Co to jest Toky?
Toky to usługa call center, system telefonii biznesowej i dostawca VoIP. Służy do zarządzania call center.
Jak możesz tego używać?
Nie ominiesz żadnych nowych połączeń, wiadomości głosowych i wiadomości tekstowych, ponieważ otrzymasz o nich powiadomienie w panelu LiveAgent. Możesz także zarządzać kontaktami, tworzyć rozmowy i wysyłać wiadomości tekstowe.
Korzyści
- Wsparcie call center dla twojego help desk
- Dowiedz się o wszystkich połączeniach, SMS-ach i poczcie głosowej bez przełączania aplikacji
- Wysyłaj SMS-y z pulpitu nawigacyjnego
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu oprogramowania call center, obejrzyj poniższy film.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
- Raport dotyczący kanału | LiveAgent
- Akademia - LiveAgent
- Odkryj najszybszy czat na żywo na rynku (wyjaśnienie)
- Niezbędne funkcje czatu na żywo (+ bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Co to jest Call Center wychodzące? (+Korzyści) | LiveAgent
- Głos [Wyjaśnienie]
- Integracje - LiveAgent
- Oprogramowanie obsługi reklamacji - LiveAgent