Czym są metryki?
Wskaźniki zwane również raportami to różnego rodzaju pomiary, które mogą być pomocne w sprawdzaniu aktualnej sytuacji Twojej firmy. Istnieją 3 główne kategorie wskaźników: wskaźniki oparte na czasie, wskaźniki nakładu pracy i wskaźniki aktywności agentów.
Metryki oparte na czasie dostarczają danych, takich jak czas pierwszej odpowiedzi, czas oczekiwania zgłaszającego lub czas pełnego rozwiązania. Mierniki wysiłku obejmują liczbę odpowiedzi, ponownie otwartych lub ponownie przypisanych zgłoszeń, a mierniki aktywności agentów dotyczą czasu online, dostępności i rozwiązanych zgłoszeń. Możesz także tworzyć niestandardowe metryki, aby śledzić dane, które najbardziej Cię interesują.
Dowiedz się więcej o danych w LiveAgent.
Frequently asked questions
Czym są metryki?
Dane są miarami kwantyfikacji. Służą do oceny, porównania i śledzenia wydajności lub produkcji. Jest to grupa wskaźników, w odniesieniu do których kierownictwo lub analitycy regularnie sprawdzają, aby utrzymać oceny wydajności, opinii i strategii biznesowych.
Jakie są najczęstsze wskaźniki obsługi klienta?
Najczęstsze metryki dotyczące obsługi klienta to Liczba zgłoszeń, czyli liczba powiadomień mierzących łączną liczbę połączeń w polu pomocy. Kolejne to średni czas rozwiązywania problemów, średni czas odpowiedzi, średni czas pierwszej odpowiedzi, wynik zadowolenia klienta i średni czas obsługi klienta.
Jakie metryki możesz mierzyć w LiveAgent?
W LiveAgent możesz mierzyć klientów i pracę agentów. W przypadku klientów możesz mierzyć m.in. Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Internal Quality Score, Customer Engagement, Customer Curn Rate, Customer Retention Rate, Customer Rate Rate. Jeśli chodzi o agentów, możemy mierzyć m.in. liczbę zgłoszeń, liczbę kontaktów, poziom obsługi oraz zaległości w zgłoszeniach.
Uwaga eksperta
<p>Metryki to wskaźniki, które pomagają śledzić wydajność i produkcję. W LiveAgent możesz mierzyć klientów i pracę agentów, aby poprawić jakość obsługi klienta.</p>

Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.