniu zamówieniami, podejmowaniu decyzji i wielu innych czynnościach. Wszystkie działania realizowane są w celu zaspokojenia potrzeb klienta. Każde oprogramowanie oferuje różne funkcje i cechy.
Oprogramowanie do zarządzania usługami to świetny sposób na optymalizację technologii firmy. Zmniejsza koszty i oszczędza czas.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz oprogramowanie do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami to oprogramowanie, które umożliwia firmom zarządzanie sposobem świadczenia usług klientom. Usługi obejmują zarządzanie zamówieniami, konserwację sprzętu, konserwację oprogramowania, diagnostykę i rozwiązywanie problemów, a także rutynowe operacje.
Jakie są rodzaje oprogramowania do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami pozwala na zarządzanie czynnościami związanymi z regulacjami prawnymi, zarządzaniem zasobami ludzkimi, podejmowanie decyzji o wprowadzanych zmianach czy kontrolę wersji aplikacji. Każdy typ zapewnia podobny zestaw funkcji – obsługę wielu witryn, planowanie, przesyłanie i raportowanie.
Czy oprogramowanie do zarządzania usługami LiveAgent?
LiveAgent działa jako oprogramowanie do zarządzania usługami. Pozwala to zoptymalizować technologię firmy, obniżyć koszty i zaoszczędzić czas.
Zarządzanie obsługą klienta to kluczowy element biznesu, który przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów i zysków firmy. Skuteczne zarządzanie wymaga szybkiej reakcji, konsekwentnego tonu komunikacji i troski o klienta. LiveAgent oferuje narzędzia obsługi klienta, które mogą być wypróbowane podczas tworzenia konta. Możliwe opcje to czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack.
LiveAgent jest kompletnym narzędziem do obsługi klienta, oferującym wsparcie w postaci mediów społecznościowych, czatu na żywo, czatu wideo, rozmów telefonicznych, e-maili, komunikacji za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. System obsługi zgłoszeń LiveAgent zapewnia automatyzację przepływu pracy, personalizację oraz możliwość budowania bazy wiedzy. Aby poprawić jakość obsługi klienta, ważne jest skupienie się na rozwoju umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwienie kontaktu klientom za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystanie systemu obsługi klienta. Standardowa procedura operacyjna (SOP) jest potrzebna w pracy, by standaryzować rutynowe czynności, a ankietowanie klientów może pomóc zwiększyć zadowolenie klientów i lojalność wobec firmy.
Jedno kompleksowe rozwiązanie dla różnych typów biznesu
LiveAgent oferuje wsparcie biznesowe, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe. Posiada również program lojalnościowy i blog. Klienci chwalą funkcje i wsparcie, a także przystępną cenę w porównaniu do innych systemów, takich jak Zendesk czy Freshdesk. Integracje oraz wysoki poziom automatyzacji są również cenione przez użytkowników.