Wersja próbna

Oprogramowanie pomocy technicznej

Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?

Help Desk Software służy do zarządzania relacjami z klientami. Jest to platforma internetowa, na której Twoi agenci mogą rozwiązywać problemy klientów.

W oprogramowaniu Help Desk każdy zgłoszony problem jest zamieniany na zgłoszenie. Zgłoszenia te nie zawierają żadnych informacji o kliencie, a jedynie o jego problemie. Może to spowodować powtarzanie zgłoszeń i frustrację klientów.

Oprogramowanie Help Desk oferuje wiele korzyści zarówno agentom, jak i klientom. Agenci mogą przypisywać, priorytetyzować i kategoryzować zgłoszenia oraz łatwo sortować rozwiązane i nierozwiązane zgłoszenia. Portal klienta zapewnia klientom bazę wiedzy i forum społeczności, na którym mogą znaleźć rozwiązania swoich problemów.

FAQ

Jak zdefiniować oprogramowanie help desk?

Oprogramowanie wsparcia to oprogramowanie, które wspiera działanie zespołu obsługi klienta. Dzięki niemu masz możliwość zintegrowania wszystkich agentów w jednej przestrzeni, dostęp do skrzynki e-mail, czatów na żywo, połączeń, formularzy kontaktowych, a także danych klientów, historii kontaktów i raportów.

Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania help desk?

Niezbędne funkcje oprogramowania wsparcia technicznego to dostęp do wszystkich kanałów komunikacji, takich jak e-mail, media społecznościowe, czat na żywo i call center, intuicyjny interfejs, możliwość integracji z innymi narzędziami oraz opcje współpracy z innymi agentów. Oczywiście oprogramowanie musi być obsługiwane na doskonałym poziomie.

Czy LiveAgent oferuje oprogramowanie help desk?

LiveAgent oferuje oprogramowanie wsparcia technicznego. Oprogramowanie zawiera wszystkie opcje potrzebne do utrzymania działu obsługi klienta na najwyższym poziomie. Zapewnia nie tylko wielokanałową funkcjonalność, ale także dostęp do raportów i historii aktywności. Zawiera również mnóstwo dodatkowych funkcji, które mogą usprawnić pracę zespołu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.