Co to jest ID zgłoszenia?
Identyfikator zgłoszenia to numer referencyjny składający się z sekwencji wielkich liter i cyfr. Każdy identyfikator składa się z 11 znaków i wygląda jak następujący format XXX-XXXXX-XXX .
Za każdym razem, gdy identyfikator zgłoszenia jest używany w LiveAgent , np. w notatce lub na czacie wewnętrznym, dla Twojej wygody, jest on automatycznie łączony z hiperłączem. Jeśli identyfikator zgłoszenia A jest wymieniony w notatce do zgłoszenia B , jest on również automatycznie wymieniany w zgłoszeniu A .

Jak możesz użyć ID zgłoszenia?
Identyfikatory zgłoszeń ułatwiają znajdowanie określonych zgłoszeń bez konieczności przeszukiwania systemu pomocy technicznej. Dzięki temu możesz szybko dodać lub poinformować o stanie problemu klienta. Te identyfikatory są niezwykle przydatne, ponieważ eliminują nieporozumienia i oszczędzają mnóstwo czasu agentom.
Co to jest zgłoszenie?
Zgłoszenie to żądanie usługi od użytkownika końcowego. Zgłoszenia serwisowe mogą pochodzić z wielu kanałów komunikacji. Takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon. Za każdym razem, gdy pojawia się nowa komunikacja z klientem, oprogramowanie biletowe automatycznie konwertuje interakcję na zgłoszenie do pomocy technicznej z identyfikatorem.
Funkcje zgłoszeń do pomocy technicznej:
ID zgłoszenia
Natychmiast zidentyfikuj zapytanie klienta za pomocą identyfikatora zgłoszenia. Po prostu dodaj informacje lub przekaż klientowi status zgłoszenia.
Fazy zgłoszeń
Nigdy nie trać kontaktu z zapytaniami klientów dzięki funkcji zgłoszeń. Fazy zgłoszeń mogą być wyświetlane jako; Otwarte, nowe, zamknięte itp.
Automatyczna dystrybucja zgłoszeń
Aby zapewnić sprawną obsługę klienta, musisz słusznie podzielić liczbę zgłoszeń, połączeń, czatów, które każdy przedstawiciel klienta otrzymuje na zmianę. W rezultacie możesz zapobiec wypaleniu się agentów i zwiększyć ogólną wydajność. Automatyczna dystrybucja zgłoszeń umożliwia właśnie to. Możesz określić kwotę, a także przerwę, jaką agent powinien spędzać w ciągu dnia.
Własność zgłoszenia do pomocy technicznej – odpowiedzialność
Posiadanie scentralizowanego oprogramowania zgłoszeniowego dla agentów obsługi klienta jest użytecznym systemem z wielu powodów. Możesz nie tylko zobaczyć raporty wydajności agentów, ale także zobaczyć, który agent zajmował się danym zgłoszeniem. Zapobiega to pracy większej liczby agentów nad tym samym problemem klienta. Ponadto możesz łatwo wykryć, kto był odpowiedzialny za konkretny problem klienta. Ponadto, jeśli chcesz przenieść klienta do innego działu, możesz łatwo przenieść własność zgłoszenia. W rezultacie nigdy nie usłyszysz: „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – System obsługi zgłoszeń.
Co to jest oprogramowanie do obsługi zgłoszeń?
Oprogramowanie zgłoszeń to program używany przez zespoły pomocy technicznej do usprawniania i zarządzania komunikacją z klientami. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które zapewnia przejrzystość i wydajność obsługi klienta. Cała komunikacja z klientami jest przechowywana w postaci zgłoszeń w jednej skrzynce odbiorczej .
Na przykład; E-maile, połączenia, posty w mediach społecznościowych, czat na żywo i nie tylko. Wszystkie zapytania klientów w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej ułatwiają wyszukiwanie wszystkich interakcji klientów i danych.
Inne wspaniałe funkcje:
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj LiveAgent – oprogramowanie do obsługi zgłoszeń.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Expert note
ID zgłoszenia to unikalny identyfikator przypisany do każdej interakcji z klientem. Umożliwia to szybkie i precyzyjne śledzenie zgłoszeń oraz zapewnia efektywne zarządzanie obsługą klienta.

Chcesz przeprowadzić migrację danych z Groove?
LiveAgent oferuje różne plany i obsługuje wiele języków, dzięki czemu pozwala na znaczne oszczędności i zwrot inwestycji. To oprogramowanie pomocy technicznej jest najczęściej recenzowane i oceniane przez małe i średnie firmy. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University, aby zapewnić światowej klasy wsparcie swoim klientom. Dostępne są trzy plany, w tym darmowy na zawsze. Możliwe jest również dostosowanie języka za pomocą widżetów.
System Dziennik aktywności jest niezwykle przydatny dla przedsiębiorstw, umożliwia organizację pracy agentów oraz analizowanie aktywności. W LiveAgent dziennik aktywności pozwala na zobaczenie wszystkich czynności wykonanych przez personel obsługi klienta. Można go znaleźć w konfiguracji narzędzi dziennika audytu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to oprogramowanie, które oferuje wiele narzędzi pomocnych dla obsługi klienta, w tym przekierowywanie połączeń, niestandardowe pola kontaktowe oraz wykrywanie kolizji agentów. Dzięki temu systemowi zespoły obsługi klienta mogą efektywnie zarządzać kontaktami z klientami. Platforma oferuje możliwość wypróbowania za darmo przez 14 dni.