Wersja próbna

Toky

Co to jest Toky?

Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.

Jak możesz tego używać?

Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.

Korzyści

  • Wsparcie call center dla twojego help desk
  • Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
  • Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Try it right now
Back to Integrations Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo