Co to jest oprogramowanie contact center?
Oprogramowanie Contact Center to technologia wysyłająca kontakty z klientami różnymi kanałami (np. E-mail, telefon, czat na żywo, media społecznościowe i nie tylko) do przedstawicieli obsługi klienta. Zwiększa efektywność i produktywność contact center.
Contact center to część organizacji, która koncentruje się na interakcjach z klientami. Contact center udostępnia również raporty dotyczące kluczowych wskaźników. Użytkownicy mogą konfigurować pewne reguły, aby ułatwić agentom obsługę określonych typów zapytań i problemów.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
Contact center software is a technological tool that increases the effectiveness and efficiency of the customer service team. Thanks to the use of such software, the contact between the customer and the customer service agent is easier and more efficient.
Does LiveAgent provide contact center software?
LiveAgent is primarily a software for contact centers. It provides multichannel contact center solutions for help desks, offering features such as support for phone calls, mailboxes, chats and social media. This comprehensive software enables better contact with the client, ensuring a seamless customer service experience.
What are the must-have contact center software?
A good software for the customer service center should have an automatic call distributor. Thanks to this functionality, the client will quickly find the right agent. The second important feature is multi-level IVR which allows callers to easily select the section they want to contact. A useful feature is to route clients to agents according to their skills and create custom connection queues that allow them to connect to the appropriate agents. An unquestionable advantage of the customer service center software is the possibility of synchronization with CRM and other business tools.
Expert’s note
Oprogramowanie Contact Center to narzędzie, które zwiększa efektywność obsługi klienta poprzez wykorzystanie różnych kanałów, takich jak e-mail, telefon czy czat na żywo.
The TEXT discusses the importance of marketing for business growth and success. It highlights the role of social media and digital marketing strategies in reaching a wider audience and driving sales. Additionally, it emphasizes the need for targeted and personalized marketing efforts to connect with customers on a deeper level. Overall, the TEXT underscores the significance of innovative and adaptive marketing approaches in today's competitive business landscape.
Centrum obsługi połączeń wychodzących
The TEXT covers various marketing strategies and their impact on consumer behavior, highlighting the importance of targeted and personalized approaches.
Lista kontrolna audytu Call Center
Chcesz wiedzieć, jak przeprowadzić audyt call center? Poniżej znajduje się podstawowa lista kontrolna audytu call center, której możesz użyć we własnym procesie audytu.