Co to jest oprogramowanie pomocy technicznej?
Help Desk Software służy do zarządzania relacjami z klientami. Jest to platforma internetowa, na której Twoi agenci mogą rozwiązywać problemy klientów.
W oprogramowaniu Help Desk każdy zgłoszony problem jest zamieniany na zgłoszenie. Zgłoszenia te nie zawierają żadnych informacji o kliencie, a jedynie o jego problemie. Może to spowodować powtarzanie zgłoszeń i frustrację klientów.
Oprogramowanie Help Desk oferuje wiele korzyści zarówno agentom, jak i klientom. Agenci mogą przypisywać, priorytetyzować i kategoryzować zgłoszenia oraz łatwo sortować rozwiązane i nierozwiązane zgłoszenia. Portal klienta zapewnia klientom bazę wiedzy i forum społeczności, na którym mogą znaleźć rozwiązania swoich problemów.
Frequently Asked Questions
Jak zdefiniować oprogramowanie help desk?
Oprogramowanie wsparcia to oprogramowanie, które wspiera działanie zespołu obsługi klienta. Dzięki niemu masz możliwość zintegrowania wszystkich agentów w jednej przestrzeni, dostęp do skrzynki e-mail, czatów na żywo, połączeń, formularzy kontaktowych, a także danych klientów, historii kontaktów i raportów.
Jakie są niezbędne funkcje oprogramowania help desk?
Niezbędne funkcje oprogramowania wsparcia technicznego to dostęp do wszystkich kanałów komunikacji, takich jak e-mail, media społecznościowe, czat na żywo i call center, intuicyjny interfejs, możliwość integracji z innymi narzędziami oraz opcje współpracy z innymi agentów. Oczywiście oprogramowanie musi być obsługiwane na doskonałym poziomie.
Czy LiveAgent oferuje oprogramowanie help desk?
LiveAgent oferuje oprogramowanie wsparcia technicznego. Oprogramowanie zawiera wszystkie opcje potrzebne do utrzymania działu obsługi klienta na najwyższym poziomie. Zapewnia nie tylko wielokanałową funkcjonalność, ale także dostęp do raportów i historii aktywności. Zawiera również mnóstwo dodatkowych funkcji, które mogą usprawnić pracę zespołu.
Expert’s note
Oprogramowanie pomocy technicznej to platforma internetowa, dzięki której zespół obsługi klienta może efektywnie rozwiązywać problemy i zarządzać relacjami z klientami.
LiveAgent oferuje rozwiązania dla biznesu w przemyśle oraz wsparcie techniczne i dostęp do dziennika zmian. Firma posiada nagrody i certyfikaty oraz program lojalnościowy dla partnerów. Na blogu znajdziesz szablony, słowniczek, akademię oraz testy pisania. Można się zarejestrować, by otrzymać dostęp do konta, które zostanie skonfigurowane w ciągu kilku minut. Strona korzysta z plików cookie.