Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie do obsługi klienta

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie do obsługi klienta to oprogramowanie, które można wykorzystać do komunikacji, analizy obsługi klienta i tworzenia raportów. Każda interakcja między firmą a klientami, odwiedzającymi witrynę lub partnerami biznesowymi jest przechowywana w zgłoszeniach. Za każdym razem, gdy kontaktuje się z tobą ktoś nowy, oprogramowanie do obsługi klienta tworzy nowy kontakt.

Oprogramowanie do obsługi klienta jako LiveAgent obejmuje również zarządzanie biletami, integracje, możliwość tworzenia portalu klienta, czat na żywo i wiele innych funkcji. Możesz również utworzyć raport lub statystyki dotyczące obsługi klienta i satysfakcji klienta.

Oprogramowanie do obsługi klienta

FAQ

Co to jest oprogramowanie do obsługi klienta?

Oprogramowanie do obsługi klienta to oprogramowanie, które umożliwia zarządzanie, organizowanie i śledzenie zgłoszeń klientów. Mamy dostęp do wszystkiego w jednym miejscu. Konsoliduje problemy, rozmowy, a także łączy je z określonymi rekordami klientów. Główną funkcją jest system zgłoszeń, który przekształca wszystkie wiadomości klientów w zgłoszenia iw tej formie kieruje je do agentów.

Jakie są rodzaje oprogramowania do obsługi klienta?

Możemy wyróżnić trzy główne typy oprogramowania do obsługi klienta: oprogramowanie HelpDesk, oprogramowanie CRM, oprogramowanie LiveChat. Oprogramowanie HelpDesk to oprogramowanie odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i kontrolowanie ich rozwiązania, czyli tzw. Pojedynczy punkt kontaktu. Oprogramowanie CRM to oprogramowanie umożliwiające zarządzanie relacjami z klientami. Z drugiej strony oprogramowanie LiveChat to oprogramowanie, które umożliwia obsługę czatu na żywo.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta?

Aby wybrać najlepsze oprogramowanie do obsługi klienta, musisz wziąć pod uwagę, że pomaga ono w większości (jeśli nie we wszystkich) procesach obsługi klienta. Powinien mieć dostęp do wszystkich potrzebnych Ci kanałów komunikacji, czyli e-maili, telefonów czy mediów społecznościowych. Czat na żywo to niezwykle ważna funkcja. Zwróć także uwagę na tworzenie analiz i raportów, które pozwolą Ci usprawnić obsługę klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.