Wersja próbna

Toky

Co to jest Toky?

Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.

Jak możesz tego używać?

Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.

Korzyści

  • Wsparcie call center dla twojego help desk
  • Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
  • Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo