Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ID zgłoszenia

Co to jest ID zgłoszenia?

Identyfikator zgłoszenia to numer referencyjny składający się z sekwencji wielkich liter i cyfr. Każdy identyfikator składa się z 11 znaków i wygląda jak następujący format XXX-XXXXX-XXX .

Za każdym razem, gdy identyfikator zgłoszenia jest używany w LiveAgent , np. w notatce lub na czacie wewnętrznym, dla Twojej wygody, jest on automatycznie łączony z hiperłączem. Jeśli identyfikator zgłoszenia A jest wymieniony w notatce do zgłoszenia B , jest on również automatycznie wymieniany w zgłoszeniu A .

ID zgłoszenia LiveAgent

Jak możesz użyć ID zgłoszenia?

Identyfikatory zgłoszeń ułatwiają znajdowanie określonych zgłoszeń bez konieczności przeszukiwania systemu pomocy technicznej. Dzięki temu możesz szybko dodać lub poinformować o stanie problemu klienta. Te identyfikatory są niezwykle przydatne, ponieważ eliminują nieporozumienia i oszczędzają mnóstwo czasu agentom.

Co to jest zgłoszenie?

Zgłoszenie to żądanie usługi od użytkownika końcowego. Zgłoszenia serwisowe mogą pochodzić z wielu kanałów komunikacji. Takich jak e-mail, czat na żywo, media społecznościowe, a nawet telefon. Za każdym razem, gdy pojawia się nowa komunikacja z klientem, oprogramowanie biletowe automatycznie konwertuje interakcję na zgłoszenie do pomocy technicznej z identyfikatorem.

Funkcje zgłoszeń do pomocy technicznej:

ID zgłoszenia

Natychmiast zidentyfikuj zapytanie klienta za pomocą identyfikatora zgłoszenia. Po prostu dodaj informacje lub przekaż klientowi status zgłoszenia.

Fazy zgłoszeń

Nigdy nie trać kontaktu z zapytaniami klientów dzięki funkcji zgłoszeń. Fazy zgłoszeń mogą być wyświetlane jako; Otwarte, nowe, zamknięte itp.

Automatyczna dystrybucja zgłoszeń

Aby zapewnić sprawną obsługę klienta, musisz słusznie podzielić liczbę zgłoszeń, połączeń, czatów, które każdy przedstawiciel klienta otrzymuje na zmianę. W rezultacie możesz zapobiec wypaleniu się agentów i zwiększyć ogólną wydajność. Automatyczna dystrybucja zgłoszeń umożliwia właśnie to. Możesz określić kwotę, a także przerwę, jaką agent powinien spędzać w ciągu dnia.

Własność zgłoszenia do pomocy technicznej – odpowiedzialność

Posiadanie scentralizowanego oprogramowania zgłoszeniowego dla agentów obsługi klienta jest użytecznym systemem z wielu powodów. Możesz nie tylko zobaczyć raporty wydajności agentów, ale także zobaczyć, który agent zajmował się danym zgłoszeniem. Zapobiega to pracy większej liczby agentów nad tym samym problemem klienta. Ponadto możesz łatwo wykryć, kto był odpowiedzialny za konkretny problem klienta. Ponadto, jeśli chcesz przenieść klienta do innego działu, możesz łatwo przenieść własność zgłoszenia. W rezultacie nigdy nie usłyszysz: „Nie wiedziałem, że to moja odpowiedzialność”.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj artykuł LiveAgent – System obsługi zgłoszeń.

Co to jest oprogramowanie do obsługi zgłoszeń?

Oprogramowanie zgłoszeń to program używany przez zespoły pomocy technicznej do usprawniania i zarządzania komunikacją z klientami. LiveAgent to oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które zapewnia przejrzystość i wydajność obsługi klienta. Cała komunikacja z klientami jest przechowywana w postaci zgłoszeń w jednej skrzynce odbiorczej .

Na przykład; E-maile, połączenia, posty w mediach społecznościowych, czat na żywo i nie tylko. Wszystkie zapytania klientów w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej ułatwiają wyszukiwanie wszystkich interakcji klientów i danych.

Inne wspaniałe funkcje:

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj LiveAgent – oprogramowanie do obsługi zgłoszeń.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.