Szukasz alternatywy dla Hiver?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Hiver na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Przenieś swoją współdzieloną skrzynkę odbiorczą do wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń. LiveAgent obsługuje większą ilość komunikacji z klientami dzięki systemowi zgłoszeń, który łączy wiele kanałów. Ulepsz swoją obsługę klienta z większą ilością kont poczty e-mail, czatem na żywo, mediami społecznościowymi, call centerportalem klienta.

Zapewniaj wsparcie klienta światowej klasy i efektywnie obsługuj większą ilość komunikacji biznesowej. Rozpocznij nasz darmowy, 14-dniowy okres próbny już dziś i poznaj LiveAgent.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Hiver kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentHiver
Obsługa zgłoszeń✅Tak❌Nie
Czat na żywo✅Tak❌Nie
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak❌Nie
Facebook✅Tak❌Nie
Twitter✅Tak❌Nie
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak✅Tak
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak❌Nie
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak✅Tak
Nieograniczona ilość witryn✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona ilość zgłoszeń/e-maili✅Tak❌Nie
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Forwarding

Z łatwością obsługuj przychodzące e-maile

Masz dość obsługiwania wielu kont e-mail i przełączania okien? Zacznij korzystać z rozwiązania, które organizuje wszystkie e-maile klientów w jednej skrzynce odbiorczej. System zgłoszeń LiveAgent obsługuje więcej niż Gmaila i Outlooka, możesz też połączyć konta e-mail wielu innych dostawców.

Do tego oferuje zaawansowane opcje filtrowania i inne świetne funkcje, dzięki czemu Ty możesz skupić się na zapewnianiu najlepszej obsługi klienta. Sprawdź pełną listę funkcji obsługi zgłoszeń, które oferuje LiveAgent.

Jedna platforma zwiększająca produktywność zespołu

Popraw jakość swoich usług dzięki dodatkowym kanałom

Zapewniaj niezawodną obsługę swoim klientom z zaawansowanymi narzędziami, które obsługują wszystkie ważne kanały komunikacji z klientami. Osiągaj więcej z platformą do obsług klienta, która łączy w sobie zgłoszenia e-mail, czat na żywocall center, portal klienta, Vibera, WhatsAppa i media społecznościowe – Facebooka, InstagramaTwittera. Stwórz potężny przepływ pracy między kanałami i zapewniaj klientom spersonalizowane wsparcie.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odpowiadaj klientom z popularnych kanałów za pomocą LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Mockup-Chat button gallery

Uzyskaj najszybszy dostępny widżet czatu

Czat na żywo to niezwykłe narzędzie do zapewniania szybkiej obsługi klienta dzięki widżetowi umieszczonemu na Twojej stronie internetowej. LiveAgent oferuje najszybszy widżet czatu na rynku, zapewniając szybką i płynną komunikację z klientami. Obsługuje także funkcje takie jak podgląd pisania na żywoproaktywne zaproszenia do czatu i więcej, pozwalając Ci pomagać swoim klientom jeszcze szybciej. Dostosuj branding do swojej firmy i zapewniaj osobiste, spersonalizowane wsparcie.

Dodaj widżet czatu na żywo z nowoczesnymi funkcjami do swojego help desk

Zostań szczęśliwym klientem, aby uszczęśliwić swoich klientów

Dbamy o wszystkich naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, by zapewniać im doskonałą obsługę. Nasz zespół wsparcia klienta zawsze jest gotowy, by pomóc Ci ze wszelkimi problemami lub dostarczyć informacji, których potrzebujesz. Możesz skontaktować się z nami 24/7 poprzez e-mail, czat na żywo lub po prostu do nas zadzwonić. Zachęcamy też do sprawdzenia naszego portalu klienta, pełnego przydatnych artykułów o LiveAgent.

Mockup-Chat invitation gallery
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system zgłoszeń i automatyzację, pozwalając nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Chcesz przejść na inne oprogramowanie współdzielonej skrzynki odbiorczej?

Popraw produktywność agentów z wielokanałowym systemem obsługi zgłoszeń już dziś. Po prostu rozpocznij swój darmowy, 14-dniowy okres próbny i sprawdź, jak pracuje się z narzędziami LiveAgent. Jeśli chcesz zobaczyć wszystko, co potrafi, możesz obejrzeć naszą prezentację wideo, w której omawiamy większość funkcji oraz to, jak ich używać. Przejdź na LiveAgent już dziś i zapewniaj klientom wsparcie poprzez wszystkie ważne kanały.

Porównaj nas z innymi

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Hiver
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x