Kto jest administratorem konta?
Administrator konta to osoba, która zarządza Twoim kontem LiveAgent. To kluczowa osoba, która wspiera pracę zespołu, dlatego wybór odpowiedniego administratora jest niezbędny.
Oto kilka umiejętności, które powinien posiadać administrator:
- Dbałość o szczegóły
- Znajomość oprogramowania
- Umiejętności zarządzania projektami
- Umiejętności rozwiązywania problemów (analiza, badania, podejmowanie decyzji)
- Umiejętności strategiczne
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętności interpersonalne (odpowiedzialność, elastyczność, niezawodność)
Jak skonfigurować administratora w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Utwórz rolę administratora, klikając pomarańczowy przycisk plusa LUB
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Przejdź do Ról i wybierz rolę administratora

Jak usunąć administratora konta z LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Po prostu usuń administratora, klikając ikonę kosza
Jak zmienić rolę administratora konta w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Na koniec zmień rolę na agenta
Czym zajmujesz się jako administrator?
Administratorzy mają więcej uprawnień niż agenci. Mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami. Oto niektóre funkcje, do których mają dostęp:
- Dostęp do wszystkich zgłsozeń
- Dodawanie innych pracowników pomocy i zarządzanie nimi
- Dostęp do zmieniających się ról agentów wsparcia
- Przypisz działy
- Resetowanie haseł
- Podgląd raportów pogłębionych
- Konfigurowanie języków systemu
- Ustanów filtry i pola zgłoszeń
- Zainstaluj wtyczki
- Skonfiguruj ochronę za pomocą zakazanych adresów IP i historii BANÓW
- Twórz automatyzację za pomocą tagów
- Utwórz reguły ( SLA , Reguły czasowe , Reguły )
- Generuj gotowe wiadomości i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi dla określonych działów
Jaka jest różnica między administratorem a agentem?
Różnica polega na dostępie do konfiguracji, raportów i zarządzaniu użytkownikami. Administrator konta to ten, który ustala konfiguracje w oparciu o potrzeby firmy. agent ma dostęp do zapytań klientów z połączeń telefonicznych , Czaty i tylko inne kanały.
Inną różnicą jest to, że administrator konta może uzyskać dostęp do raportów agentów i je przeglądać. Dzięki temu mogą zidentyfikować obszary wymagające poprawy dla każdego agenta i firmy jako całości.
Dlaczego ustawianie konfiguracji w LiveAgent jest ważne?
Konfiguracja systemu oprogramowania klienta ma kluczowe znaczenie. W dłuższej perspektywie sprawia, że praca agentów jest bardziej efektywna, terminowa i spersonalizowana. Skutkuje to lepszą obsługą klienta .
Ponadto posiadanie jasnej hierarchii między agentami i administratorami zapobiegnie niechcianym zmianom na pulpicie nawigacyjnym. Administratorzy kont są zwykle odpowiedzialni za konfigurowanie przepływów pracy obsługi klienta, reguł, umów SLA i innych niezbędnych ustawień. Bezpośrednio zarządzają przedstawicielami klientów i obserwują ich wydajność w analitycznych pulpitach nawigacyjnych.
Posiadanie kilku administratorów będzie korzystne dla ogólnego zadowolenia klienta.
Korzyści z dobrej obsługi klienta:
- obniżone koszty obsługi i marketingu
- utrzymanie klienta (lojalność)
- więcej pozyskanych klientów
FAQ
Kto jest administratorem konta pomocy technicznej?
Administrator konta Help Desk jest odpowiedzialny za działanie sieć komputerowa. Instaluje i obsługuje komputer organizacji systemy. Mogą to być sieci lokalne (LAN), segmenty sieci, intranety, sieci rozległe (WAN) i inne systemy używane do transmisja danych.
Jakie są obowiązki administratora konta LiveAgent?
Administrator konta LiveAgent może konfigurować system, zarządzać innymi użytkowników i przeglądać raporty. Ma również dostęp do wszystkich funkcji dostępnych w LiveAgent (konfigurowalne zabezpieczenia, tworzenie automatyzacji za pomocą tagów, ustawianie filtry, czy instalowanie wtyczek).
Jaka jest różnica między kontem administratora a kontem użytkownika?
W LiveAgent użytkownicy mogą odgrywać więcej niż różne role. Na przykład to może to być „Użytkownik” lub „Administrator”. Te dwie role różnią się głównie pod względem dostępu do poszczególnych elementów konta, a także uprawnień do podejmować działania na koncie. „Użytkownik” może przeglądać konto, nie ma uprawnienia do zarządzania i dostęp do wszystkich funkcji. „Administrator” ma pełne prawa i dostęp do zarządzania kontem, informacjami i użytkownikami.
Expert note
Administrator konta w LiveAgent to kluczowa osoba, która zarządza Twoim kontem i wspiera pracę zespołu. Ważne, aby posiadał umiejętności zarządzania projektami i organizacyjne.

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent oferuje rozwiązania biznesowe, w tym przenoszenie danych, wsparcie i dziennik zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty, a także oferuje program lojalnościowy i partnerów VoIP. Blog LiveAgent zawiera słowniczek, poradniki i testy pisania. Klienci są zadowoleni z rozwiązań LiveAgent. Firma oferuje także cennik, integracje i prowadzi webinary. Wszelkie prawa zastrzeżone Quality Unit, LLC. Regulamin, polityka bezpieczeństwa, polityka prywatności oraz mapa strony dostępne na stronie LiveAgent. Firma tworzy konto i pulpit nawigacyjny dla klienta.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.
Zautomatyzowana obsługa klienta
W artykule omówiono różne sposoby usprawnienia obsługi klienta. Zaleca się stosowanie szablonów wiadomości e-mail, aby zautomatyzować pewne procesy. Ważne jest również rzetelne zarządzanie kolejkami klientów, by uniknąć frustracji. Portal samoobsługowy i baza wiedzy to opcje dla odwiedzających, którzy mogą zdobyć niezbędne informacje o produkcie bez konieczności interakcji z agentem. Automatyzacja przepływu pracy przy użyciu odpowiedniego oprogramowania pomaga w osiągnięciu najlepszej produktywności zespołu. Funkcje takie jak wyzwalacze, warunki i akcje, pozwalają na ustawienie reguł i zautomatyzowanie procesów.