Co to jest oprogramowanie do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami, znane również jako oprogramowanie do zarządzania usługami informatycznymi, to program, którego firmy używają do zarządzania dostarczaniem usług swoim klientom. Tego typu oprogramowanie jest bardzo pomocne w każdej firmie – pomaga w analizie, rozwiązywaniu problemów, zarządzaniu zamówieniami, podejmowaniu decyzji i wielu innych czynnościach. Wszystkie działania realizowane są w celu zaspokojenia potrzeb klienta. Każde oprogramowanie oferuje różne funkcje i cechy.
Oprogramowanie do zarządzania usługami to świetny sposób na optymalizację technologii firmy. Zmniejsza koszty i oszczędza czas.
Frequently asked questions
Jak definiujesz oprogramowanie do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami to oprogramowanie, które umożliwia firmom zarządzanie sposobem świadczenia usług klientom. Usługi obejmują zarządzanie zamówieniami, konserwację sprzętu, konserwację oprogramowania, diagnostykę i rozwiązywanie problemów, a także rutynowe operacje.
Jakie są rodzaje oprogramowania do zarządzania usługami?
Oprogramowanie do zarządzania usługami pozwala na zarządzanie czynnościami związanymi z regulacjami prawnymi, zarządzaniem zasobami ludzkimi, podejmowanie decyzji o wprowadzanych zmianach czy kontrolę wersji aplikacji. Każdy typ zapewnia podobny zestaw funkcji – obsługę wielu witryn, planowanie, przesyłanie i raportowanie.
Czy oprogramowanie do zarządzania usługami LiveAgent?
LiveAgent działa jako oprogramowanie do zarządzania usługami. Pozwala to zoptymalizować technologię firmy, obniżyć koszty i zaoszczędzić czas.
Expert note
Oprogramowanie do zarządzania usługami pozwala firmom zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów poprzez skuteczne rozwiązywanie ich problemów i prowadzenie efektywnej komunikacji.

Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i wymaga pełnego poświęcenia. Efektywna obsługa klienta zwiększa lojalność i zyski firmy. Usługi CRM, zarządzanie zgłoszeniami i ankiety obsługi klienta są ważnymi narzędziami w tym procesie. LiveAgent to program do zarządzania relacjami z klientami, który oferuje wiele funkcjonalności dla biznesu i przemysłu.
Konsultant ds. obsługi klienta
Opisano rolę kluczowych członków zespołu obsługi klienta w firmie, takich jak rzecznik marki, opiekun obsługi klienta, kierownik obsługi klienta oraz zgłaszający. Zaznaczono, że konsultanci ds. obsługi klienta odpowiadają za kontakt z klientami i są ważnym elementem obsługi klienta. Podano również, że ich praca wymaga umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych oraz znajomości oprogramowania komputerowego. W końcu, zamieszczono kilka pytań, w tym o obowiązki konsultanta, a także instrukcję, jak dodać jednego do systemu.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.