Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co to jest Toky?
Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.
Jak możesz tego używać?
Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.
Korzyści
- Wsparcie call center dla twojego help desk
- Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
- Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, poczynając od skutecznych e-maili po integracje, wsparcie i programy lojalnościowe. Dodatkowo, firma umożliwia zacieśnianie relacji z klientami poprzez podziękowania za e-maile, jednak należy uważać na pętle mailowe, które mogą negatywnie wpływać na efektywność komunikacji. Integracja z LiveAgent to dodatkowa zaleta dla oprogramowania takiego jak Dovecot, Axigen, Sendy Agent, Telsome, Kerio Connect. LiveAgent oferuje również funkcje pomocy technicznej, takie jak czat na żywo, centrum telefoniczne, portal klienta z bazą wiedzy i obsługę mediów społecznościowych, co sprawia, że jest potężnym narzędziem pomocy technicznej dla różnych branż. Integracja z Kerio Connect poprzez LiveAgent umożliwia szybką i niezawodną obsługę klienta poprzez e-mail.