Wersja próbna

System pomocy technicznej

Czym jest system pomocy technicznej?

Help desk to miejsce, które odpowiada za rozwiązywanie różnych problemów i zapytań. Może być obsługiwany przez osoby indywidualne lub grupę ekspertów. Korzystają z oprogramowania help desk w celu zapewnienia pomocy i odpowiedzi na pytania techniczne. Komunikują się z klientami różnymi kanałami, takimi jak telefon, czat online czy e-mail.

Oprogramowanie Help Desk oferuje wiele funkcji i funkcjonalności – raporty, grywalizację, czat na żywo i wiele innych.

FAQ

Czym jest system pomocy technicznej?

System helpdesk to miejsce kompleksowej obsługi klienta, które zapewnia przesyłanie informacji do klientów potrzebujących pomocy. Umożliwia szybsze i sprawniejsze rozpatrywanie reklamacji klientów, dzięki automatycznemu procesowi rozpatrywania reklamacji. Może być stosowany zarówno zewnętrznie – dla klientów firmy, jak i wewnętrznie – dedykowany pracownikom.

Jakie są rodzaje systemu helpdesk?

Istnieją cztery główne typy Helpdesków. Pierwszym z nich jest web helpdesk, czyli hosting w chmurze lub oprogramowanie jako usługa (SaaS), czyli firmy, które mogą wynająć rozwiązanie subskrypcyjne. Innym rodzajem jest lokalny helpdesk. Jest używany, gdy firma jest właścicielem i hostem systemu oraz ma pełną kontrolę nad działem wsparcia. Trzeci typ to helpdesk dla przedsiębiorstw lub helpdesk, który wykracza poza odpowiadanie na zapytania klientów, ale obejmuje również funkcje poprawiające wydajność firmy. Ostatni typ to helpdesk typu open source. Ten rodzaj personelu helpdesku nie testuje licencji ani uprawnień użytkowników w celu uzyskania dostępu do kodu źródłowego.

Jak długo trwa wdrożenie systemu helpdesk?

Czas wdrożenia helpdesku zależy od tego, ile czasu zajmie określenie sposobu korzystania z pomocy technicznej. Oceniając czas wdrożenia, musisz uwzględnić: czas na wdrożenie pracowników, czas na stworzenie helpdesku technicznego, planowanie sposobu mierzenia wydajności helpdesku.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.