Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Administrator konta

Kto jest administratorem konta?

Administrator konta to osoba, która zarządza Twoim kontem LiveAgent. To kluczowa osoba, która wspiera pracę zespołu, dlatego wybór odpowiedniego administratora jest niezbędny.

Oto kilka umiejętności, które powinien posiadać administrator:

  • Dbałość o szczegóły
  • Znajomość oprogramowania
  • Umiejętności zarządzania projektami
  • Umiejętności rozwiązywania problemów (analiza, badania, podejmowanie decyzji)
  • Umiejętności strategiczne
  • Umiejętności organizacyjne
  • Umiejętności interpersonalne (odpowiedzialność, elastyczność, niezawodność)

Jak skonfigurować administratora w LiveAgent?

  1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
  2. Przejdź do Konfiguracje
  3. Kliknij na Agentów
  4. Utwórz rolę administratora, klikając pomarańczowy przycisk plusa LUB
  5. Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
  6. Przejdź do Ról i wybierz rolę administratora
Przykład zakładania administratora konta w LiveAgent.

Jak usunąć administratora konta z LiveAgent?

  1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
  2. Przejdź do Konfiguracje
  3. Kliknij na Agentów
  4. Po prostu usuń administratora, klikając ikonę kosza

Jak zmienić rolę administratora konta w LiveAgent?

  1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
  2. Przejdź do Konfiguracje
  3. Kliknij na Agentów
  4. Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
  5. Na koniec zmień rolę na agenta

Czym zajmujesz się jako administrator?

Administratorzy mają więcej uprawnień niż agenci. Mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami. Oto niektóre funkcje, do których mają dostęp:

  • Dostęp do wszystkich zgłsozeń
  • Dodawanie innych pracowników pomocy i zarządzanie nimi
  • Dostęp do zmieniających się ról agentów wsparcia
  • Przypisz działy
  • Resetowanie haseł
  • Podgląd raportów pogłębionych
  • Konfigurowanie języków systemu
  • Ustanów filtry i pola zgłoszeń
  • Zainstaluj wtyczki
  • Skonfiguruj ochronę za pomocą zakazanych adresów IP i historii BANÓW
  • Twórz automatyzację za pomocą tagów
  • Utwórz reguły ( SLA , Reguły czasowe , Reguły )
  • Generuj gotowe wiadomości i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi dla określonych działów

Jaka jest różnica między administratorem a agentem?

Różnica polega na dostępie do konfiguracji, raportów i zarządzaniu użytkownikami. Administrator konta to ten, który ustala konfiguracje w oparciu o potrzeby firmy. agent ma dostęp do zapytań klientów z połączeń telefonicznych , Czaty i tylko inne kanały.

Inną różnicą jest to, że administrator konta może uzyskać dostęp do raportów agentów i je przeglądać. Dzięki temu mogą zidentyfikować obszary wymagające poprawy dla każdego agenta i firmy jako całości.

Dlaczego ustawianie konfiguracji w LiveAgent jest ważne?

Konfiguracja systemu oprogramowania klienta ma kluczowe znaczenie. W dłuższej perspektywie sprawia, że praca agentów jest bardziej efektywna, terminowa i spersonalizowana. Skutkuje to lepszą obsługą klienta .

Ponadto posiadanie jasnej hierarchii między agentami i administratorami zapobiegnie niechcianym zmianom na pulpicie nawigacyjnym. Administratorzy kont są zwykle odpowiedzialni za konfigurowanie przepływów pracy obsługi klienta, reguł, umów SLA i innych niezbędnych ustawień. Bezpośrednio zarządzają przedstawicielami klientów i obserwują ich wydajność w analitycznych pulpitach nawigacyjnych.

Posiadanie kilku administratorów będzie korzystne dla ogólnego zadowolenia klienta.

Korzyści z dobrej obsługi klienta:

  • obniżone koszty obsługi i marketingu
  • utrzymanie klienta (lojalność)
  • więcej pozyskanych klientów
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kto jest administratorem konta pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Administrator konta Help Desk jest odpowiedzialny za działanie sieci komputerowych. Instaluje i obsługuje systemy komputerowe organizacji. Mogą to być sieci lokalne (LAN), segmenty sieci, intranety, sieci rozległe (WAN) i inne systemy używane do transmisji danych.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są obowiązki administratora konta LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: „Administrator konta LiveAgent może konfigurować system, zarządzać innymi użytkownikami i przeglądać raporty. Ma również dostęp do wszystkich funkcji dostępnych w LiveAgent (konfigurowalne zabezpieczenia, tworzenie automatyzacji za pomocą tagów, ustawianie filtrów czy instalowanie wtyczek).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaka jest różnica między kontem administratora a kontem użytkownika?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent użytkownicy mogą odgrywać więcej niż różne role. Na przykład może to być „Użytkownik” lub „Administrator”. Te dwie role różnią się przede wszystkim dostępem do poszczególnych elementów konta, a także uprawnieniami do podejmowania działań na koncie. „Użytkownik” może przeglądać konto, nie ma uprawnień do zarządzania i dostępu do wszystkich funkcji. „Administrator” ma pełne prawa i dostęp do zarządzania kontem, informacjami i użytkownikami. ” } } ] }

FAQ

Kto jest administratorem konta pomocy technicznej?

Administrator konta Help Desk jest odpowiedzialny za działanie sieć komputerowa. Instaluje i obsługuje komputer organizacji systemy. Mogą to być sieci lokalne (LAN), segmenty sieci, intranety, sieci rozległe (WAN) i inne systemy używane do transmisja danych.

Jakie są obowiązki administratora konta LiveAgent?

Administrator konta LiveAgent może konfigurować system, zarządzać innymi użytkowników i przeglądać raporty. Ma również dostęp do wszystkich funkcji dostępnych w LiveAgent (konfigurowalne zabezpieczenia, tworzenie automatyzacji za pomocą tagów, ustawianie filtry, czy instalowanie wtyczek).

Jaka jest różnica między kontem administratora a kontem użytkownika?

W LiveAgent użytkownicy mogą odgrywać więcej niż różne role. Na przykład to może to być „Użytkownik” lub „Administrator”. Te dwie role różnią się głównie pod względem dostępu do poszczególnych elementów konta, a także uprawnień do podejmować działania na koncie. „Użytkownik” może przeglądać konto, nie ma uprawnienia do zarządzania i dostęp do wszystkich funkcji. „Administrator” ma pełne prawa i dostęp do zarządzania kontem, informacjami i użytkownikami.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.