Kto jest administratorem konta?
Administrator konta to osoba, która zarządza Twoim kontem LiveAgent. To kluczowa osoba, która wspiera pracę zespołu, dlatego wybór odpowiedniego administratora jest niezbędny.
Oto kilka umiejętności, które powinien posiadać administrator:
- Dbałość o szczegóły
- Znajomość oprogramowania
- Umiejętności zarządzania projektami
- Umiejętności rozwiązywania problemów (analiza, badania, podejmowanie decyzji)
- Umiejętności strategiczne
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętności interpersonalne (odpowiedzialność, elastyczność, niezawodność)
Jak skonfigurować administratora w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Utwórz rolę administratora, klikając pomarańczowy przycisk plusa LUB
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Przejdź do Ról i wybierz rolę administratora

Jak usunąć administratora konta z LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Po prostu usuń administratora, klikając ikonę kosza
Jak zmienić rolę administratora konta w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Na koniec zmień rolę na agenta
Czym zajmujesz się jako administrator?
Administratorzy mają więcej uprawnień niż agenci. Mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami. Oto niektóre funkcje, do których mają dostęp:
- Dostęp do wszystkich zgłsozeń
- Dodawanie innych pracowników pomocy i zarządzanie nimi
- Dostęp do zmieniających się ról agentów wsparcia
- Przypisz działy
- Resetowanie haseł
- Podgląd raportów pogłębionych
- Konfigurowanie języków systemu
- Ustanów filtry i pola zgłoszeń
- Zainstaluj wtyczki
- Skonfiguruj ochronę za pomocą zakazanych adresów IP i historii BANÓW
- Twórz automatyzację za pomocą tagów
- Utwórz reguły ( SLA , Reguły czasowe , Reguły )
- Generuj gotowe wiadomości i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi dla określonych działów
Jaka jest różnica między administratorem a agentem?
Różnica polega na dostępie do konfiguracji, raportów i zarządzaniu użytkownikami. Administrator konta to ten, który ustala konfiguracje w oparciu o potrzeby firmy. agent ma dostęp do zapytań klientów z połączeń telefonicznych , Czaty i tylko inne kanały.
Inną różnicą jest to, że administrator konta może uzyskać dostęp do raportów agentów i je przeglądać. Dzięki temu mogą zidentyfikować obszary wymagające poprawy dla każdego agenta i firmy jako całości.
Dlaczego ustawianie konfiguracji w LiveAgent jest ważne?
Konfiguracja systemu oprogramowania klienta ma kluczowe znaczenie. W dłuższej perspektywie sprawia, że praca agentów jest bardziej efektywna, terminowa i spersonalizowana. Skutkuje to lepszą obsługą klienta .
Ponadto posiadanie jasnej hierarchii między agentami i administratorami zapobiegnie niechcianym zmianom na pulpicie nawigacyjnym. Administratorzy kont są zwykle odpowiedzialni za konfigurowanie przepływów pracy obsługi klienta, reguł, umów SLA i innych niezbędnych ustawień. Bezpośrednio zarządzają przedstawicielami klientów i obserwują ich wydajność w analitycznych pulpitach nawigacyjnych.
Posiadanie kilku administratorów będzie korzystne dla ogólnego zadowolenia klienta.
Korzyści z dobrej obsługi klienta:
- obniżone koszty obsługi i marketingu
- utrzymanie klienta (lojalność)
- więcej pozyskanych klientów
FAQ
Kto jest administratorem konta pomocy technicznej?
Administrator konta Help Desk jest odpowiedzialny za działanie sieć komputerowa. Instaluje i obsługuje komputer organizacji systemy. Mogą to być sieci lokalne (LAN), segmenty sieci, intranety, sieci rozległe (WAN) i inne systemy używane do transmisja danych.
Jakie są obowiązki administratora konta LiveAgent?
Administrator konta LiveAgent może konfigurować system, zarządzać innymi użytkowników i przeglądać raporty. Ma również dostęp do wszystkich funkcji dostępnych w LiveAgent (konfigurowalne zabezpieczenia, tworzenie automatyzacji za pomocą tagów, ustawianie filtry, czy instalowanie wtyczek).
Jaka jest różnica między kontem administratora a kontem użytkownika?
W LiveAgent użytkownicy mogą odgrywać więcej niż różne role. Na przykład to może to być „Użytkownik” lub „Administrator”. Te dwie role różnią się głównie pod względem dostępu do poszczególnych elementów konta, a także uprawnień do podejmować działania na koncie. „Użytkownik” może przeglądać konto, nie ma uprawnienia do zarządzania i dostęp do wszystkich funkcji. „Administrator” ma pełne prawa i dostęp do zarządzania kontem, informacjami i użytkownikami.
Uwaga eksperta
Administrator konta w LiveAgent to kluczowa osoba, która zarządza Twoim kontem i wspiera pracę zespołu. Ważne, aby posiadał umiejętności zarządzania projektami i organizacyjne.

LiveAgent jest kompletnym narzędziem do obsługi klienta, oferującym wsparcie w postaci mediów społecznościowych, czatu na żywo, czatu wideo, rozmów telefonicznych, e-maili, komunikacji za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. System obsługi zgłoszeń LiveAgent zapewnia automatyzację przepływu pracy, personalizację oraz możliwość budowania bazy wiedzy. Aby poprawić jakość obsługi klienta, ważne jest skupienie się na rozwoju umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwienie kontaktu klientom za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystanie systemu obsługi klienta. Standardowa procedura operacyjna (SOP) jest potrzebna w pracy, by standaryzować rutynowe czynności, a ankietowanie klientów może pomóc zwiększyć zadowolenie klientów i lojalność wobec firmy.