Co to jest zaległość w zgłoszeniu?
Zaległości dotyczące zgłoszeń to wyrażenie, którego menedżerowie obsługi klienta używają do nazywania nierozwiązanych zgłoszeń w określonym przedziale czasu. Zgłoszenia mogą być nierozstrzygnięte z wielu powodów – może to być duża liczba zgłoszeń, niska wydajność agentów lub po prostu nieoczekiwany jednorazowy szczyt.
Niezbędne jest śledzenie zaległości związanych ze zgłoszeniami, aby dowiedzieć się, czy istnieje potrzeba zatrudnienia nowych pracowników lub dodatkowych szkoleń dla przedstawicieli obsługi klienta. Dostarcza ogólnych informacji na temat wydajności zespołu wsparcia i kiedy istnieje potrzeba dodatkowej siły roboczej.
Zbyt wiele nierozwiązanych zgłoszeń w zaległościach związanych ze zgłoszeniami może prowadzić do niezadowolonych klientów.
Ticket Backlog
Frequently Asked Questions
Co oznacza zaległość w zgłoszeniach?
Rejestr zgłoszeń to termin odnoszący się do nierozstrzygniętych zgłoszeń w określonym czasie. Przyczyn może być wiele, w tym ograniczona wydajność agenta, liczba żądań i zależności. Zaległości w zgłoszeniu są również świetnym wskaźnikiem, na który należy zwrócić uwagę, aby dowiedzieć się, jak wydajny jest Twój proces wsparcia. Pomaga również ocenić poziom zadowolenia klienta.
Jakie jest ryzyko posiadania zaległości w zgłoszeniach?
Ryzyko związane z zaległościami w zgłoszeniach to przede wszystkim zbyt powolna obsługa przychodzących zgłoszeń, co może frustrować klientów, oraz niska wydajność agentów, co może wynikać nie tylko z przepracowania, ale także z niewłaściwego ustalania priorytetów. O ile jest to sytuacja okazjonalna, może to oznaczać, że w pewnych okresach zainteresowanie klientów wzrasta, ale jeśli jest regularne, może mieć wpływ na satysfakcję klientów i wizerunek marki.
Jak uniknąć zaległości w zgłoszeniach?
Aby uniknąć zaległości związanych ze zgłoszeniami, możesz nadać im priorytety. Powinno to zdecydowanie ułatwić i usprawnić pracę. Niech Twój zespół będzie pracował razem i pomagał sobie nawzajem w rozwiązywaniu zgłoszeń. Utrzymanie odpowiedniego rytmu pracy wspomaga również sprawne czyszczenie zgłoszeń.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, zapewniające wiele funkcji i zwiększające efektywność i satysfakcję klientów. Oferuje różnorodne możliwości integracji i wsparcia, a także umożliwia personalizację e-maili. Dodatkowo, umożliwia kontakt z klientami poprzez formularze kontaktowe na stronie internetowej.
Live chat to doskonałe narzędzie umożliwiające szybkie rozwiązywanie problemów klienta i zwiększanie ich satysfakcji. Jest to skuteczna metoda obsługi klienta online, która umożliwia łatwą komunikację, interakcję z klientem i obsługę za pomocą emotikonów, udostępniania wideo i wiadomości głosowych. LiveAgent oferuje obsługę czatu na żywo, umożliwiając klientom uzyskanie niemal natychmiastowej odpowiedzi.