Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie Contact Center

Co to jest oprogramowanie contact center?

Oprogramowanie Contact Center to technologia wysyłająca kontakty z klientami różnymi kanałami (np. E-mail, telefon, czat na żywo, media społecznościowe i nie tylko) do przedstawicieli obsługi klienta. Zwiększa efektywność i produktywność contact center.

Contact center to część organizacji, która koncentruje się na interakcjach z klientami. Contact center udostępnia również raporty dotyczące kluczowych wskaźników. Użytkownicy mogą konfigurować pewne reguły, aby ułatwić agentom obsługę określonych typów zapytań i problemów.

FAQ

Co to jest oprogramowanie contact center?

Oprogramowanie Contact Center to narzędzie technologiczne zwiększające efektywność i efektywność zespołu obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu takiego oprogramowania kontakt klienta z agentem obsługi klienta jest łatwiejszy i bardziej efektywny.

Czy LiveAgent zapewnia oprogramowanie dla centrum kontaktowego?

LiveAgent to przede wszystkim oprogramowanie dla centrum kontaktowego. Zapewnia wielokanałowe rozwiązania dla stanowisk pomocy. Oferuje takie funkcje, jak obsługa połączeń telefonicznych, skrzynek pocztowych, czatów i mediów społecznościowych. Zapewnia wiele udogodnień, które umożliwiają lepszy kontakt z klientem.

Jakie jest niezbędne oprogramowanie do centrum obsługi klienta?

Niezbędne oprogramowanie dla centrum obsługi klienta powinno mieć automatycznego dystrybutora połączeń. Dzięki tej funkcjonalności klient szybko znajdzie odpowiedniego agenta. Drugą ważną funkcją jest wielopoziomowy IVR, który umożliwia dzwoniącym łatwe wybieranie miejsca docelowego, z którym chcą się skontaktować. Przydatną funkcją jest kierowanie klientów do agentów zgodnie z ich umiejętnościami i tworzenie niestandardowych kolejek połączeń, które umożliwiają im łączenie się z odpowiednimi agentami. Niewątpliwą zaletą oprogramowania centrum obsługi klienta jest możliwość synchronizacji z CRM i innymi narzędziami biznesowymi.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.